Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk daar niet meteen een verschil in eerlijk gezegd. Dat kan misschien wel, maar daar durf ik me niet over uitspreken.
Heb je het ooit al eens geprobeerd? Ken jou niet en weet niet op welke level je al zit, maar je hebt er wel wat basiskracht voor nodig. Niet alleen in je abs, maar ook traps/schouders/armen... Tijdje terug was ik ze aan het doen en mijn gf en een vriendin van haar wouden het ook eens proberen, beide een faceplant na een halve rep![]()

Pruts dokters... Hoop srs dat het nu over is na dat prikkenWat?
Nog steeds blessures na al die maanden?
Gaat nooit meer goed komen?![]()
Oh, tijd voor standing ab wheel dan!Basiskracht heb ik denk ik wel. Ab wheel kan ik sowieso (4 x 10). Tijd om morgen eens te checken I think.![]()

Even gecheckt en ik zeg: jep. Morgen gedaan of volop op m'n gezicht gegaan.![]()
ik zal je log in t oog houden!
Sayer, massivebe en ik stonden te kijken hoe guts, onze abmeester, het 1 of 2x deed

Wil jij wel gezien worden in België?Oké, cool!
Ik ga 'm oefenen tot jullie ooit een meet doen en ik daarbij kan zijn om te laten zien dat ik het ook kan.![]()

Met je only in belgium! Kwam niet echt positief over

Met je only in belgium! Kwam niet echt positief over

Da's ook niet aardig. Ik dacht dat Belgen zo vriendelijk waren.
Oh nee, jij komt niet uit België toch?

Belgen zijn ook vriendelijk
En neen ik kom niet uit België
Ben er wel bijna maandelijks te vinden vanwege een andere hobby, Airsoft, al zal dat weinig mensen iets zeggen hier denk ik.![]()

Ik mocht het vroeger niet hebben van mijn moederBelgen zijn ook vriendelijk
En neen ik kom niet uit België
Ben er wel bijna maandelijks te vinden vanwege een andere hobby, Airsoft, al zal dat weinig mensen iets zeggen hier denk ik.![]()
Ik wou het doodgraag, maar was -18..

dus met de crappy, te kleine fiets, met platte achterband en kapotte versnellingen, van mijn gf naar de kunnen fietsen. Bergop... Not funny
gvd die pomp