Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Junkmeal part 2 :o:o:o

Lasagne en stokbrood:

2wp87l3.jpg

Voeding van vandaag:
pic 1

60g oats, 50g whey

pic 2

Straks
500g kwark

Voeding trekt op niets dus :roflol:

Ik keek half brak naar die foto en ik dacht dat je een tampon had gefotografeerd, moest een 2e x kijken voor ik zag dat het een stokbrood was :roflol:

• #1.304
Het is op en ik heb nog steeds honger :(

fak jou met je junk

ja dat heb je vaker gezegd :trollface:

maar gewoon aanwennen om junk altijd te laten staan man, hier staat ook een groot bord met lasagne in de koelkast en het lijkt wel of me moeder zoveel mogelijk lekkers laat liggen om het mij zo moeilijk mogelijk te maken :roflol: gelukkig eet me ecto broertje het allemaal op

• #1.308
ja dat heb je vaker gezegd :trollface:

maar gewoon aanwennen om junk altijd te laten staan man, hier staat ook een groot bord met lasagne in de koelkast en het lijkt wel of me moeder zoveel mogelijk lekkers laat liggen om het mij zo moeilijk mogelijk te maken :roflol: gelukkig eet me ecto broertje het allemaal op

Lol ik kan junk makkelijk laten staan hoor, maar dit is de dag tussen cutten en bulken. Dus heb ineens genoeg junk gegeten om een tijdje zoet te zijn! ;)

Bij verjaardagen of familiefeesten eet ik natuurlijk ook wat de rest eet

is 31cm onderarm niet beetje raar onder 39 cm bovenarmen? :o

heb zelf 34,5 bij 39

• #1.310
is 31cm onderarm niet beetje raar onder 39 cm bovenarmen? :o

heb zelf 34,5 bij 39
Onderarmen was vroeger een probleem punt. Is nu al aardig bijgetrokken imo. En ik heb een smalle pols :( 17cm

Ik heb nog een foto van mijn onderarm. Iemand op DBB vroeg die aan mij een tijdje geleden.
(de foto is van 18 augustus)

30t1jyu.jpg

ziet er stuk meer dan 31 uit hoor

mijn onderarmpje:
5m9tma.jpg

• #1.312
Ik lieg nochtans niet :P

141s3no.jpg

• #1.314
Hup naar de 40cm onderarmen! :D

Vanavond nog wat trainen!
Ifyouknowwhatimean.jpg

• #1.316
Je onderarmen ogen wel ****ing groot, die van mij zijn 35.5, en 40 cm bovenarmen.. En ook jou bovenarmen ogen veel groter dan die van mij. :mad:

Mooie training Arnodsi. Deze week nog es proberen keertje samen te trainen?

Als ik jou was zou ik armen niet meer expliciet trainen en op borst richten. Hoeveel bank je nu? Dumbbell en barbell?

Met trainen van je rug onderhoud je die armen wel.

Terug
Naar boven