- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ow, wist ik niet

Weer iets bijgeleerd! haha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow, wist ik niet

ik heb echt epic spierpijn vandaag. Ik loop precies rond als een gehandicapte 
), mijn glutes en mijn hamstrings.
Heel stiekem wel!Had je in je broek geplast jochie?![]()
Zie het zo; die kerel die rechtsachter je stond dat is pas een ecto!
But wait, Ecto>dik dafuq.................

Ik neem zowiezo 2 weken volledige rust. Zodat mijn lichaam eens goed kan rusten, ik merk dat het nodig is.Ik ga er nog niet stoppen hoorNet wanneer ik naar jou gym wil komen, ga jij er stoppen
Enige suggesties/ideeen waar je gaat trainen dan?
Abbo loopt zowiezo tot december.

Meestal begin ik met bench, maar die was bezet en had geen zin om te wachtenIncline DB BP was lekker precies, maar de barbell is inderdaad iets minder. Doe je je trainingen altijd zo of draai je die twee soms om in volgorde?
Wel ****ing zieke DB flies!

Kracht in borst is hard achteruit gegaan 
Meestal begin ik met bench, maar die was bezet en had geen zin om te wachten
Die fly's vallen wel mee, tijdje geleden ging ik zwaarderKracht in borst is hard achteruit gegaan
![]()
7 setjes?
Eerst opwarmen en hierna licht opbouwen ivm triceps
Ik was zonder last begonnen en wou zien of het zo bleef
besloten om maar met een andere oef te beginnen)
)Bedankt! Sommige mensen verklaarde me voor zotLekkere deadlifts man !
Je BOR's zijn ook niet verkeerd!![]()

Bedankt, dl begint echt goed te gaanDamn, die deadlift ziet er lekker uit! Jelly
Jammer van die nr's wel, beetje stom om je vooruitgang te zien aan nummers ipv aan kilo's![]()

srs echt een van mijn rotste training gehad net!! Ik wou nog eens 's morgens gaan. Maar 1 maaltijd binnen. 80g fine oats + 30gr whey (en een deel van de oats was blijven hangen in men shaker, had geen zin om terug te vullen met water en terug te drinken)