AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.581
Was voor mijn training op de pot gaan zitten, maar er gebeurde niets :( Tijdens het trainen voelde ik het opkomen en toen ging het snel :roflol: dat dere cafeine

Heb ik dus altijd op het werk. Mijn lichaam zegt 07:00, maar dan moet ik beginnen :roflol:

Gelukkig lange tijd niet meer in de gym hoeven schijten, zo awkward :o

• #11.583
Toch niets mis mee met te kakken in de gym? Wij hebben een toilet buiten de kleedkamer, gewoon even terug door het poortje en daar rustig gaan (toilet in de kleedkamer is altijd nat van mannen die uit de douche komen en direct gaan pissen :roflol: )

wat een kak

• #11.587
Zaterdagavond mijn cheatmeal gehouden. Met wat vrienden gaan eten bij Amadeus aka all you can eat spare ribs. Was super lekker, helemaal niet gek gedaan omdat het laat was en ze gingen afsluiten. Dus mijn startbord gehad en 6x een bijvulling (ong een halve rib). Die avond zelf wat gedronken, maar helemaal niet overdreven en ik voelde me gisteren eigenlijk echt slecht. Weet niet goed van wat het kwam, maar gisteren 1 pistolet gegeten, 1 kipfilet, 50g rijst fzo, 1 shakje en een paar koekjes. Hele dag misselijk geweest. Vandaag gaat het al een stuk beter dus eet terug gewoon.

21kxhzp.jpg

Hamstrings zijn echt nog f*cking gaar van donderdag raar maar waar. Dus was aan het twijfelen om mijn ub met lb te wisselen, maar ik ga vrijdag met @Sayer en Bob K Borst/schouders/triceps trainen. Dus toch koppig front squats gaan doen. Squats gingen hard, de rest niet. Kon mijn benen niet volledig strekken. Achja /care front squats gingen goed.

Trainingsduur: 30-35min

Front squat
5x20
5x20
5x62.5
3x75
3x92.5
3x92.5
3x92.5
3x92.5
3x92.5

Leg press
8x160
8x160
8x160
8x160

Kuiten
4 sets

15min cardio

Laatst bewerkt:
  • #11.588
Wtf @Sayer heb jij daar nu schildpad gezet? :roflol:

• #11.589
Avondmaal van gisteren :meal: verse balletjes met ovenfrieten

2yz0bux.jpg

Training van vandaag:

trainingsduur: iets langer dan 1uur

Pulldown
8x30
8x30
8x45
8x60
8x80
8x80
8x80

BOR
8x60
8x70
7x70

Pullup, hammer grip
6x
6x
6x

Seated cable row
8x65
8x75
6x85
6x85
6x85

Straight arm pulldown
4 sets

Facepulls
4 sets

V-bar pulldown
8x60
8x60
8x60

Bent over db curl
10x10
8x12
8x14
8x14

Cable curl (ooghoogte)
4 sets

Cable rope curl
4 sets

Ik zie ook geen schildpad :scratch:

Ik weet srs van niets man :roflol:

You high?

• #11.595
Wtf is dit nuweer :roflol:

Yeah, he high

Ik zag em wel hoor no worry love <3

Beste frontsquats weer arno, betekent denk ik dat je hamstring weer enigszins belastbaar is? Nice

keep it omhoog

• #11.600
Beste frontsquats weer arno, betekent denk ik dat je hamstring weer enigszins belastbaar is? Nice

keep it omhoog
Squats gaan al een tijdje pijnloos, deadlift heb ik niet meer gedaan.. Ben van plan om het binnenkort nog eens te proberen. Weer last? Meteen terug op de pijnbank

Terug
Naar boven