MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.921
beetje gains lopen maken en naar barcelona gaan:mad:

zat ik hier met men examens :(

fijne reis gehad? :D
:sad:

Jep, was een leuke week :)

Natuurlijk niet, zijn homeboys waren er tenslotte niet bij.
:eek: ik verwachte je aan de luchthaven, maar je was er niet!

Yo Arnaud is ook hard aan het gaan hoor! De shirt bij OHP, is dat die van de meet?
Valt wel mee hoor :o
Nee, deze had ik al. Waarom?

enne veel cardio tegenwoordig ?

Neih, had er gewoon zin in. Wat gaan fietsen in het bos. mmmmm

• #10.922
Deze week heb ik een extra rustweek (verplicht) genomen. Zaterdagavond te horen gekregen dat mijn toekomstplannen niet doorgaan. Thuis flinke drama hierdoor, zelf niet weten wat te doen en de tijd dringt. Uiteindelijk besloten om te gaan studeren in Hasselt. Moest me nog inschrijven, een kot zoeken en ondertussen werken. Maw hele hoop stress en weinig tijd (thuis slapen, bij gf slapen, in Hasselt slapen...).

Vind het eigenlijk niet extreem erg, nu kan mijn lichaam eens fatsoenlijk herstellen. Vanaf maandag hopelijk terug lekker knallen! Veel zitten/rusten, genoeg eten en hard trainen!

Klote man. Wat voor toekomstplannen had je dan?

life is what happens while you're making other plans ;)

rust ze!

• #10.925
Klote man. Wat voor toekomstplannen had je dan?

De dag waarop ik in mei mijn contract in de horeca had getekend belde de baas van mijn ander werk, een keurslager. Hij wist dat ik aan het twijfelen was om voor slager te studeren, hij Had toen gevraagd of ik interesse Had om daar te werken. Ik vertelde toen dat ik net een contract Had getekend, maar hij ging een plaats vrijhouden voor in september. We waren erover bezig dat ik overdag kon werken en 's avonds avondschool kon doen. En eventueel na jaar zelfs de plaats van iemand kon overnemen. Zaterdagavond vertelde hij me dat ik er niet of amper kon werken en als ik uiteindelijk dan slaag ik heel moeilijk werk ga vinden omdat ik dan iets ouder ben en geen ervaring heb. Hij zei dat ik misschien in de groothandel kon begin en als ik ervaring Had opgedaan ik misschien terug naar hem kon komen.
Tja, dat had ik niet voor ogen en met mijn ouders besloten om toch iets anders te gaan doen.

• #10.926
Gvd, wat een kut gym. Plafond te laag voor Mp, geen squat rack, 200kg aan schijven, kan niet Dippen, geen pullup stang...

Deze week wat op gevoel trainen. Echt super kut begonnen, was 45min wakker en eten was net gearriveerd in mijn maag. Op het einde ging het al wat beter

Ohp
10x20
5x30
5x37.5
3x45
5x50
5x57.5
3x65

Dippen (tussen 2 toestellen) en pullups (handvat van Seated row ergens rond gedaan) afwisselend
10x 8x
10x 8x
10x 8x
10x 6x
10x 5x

Seated side raise
15x10
12x12
10x12 rp 5x
10x12

Crossover
15x15
12x17.5
12x17.5
10x17.5

Plafond te laag voor een MP? WTF :roflol: Train je in een grot ofzo :roflol:

Gwn door het plafond ge mpt :trollface:

ik vind jouw OHP echt wauw
hoe vond je de podcasts/sets?

Manlet checking in - no problems hierzo.

• #10.938
Gaan trainen met mijn gf. Benen zijn nu naar de kloten, oud niveau is ver weg :(

Deadlift
5x60
5x60
5x80
5x100
5x120
3x140
3x160

Front squats
5x60
5x80
3x100
3x100
3x100

Walking lunges
20x
20x
20x

gf wat diepere dcollet laten aandoen zodat je test wat omhoog gaat ;)

Heb je nu weer tijd om vollop te trainen?

Wij willen allemaal de oude Arnodsi terug :(

Terug
Naar boven