- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga echt niet elke keer vermelden als ik 'cardio' doe met mijn gf
Dat doe ik vaak genoeg, geen stressAlles is goed gegaan

van mijn quads merk ik niets
Eerst zegt mijn gf dat ik moet doortrainen omdat ze zich nog moet scheren en haar haar moet wassen bla bla, dan wou ze opeens met me meetrainen terwijl ze dat zelden doet. Oké geen probleem, maar in het begin was ze echt hard aan het semmelen en wat geeuwen enz terwijl mijn pwo flink zijn werk deed. Schouders voelden in het begin echt vastgeroest, bijna alles wat ik wou gebruiken was bezet door een of andere randdebiel (terwijl er amper volk was) en een bompa indiër die me echt hard stoorde en veel bezet hield. yes mad 
hihi semmelen, een eckt vlaams woord.
Maar je moet je tijdens de workout niet met haar bezighouden dan?
Cijfers zitten wel goed vind ik. Komt omdat voeding de sleutel is natuurlijk![]()

Eerst zegt mijn gf dat ik moet doortrainen omdat ze zich nog moet scheren

haha ga dan ook niet trainen met je gf als je niet zelfde instelling hebt.
meer baardgroei dan sanca

haha ga dan ook niet trainen met je gf als je niet zelfde instelling hebt.
DitCorrectie: zij ging met hem trainen - cruciaal verschil

Voelen allemaal super goed aan imo, maar je kan er echt veel schijven aanhangen. Zo lijk ik ook eens sterkEr loopt iets je ader in he? Je wilt ons wijsmaken wat er wat uitliep![]()

Was beetje mengeling van verschillende dingenHaha leuk toch dat je vriendin mee wil doen.
Misschien volgende keer duidelijk maken dat je geen tijd hebt voor sloom gedoehoef je je ook niet zo opfokken.
Nice trainingen.
Normaal kan ik daar wel tegen