Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Ongebruikt dacht ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wtf, fl**kers!!
Vanaf volgende week kan ik eindelijk naar de fysio...Je hebt toch ook altijd iets hé. Misschien moet je gaan snookeren?![]()
dat van mijn rug had ik samen met mijn hamstring. overbelasting oid (regio lower traps) en die spieren duwen tegen mijn wervels. Enkel was dat zo goed als weg tot vorige week... Nu is het weer zo goed als weg...
Nee, want nu heb je weer de griep... en dan weer een vriendin, of moet je werken, of of of of![]()

moet terug wat serieuzer trainenDat werken is al lang gedaan hoor en mijn gf gaat ook trainen
Ben nooit gestopt met trainen, trainingen waren gewoon slecht tov vroegermoet terug wat serieuzer trainen
als mijn gf mij masseert voelt ze ook hele grote knobbel![]()
als mijn gf mij masseert voelt ik ook hele grote knobbel![]()

Nee, want nu heb je weer de griep... en dan weer een vriendin, of moet je werken, of of of of![]()

dikke knobbels in je rug klinkt nou niet echt bepaald lekker
Kijk je uit voor een hernia?
f*ck datNja is moeilijk uit te leggen. Langs beide kanten van mijn ruggengraat voelt zij en ik mijn spier echt 'verspringen'. En doet beetje pijn, dus veronderstel dat het gewoon knopen zijn. Zal wel zien wat de fysio zegt.
Dokter zei: 'is overbelast, half jaar niet trainen'f*ck dat