- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag feestdag dus gym is alleen in de voormiddag open. Vanmorge opgestaan met super veel zin om rug te trainen! Had goed gegeten, 120g havermout, 30g whey, 0.5l en 2 boterhammen.
Maw, heb een geimproviseerde kanker training gehad!!
Vandaag feestdag dus gym is alleen in de voormiddag open. Vanmorge opgestaan met super veel zin om rug te trainen! Had goed gegeten, 120g havermout, 30g whey, 0.5l en 2 boterhammen.
Wil ik de bus pakken zijn het andere uren door de feestdag, kan ik 25min wachten. Kon eindelijk beginnen om 11.15 (gym is dicht om 12u) dus ik ging knallen. Wil ik de BB pakken en is iemand cgbp aan het doen. Ik dacht geen probleem doe wel eerst lattpuldown. Ben bezig met mijn 2e set en die kerel stopt. Ik wou mijn oef afmaken en in mijn 4e set stapt een groep superdudes naar de bench en beginnen met zen 5 te benchen. Na mijn oef stap ik er naartoe om te zeggen dan ik die eigenlijk nodig had en erop was aan het wachten. Beginnen ze moeilijk te doen, ik had geen zin in ruzie dus liet ze maar sukkelen met hun 40kg bench. Wil ik andere oefeningen doen en zitten er allemaal van die 20-30 jarige grieten de rugtoestellen bezet te houden!!! Zie ik ze eindelijk eens en houden ze bezet wat ik nodig heb. En was weeral een misselijk gewordenMaw, heb een geimproviseerde kanker training gehad!!
Rug:
Lattpuldown:
opwarmen
6xnr13
6xnr13
6xnr13
5xnr13
T-row wide grip:
10x55kg
10x60kg
8x65kg
9x65kg
Seated cable row:
10xnr12
8xnr13
8xnr13
7xnr13
Tijd was om en was misselijk dus gestopt
Rug: 2/5, rotte training heb nieteens kunnen deadliften!!! Zag er zo naar uit!! Ging voor 5x3 150kg

Was uitzonderlijkAmai, wel rot van donderdag! En jij wilt mij overtuigen om naar daar te komen
Vandaag wel duidelijk lekkere training gehad, lekker die schouders laten branden!![]()

Nee. Arnaud (vader is franstalig, wordt uitgesproken als Arno)

oke
Heb zoveel mogelijk gegeten voor ik vertrok naar mijn training (16.40u).
De pose verschilt wel een beetje (arm), ben geen pro dus oefen daar niet zoveel op
Heb er nog 2 extra foto's bij gedaan, ook daarnet getrokken, MM en nog iets 
De beide foto's van vandaag zijn wel getrokken na ong 5min en een rust, dus pomp is al wat minder. De oude foto is vlak na het trainen genomen. Denk niet dat het veel uitmaakt, maar zeg het maar