Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
arnodsi is gewoon een beast maar beseft het zelf nietjelly much

goeike
Ah arnodsi, volgende keer als je naar smtk ga trainen wil'k wel een keertje mee gaan.![]()

eronder zit nog een 'deeg' van banaan, havermout, whey en eieren
Ziet nice uit bro. Ook al gegeten of wacht je daarmee tot morgen?

had al beter gewone chocolade genomen (heb 10g cacao, 10g 86% pure chocolade en wat water gebruikt)Ik wacht inderdaad tot morgen
Die chocoladelaag leek wel niet zo goed. Cacao is niet te vretenhad al beter gewone chocolade genomen (heb 10g cacao, 10g 86% pure chocolade en wat water gebruikt)
Ik word liever sterker dan drogerWees er trots op brah, als natty zijnde cutten vergt nou eenmaal mentaal en fysiek meer, dan de roiders die het even makkelijk doen. Goed bezig.
Ik word liever sterker dan droger![]()
En het feit dat mijn onderrug weer k*t begint te doen heeft er ook niets mee te maken
Tja wat ik nu aan het doen zint me niet. Denk niet dat ik te laag in kcals zit, want ben niet moe fzo en gewicht dropt niet hard. Maar herstel is gewoon ruk. Zit(zat) ook op 250g carbs, dus is niet super laag. En het is niet dat mijn vp zo hoog ligtAls ik op low carbs zit dan hersteld mijn lichaam langzamer en is mijn DL ook niet zoals het was, niks raars aan.
Dus of je geeft jezelf meer rust, of je gaat weer bulken/clean-bulken.
High carbs is een wereld van verschil qua herstel (voor mij dan).