Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
Is idd een pak beter, maar dat komt omdat het vorige week gewoon slecht was xD (in gewichten toch). Ik begin eindelijk men niveau terug te halen van paar maand geleden!

Volgende keer sta ik gewoon wat vroeger op en zie ik dat ik minsten 2 maaltijden binnen heb :D

Ja zo doe ik het ook altijd.
Als ik sochtends ga trainen, sta ik altijd eerder op en zorg ik ervoor dat ik 2 maaltijden heb gegeten.

Abbo :D

Hou vol dude.. je bent lekker op weg.

:fuu: Vandaag feestdag dus gym is alleen in de voormiddag open. Vanmorge opgestaan met super veel zin om rug te trainen! Had goed gegeten, 120g havermout, 30g whey, 0.5l en 2 boterhammen.
Wil ik de bus pakken zijn het andere uren door de feestdag, kan ik 25min wachten. Kon eindelijk beginnen om 11.15 (gym is dicht om 12u) dus ik ging knallen. Wil ik de BB pakken en is iemand cgbp aan het doen. Ik dacht geen probleem doe wel eerst lattpuldown. Ben bezig met mijn 2e set en die kerel stopt. Ik wou mijn oef afmaken en in mijn 4e set stapt een groep superdudes naar de bench en beginnen met zen 5 te benchen. Na mijn oef stap ik er naartoe om te zeggen dan ik die eigenlijk nodig had en erop was aan het wachten. Beginnen ze moeilijk te doen, ik had geen zin in ruzie dus liet ze maar sukkelen met hun 40kg bench. Wil ik andere oefeningen doen en zitten er allemaal van die 20-30 jarige grieten de rugtoestellen bezet te houden!!! Zie ik ze eindelijk eens en houden ze bezet wat ik nodig heb. En was weeral een misselijk geworden :fuu: Maw, heb een geimproviseerde kanker training gehad!!

Rug:
Lattpuldown:
opwarmen

6xnr13
6xnr13
6xnr13
5xnr13

T-row wide grip:
10x55kg
10x60kg
8x65kg
9x65kg

Seated cable row:
10xnr12
8xnr13
8xnr13
7xnr13

Tijd was om en was misselijk dus gestopt :fuu:

Rug: 2/5, rotte training heb nieteens kunnen deadliften!!! Zag er zo naar uit!! Ging voor 5x3 150kg

:fuu: Vandaag feestdag dus gym is alleen in de voormiddag open. Vanmorge opgestaan met super veel zin om rug te trainen! Had goed gegeten, 120g havermout, 30g whey, 0.5l en 2 boterhammen.
Wil ik de bus pakken zijn het andere uren door de feestdag, kan ik 25min wachten. Kon eindelijk beginnen om 11.15 (gym is dicht om 12u) dus ik ging knallen. Wil ik de BB pakken en is iemand cgbp aan het doen. Ik dacht geen probleem doe wel eerst lattpuldown. Ben bezig met mijn 2e set en die kerel stopt. Ik wou mijn oef afmaken en in mijn 4e set stapt een groep superdudes naar de bench en beginnen met zen 5 te benchen. Na mijn oef stap ik er naartoe om te zeggen dan ik die eigenlijk nodig had en erop was aan het wachten. Beginnen ze moeilijk te doen, ik had geen zin in ruzie dus liet ze maar sukkelen met hun 40kg bench. Wil ik andere oefeningen doen en zitten er allemaal van die 20-30 jarige grieten de rugtoestellen bezet te houden!!! Zie ik ze eindelijk eens en houden ze bezet wat ik nodig heb. En was weeral een misselijk geworden :fuu: Maw, heb een geimproviseerde kanker training gehad!!

Rug:
Lattpuldown:
opwarmen

6xnr13
6xnr13
6xnr13
5xnr13

T-row wide grip:
10x55kg
10x60kg
8x65kg
9x65kg

Seated cable row:
10xnr12
8xnr13
8xnr13
7xnr13

Tijd was om en was misselijk dus gestopt :fuu:

Rug: 2/5, rotte training heb nieteens kunnen deadliften!!! Zag er zo naar uit!! Ging voor 5x3 150kg

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

wat ben ik blij dat ik een redelijke hardcore gym heb :D

original.jpg

Ik hoop echt dat ik binnenkort op kot (kamers) mag in Merksem!! Zou op 100m afstand zijn van new planet fitness. Niet dat dit een slechte gym is, maar soms mis ik toch een hardcore sfeer :(

:roflol: je hebt idd wel eens van die k*tdagen... je hebt 1 voordeel de volgende training kan alleen maar beter gaan :p

Eindelijk nog een goede training gehad!!

Schouders:
Shoulder press:
opwarmen

12x22kg
8x26kg(lichte spot)
8x26kg(spot)
6x26kg(lichte spot)
4x26kg(lichte spot)
Voelde lekker aan! Schouders waren goed aan het branden. Wel niet zo goed als paar maand geleden (4x6x30kg zonder spot)

Side raise:
10x10kg
8x12kg
8x12kg
8x12kg

Front raise:
8x14kg
8x14kg
8x14kg
8x14kg

Seated rear delt raise:
8x10kg
8x10kg
8x10kg
8x10kg

20min cardio

schouders: 4.5/5, goede training!! Schouders waren goed aan het branden en had een goede pomp.

Amai, wel rot van donderdag! En jij wilt mij overtuigen om naar daar te komen :mad:

Vandaag wel duidelijk lekkere training gehad, lekker die schouders laten branden! :fire:

Nette shoulder presses Arnold.

Thx!
Maar moet nog beter! :whip:
;)

Vandaag uitgeslapen. Was pas rond 12u wakker :o Heb zoveel mogelijk gegeten voor ik vertrok naar mijn training (16.40u).

Borst:
Incline db press:
opwarmen
10x28kg
6x35kg PR!!!!!!
6x35kg (lichte spot laaste rep)
6x35kg (lichte spot)
5x35kg (spot, slechte positie begonnen)

Bench:
12x60kg
6x70kg
6x70kg (lichte spot)
6x70kg (5e rep lichte spot, laatste rep traag negatief en spot omhoog)

Lichte incline fly:
10x18kg
8x18kg
8x18kg

Low cable crossover:
10xnr15
10xnr15
10xnr15

Armen:
V-bar pushdown ss db curl:
10xnr55 10x14kg afwisselend
8xnr60 8x16kg
8xnr60 8x16kg

Cable Bent-over cable Extension ss hammer curl
8xnr45 8x16kg (afwisselend)
8xnr45 8x16kg
9xnr45 8x16kg (laatste 2 reps waren nietmeer 100% clean, de rest wel)

Borst: 4.5/5, goede training. Kracht en pomp zat goed.
Armen: 4.5/5, ook een goede training. Ik denk zelfs dat ik nog nooit 3x8x16kg heb gecurlt

Heb een vergelijking foto. Zit ong 1j en 6kg tussen. Je ziet een beetje progressie, maar het mocht meer zijn :( De pose verschilt wel een beetje (arm), ben geen pro dus oefen daar niet zoveel op :D Heb er nog 2 extra foto's bij gedaan, ook daarnet getrokken, MM en nog iets :D

2mhsinc.jpg
2emh8x3.jpg

Hier nog een poging op een MM :D De beide foto's van vandaag zijn wel getrokken na ong 5min en een rust, dus pomp is al wat minder. De oude foto is vlak na het trainen genomen. Denk niet dat het veel uitmaakt, maar zeg het maar :D

mj7iq1.jpg

6i8haf.jpg

Laatst bewerkt:
2 extra foto's erbij gezet. Beide vandaag getrokken na de training.

Gaat toch de goede kant op! Verschil tussen je linker en rechter arm is ook wel een beetje weg getrokken :thumbs:

Terug
Naar boven