XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Komt door die pillen jonguh!

arnodsi is gewoon een beast maar beseft het zelf niet :( jelly much

ik las ergens wodka ?

Ah arnodsi, volgende keer als je naar smtk ga trainen wil'k wel een keertje mee gaan. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.048
Ah arnodsi, volgende keer als je naar smtk ga trainen wil'k wel een keertje mee gaan. :D

:thumbs: ik laat dan iets weten bro! Pepper your angus! Dag erna weet je niet goed of je wil lachen of huilen, wil liggen, zitten, staan of in een bolletje wil kruipen :D:o

Deze zit nu in de oven :thumbs:

2mdq814.jpg

Chocolade en noten?

Er is er hier eentje aant bulken ofniet? :D

• #10.052
Er is er hier eentje aant bulken ofniet? :D

Helaas zit ik op 2400kcal :(

Maar morgen met een paar dbbers trainen in better bodies, is makkelijk voor onderweg

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

hsrfgj.jpg

Ziet nice uit bro. Ook al gegeten of wacht je daarmee tot morgen?

• #10.054
Ziet nice uit bro. Ook al gegeten of wacht je daarmee tot morgen?

Ik wacht inderdaad tot morgen :D
Die chocoladelaag leek wel niet zo goed. Cacao is niet te vreten :roflol: had al beter gewone chocolade genomen (heb 10g cacao, 10g 86% pure chocolade en wat water gebruikt)

Ik wacht inderdaad tot morgen :D
Die chocoladelaag leek wel niet zo goed. Cacao is niet te vreten :roflol: had al beter gewone chocolade genomen (heb 10g cacao, 10g 86% pure chocolade en wat water gebruikt)

Ik zal mijn ongezouten mening wel geven morgen.

=$

• #10.056
Vandaag besloten om te stoppen met cutten en een stapje terug te doen op mijn lifts, rustig opbouwen. De voordelen wegen imo niet op tegen de nadelen. Ik was goed bezig en sinds mijn cut lijkt alles bergafwaarts te gaan. Lichaam voelt ook f*cking brak aan.

foamrollen

Deadlift
10x70
10x70
5x110
5x130 (denk ik)
2 of 3x170 hele lichaam was brak wtf
2 of 3x160
in een hoekje gaan huilen

Plate loaded pulldowns
paar setjes, denk tot 40-50kg/kant

Plate loaded rows
paar setjes, tot 50kg/kant

Powerclean leren (zaten ook hangcleans tussen)
heel wat reps/sets met 50kg
heel wat reps/sets met 70kg
paar fails op 90
paar singles met 80
1x90

Wat pullovers

fin.
Ben nu helemaal gaar

Wees er trots op brah, als natty zijnde cutten vergt nou eenmaal mentaal en fysiek meer, dan de roiders die het even makkelijk doen. Goed bezig.

• #10.058
Wees er trots op brah, als natty zijnde cutten vergt nou eenmaal mentaal en fysiek meer, dan de roiders die het even makkelijk doen. Goed bezig.
Ik word liever sterker dan droger :o
En het feit dat mijn onderrug weer k*t begint te doen heeft er ook niets mee te maken

Ik word liever sterker dan droger :o
En het feit dat mijn onderrug weer k*t begint te doen heeft er ook niets mee te maken

Als ik op low carbs zit dan hersteld mijn lichaam langzamer en is mijn DL ook niet zoals het was, niks raars aan.
Dus of je geeft jezelf meer rust, of je gaat weer bulken/clean-bulken.
High carbs is een wereld van verschil qua herstel (voor mij dan).

• #10.060
Als ik op low carbs zit dan hersteld mijn lichaam langzamer en is mijn DL ook niet zoals het was, niks raars aan.
Dus of je geeft jezelf meer rust, of je gaat weer bulken/clean-bulken.
High carbs is een wereld van verschil qua herstel (voor mij dan).
Tja wat ik nu aan het doen zint me niet. Denk niet dat ik te laag in kcals zit, want ben niet moe fzo en gewicht dropt niet hard. Maar herstel is gewoon ruk. Zit(zat) ook op 250g carbs, dus is niet super laag. En het is niet dat mijn vp zo hoog ligt

If it ain't broke, don't fix it

Terug
Naar boven