- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Gelukkig zijn met de dingen die ik doe en met de dingen die ik heb?
nee tuurlijk niet, dunnoVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig zijn met de dingen die ik doe en met de dingen die ik heb?
nee tuurlijk niet, dunno
véél te veel dokters gedaan, zelfs een ziekenhuisbezoekje, maar triggerpoints kennen ze in België blijkbaar niet. Ookal heb ik het zelf 100x gezegd. Ben nooit gestopt met trainen, maar frequentie was wat minder en minder compounds.
Blijkbaar is mijn rug op 2 plaatsen geblokkeerd door te sterke/korte spieren en heb ik mogelijk een tussenwervelprobleem in mijn nek. Aka veel spanningshoofdpijnen. Was eigenlijk ook de hoofdreden waarom ik minder ging trainen. Sinds een week of 2 weer vol op schema, rug gaat beter en trainingen gaan goed. Armen ook amper getraind, sinds kort weer mee begonnenThx!
heeft alle/veel triggerpoints in mijn lijf vastgemaakt. Rechter ham en glute, traps en linker kuit zaten muur vast, lats enz een beetje. Was best een speciale, maar pijnlijke ervaring. Spierstijfheid trad meteen op en had moeite met wandelen en armen op te heffen. Nu heb ik het gevoel dat ik ben aangereden door een schoolbus, maar tegelijk voel ik me herboren.Kuiten zijn nu echt naar de kloten en ga morgen 2 dagen naar gent op citytripprikken is lekker ja, vooral kuit en traps is lekker, begint je spier te flippen als een gek en vervolgens een week last![]()
dat is het nietThx!
Gisterenavond dus naar die kine/fysio geweest, staat ook bekend als fons de prikker. En nu weet ik ook waaromheeft alle/veel triggerpoints in mijn lijf vastgemaakt. Rechter ham en glute, traps en linker kuit zaten muur vast, lats enz een beetje. Was best een speciale, maar pijnlijke ervaring. Spierstijfheid trad meteen op en had moeite met wandelen en armen op te heffen. Nu heb ik het gevoel dat ik ben aangereden door een schoolbus, maar tegelijk voel ik me herboren.
Ik raad dit srs aan elke serieuze lifter aan! Zat echt vast op plaatsen dat ik dacht wtf

Nee dat niet..maar hebben ze ook gekeken waar die triggerpoints vandaan komen? vaak zit er een oorzaak achter.
dat bedoelde ik 
Voor de rest was het wel een goede tren. 

Nu ben ik mooi gespierd en mijn nek is niet meer zo dikWat hebben jullie toch allemaal een fancy namen voor je log zeg.
Die ab rollout = ab wheel, same thing? Of zit daar nog verschil in?

Dat zijn de officiële namen, denk ik
Naar mijn weten wel ja, maar in mijn gym is er geen ab wheel, ik neem gwn een ez bar met 2 schijfjes van 5.
Oké, moet ik toch ook eens zo proberen, ik dacht namelijk dat breder pakken sowieso ook zwaarder is.