Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het verschil tussen een man en een jongen

Thx! Er zat misschien nog een 6e rep in, maar deze was al een semi grinder en raneeh was mijn spot. Dus ben ik maar niet full potato gegaan

dat zijn vast evenveel kcal dan ik op de hele dag mag eten![]()

Ja want 1mini stukje steak, 2 stukjes kalkoen, sla, wortelen, komkommer, ananas, beetje pasta en een stukje brood zijn keiveel kcals
Sandrol plz 
dan heb ik een mooie dood gehadThx! Er zat misschien nog een 6e rep in, maar deze was al een semi grinder en raneeh was mijn spot. Dus ben ik maar niet full potato gegaan
Binnenkort weer 4x110 en dan zit ik terug op mijn oude niveau bij bench![]()
was volgens mij het eerste ijsje, buiten in de sushi, dat ik dit jaar heb gegeten! Hoeveel heb jij er al gegeten? MmmmmmWe know what you did arno...
---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------
Gewoon fixen dat we dan samen gaan trainen, spot ik je wel.
was volgens mij het eerste ijsje, buiten in de sushi, dat ik dit jaar heb gegeten! Hoeveel heb jij er al gegeten?
Mmmmmm

wat is precies het probleem?
Ik heb heel lang last gehad van me nek / trapezius. ook foto's laten maken bloed onderzoek etc..
niks uitgehaald. geswitched van fysio en een psychomatische fysio bezocht. sinds dien is het probleem redelijk onder controle.
Weet niet precies wat je klacht was maar slijtage op onze leeftijd is bijna onmogelijk![]()
)
helemaal leeg