AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

in b4 Arn heeft een monsterkuur gedaan en 35kg VVM gegained en zich gekwalificeerd voor de Olympia

Je loopt achter!

Er zijn inmiddels weer een aantal leden bijgekomen die 230kg+ DLen.

Opschieten jij!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.065
Kleine update. Laatste maanden beetje staan aankloten in de gym met amper compounds en voeding was ook alles behalve optimaal. Niet weinig of laag in eiwitten fzo, maar alles eten wat los ligt en regelmatig uiteten (flinke vleesschotel met frietjes, meestal). Had blijkbaar geen peesontsteking in mijn hamstring, maar een actieve triggerpoint. Ben nu regelmatig aan het rollen en begin een verschil te merken! Krachtstats stellen wel niets voor :o

Bench 5x95
OHP 5x60
Front squat 3x100 (denk ik, laatste maanden amper gedaan. Kan ook 120 zijn)
en vandaag nog eens kunnen deadliften. Wel niet volledig pijnvrij (enkel de laatste set pijn) 5x60 5x60 5x80 3x100 3x120 (3-4 weken nog gedaan en dit ging niet pijnloos met 5x60. Daarvoor was het 5 maanden geleden denk ik)

Laatst bewerkt:
  • #11.066
Fysiek:

uploadfromtaptalk1418736352469.jpg

uploadfromtaptalk1418736367182.jpg

Knappe bink

Wat heb je al die tijd gedaan? :scratch:

Fysiek is wel nog in orde

• #11.070
Wat heb je al die tijd gedaan? :scratch:

Fysiek is wel nog in orde

Wat random oefeningen gedaan in de gym. Motivatie zakt flink als je niet kan doen wat je graag doet...
Qua kracht kan ik trouwens wel wat meer deadliften hoor ;) hamstring liet het gewoon niet toe

fysiek ziet er nog steeds prima uit hoor :thumb:

Jaaa arno is backkk :D iedereen heeft wel es zon periode vgm je staat er nog prima bij hoor!

hoe gaattie?

Welcome back arnaud

• #11.075

Vorige week gedeadlift tot 150kg en been was terug omzeep :roflol: Maar had ook véél te weinig tot amper gerolled tijdens de kerstvakantie. Nu veel gerolled en gaat al beter. Gisteren 2x5x80 kunnen squaten :gay: Walking lunges gingen zonder probleem
En 5x65kg OHP

dikke schouders vent!

Wel hoe zit dat hier?

Hallo?

Evenveel actie hier als in je hamstring

Terug
Naar boven