AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

breder pakken is meestal iets easier, omdat je de ROM ieetsje korter maakt, maar heel veel scheelt het niet.

Wat?

Nog steeds blessures na al die maanden?

Gaat nooit meer goed komen? :(

Ik merk daar niet meteen een verschil in eerlijk gezegd. Dat kan misschien wel, maar daar durf ik me niet over uitspreken.
Heb je het ooit al eens geprobeerd? Ken jou niet en weet niet op welke level je al zit, maar je hebt er wel wat basiskracht voor nodig. Niet alleen in je abs, maar ook traps/schouders/armen... Tijdje terug was ik ze aan het doen en mijn gf en een vriendin van haar wouden het ook eens proberen, beide een faceplant na een halve rep :roflol:

Basiskracht heb ik denk ik wel. Ab wheel kan ik sowieso (4 x 10). Tijd om morgen eens te checken I think. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.444
  • #11.446
  • #11.453
Die glijbaan was idd super gevaarlijk :roflol:

Da's ook niet aardig. Ik dacht dat Belgen zo vriendelijk waren.
:treuren:

Oh nee, jij komt niet uit België toch?

Belgen zijn ook vriendelijk :thumbs:

En neen ik kom niet uit België :rolleyes:
Ben er wel bijna maandelijks te vinden vanwege een andere hobby, Airsoft, al zal dat weinig mensen iets zeggen hier denk ik. :)

Ben er wel bijna maandelijks te vinden vanwege een andere hobby, Airsoft, al zal dat weinig mensen iets zeggen hier denk ik. :)

Nou, sterker nog. Ik ben wel 's mee gegaan naar zo'n dag (m'n ex deed dat), niet meegedaan uiteindelijk helaas. Ons appartement lag ook vol met BBs voor de katten om mee te spelen. :o

• #11.456

Ik mocht het vroeger niet hebben van mijn moeder :( Ik wou het doodgraag, maar was -18..
Ondertussen al vaak aan gedacht om het zelf te gaan halen, maar ga af en toe schieten met mijn vader. Dus dat onderdrukt die drang naar een airsoft wel :p

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Eerste keer sinds een hele lang tijd +100kg gesquat. Laatste setje merkte ik een héél klein beetje last, dus blijven oppassen. Moet ook dringend eens wat stretchen! Kine zei dat mijn beenspieren bijna even kort zijn als een (prof) voetballer :o

Mijn 2 fietsen die hier staan zijn gepikt :grumble: dus met de crappy, te kleine fiets, met platte achterband en kapotte versnellingen, van mijn gf naar de kunnen fietsen. Bergop... Not funny

Trainingsduur 40-45min

Squat
8x20 (paused)
8x20 (paused)
8x40 (paused)
5x60 (paused)
5x80 (paused)
5x95
3x105
3x115 (Beetje over, maar UB begon het te begeven raar genoeg)

leg extension (sec houden vanboven)
10x75
10x75
10x85
8x95

Bulgarian split squat
10x +10
10x +10
10x +10
:roflol: gvd die pomp

SLDL
8x60
8x60
8x60
8x60

not to shabby

• #11.457
Gisteren stuk of 15 kroketten gegeten en vanmiddag en worstenbroodje. Vanavond dus enkel carbs en proteïne

uploadfromtaptalk1439826290398.jpg

poverty :(

Terug
Naar boven