AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Als ik jou was zou ik armen niet meer expliciet trainen en op borst richten. Hoeveel bank je nu? Dumbbell en barbell?

Met trainen van je rug onderhoud je die armen wel.
Mijn armen train ik ook minder intensief dan vroeger. Tijdens mijn 'cut' zijn 1-2cm gekrompen in omtrek (wat ik niet erg vind)

Voor mijn triceps blessure (klein scheurtje net onder mijn aanhechting) drukte ik 5x5 82.5kg. Ik heb ook 1x105kg gedrukt, maar de spotter had zijn handen op de bar :rolleyes:, dus ik weet niet of ik het alleen heb gedrukt
Nu heb ik geen flauw idee, al een tijdje niet meer gebencht. Laatste keer was denk ik 10x70kg fzo.
Incline dumbbell press heb ik ooit 6x35kg gehaald, nu is het 8x26kg

Door die blessure en onder onderhoud eten heb ik wel wat kracht ingeleverd, maar dat vind ik niet zo erg. Vanaf volgende week ga ik terug boven onderhoud eten, dus die kracht zal wel terug komen.

Mijn onderarmen train ik ook niet apart.

Ik bench nu ong die gewichten, misschien iets meer. Maar mijn armen zijn maar ong. 36.
Borst en rug zijn wel goed gedefinieerd. Vind mijn armen iets achter lopen, maar niet extreem.

Kortom, Ik zou in jou geval het aandachtsgebied wel weten als je van je blessure bent herstelt.

• #1.323
Ik kijk niet meer naar die gewichten. Ik bench liever 10kg minder met goede form, dan 10kg meer met slechte form. Hetzelfde met de andere oefeningen. Natuurlijk nog altijd zo zwaar gaan als je kan, maar imo mag je form er niet onder lijden.

Borst is zowiezo een aandachtspunt, die groeit echt slecht. Genetics are a b*ch

Ik kijk niet meer naar die gewichten. Ik bench liever 10kg minder met goede form, dan 10kg meer met slechte form. Hetzelfde met de andere oefeningen. Natuurlijk nog altijd zo zwaar gaan als je kan, maar imo mag je form er niet onder lijden.

Niet klagen over genetics, borst groeit bij iedereen slecht. Dat is bij mijn weten de spiergroep waarover je het langst moet trainen vooraleer je effect of groei ziet, is niet alleen bij jou.

Oké, ik begin pas een week later dus ik kan volgende week nog wel regelmatig gaan. Kijk je lessenrooster eens na en laat maar iets weten. Zal proberen me eraan aan te passen?

• #1.325
Niet klagen over genetics, borst groeit bij iedereen slecht. Dat is bij mijn weten de spiergroep waarover je het langst moet trainen vooraleer je effect of groei ziet, is niet alleen bij jou.

Oké, ik begin pas een week later dus ik kan volgende week nog wel regelmatig gaan. Kijk je lessenrooster eens na en laat maar iets weten. Zal proberen me eraan aan te passen?
Sommige hebben epic borst genen! Geloof mij! ;)

Wat wil je samen trainen?

lol mijn lessenrooster. Srs, wat een k*t school. Ik zal hem even posten. Recht en RZL zijn vakken die ik kan skippen
Ik zit nu in periode 1
En ik mocht me niet voor meer vakken inschrijven omdat het anders te veel zou zijn :roflol: u srs? :roflol: k*t wijf

2qjyucy.jpg

6e1y4z.jpg

Laatst bewerkt:
Sommige, maar ik denk dat over het algemeen borst het moeilijkste is.

Hmmz, dinsdag/donderdag lijkt de meeste ideale dag voor je, of maakt het niet uit dat je vlak na school thuiskomt, eet en zo goed als meteen vertrekt?

Maandag: borst / kuiten
Dinsdag: rug
Donderdag: schouders / triceps
Vrijdag: Benen (biceps)

Zo is men schema nu en zou ik liefst zoveel mogelijk behouden, al maakt het me dan niet zoveel uit wat we samen trainen :)

• #1.327
Mij maakt dat niet uit! Kies jij maar :)

Ik doelde ook iets meer op de optische verschillen, als ik onze foto's (op onze logs) vergelijk. De gewichten onderschrijven het enkel. Want ik je geef je helemaal gelijk, de uitvoering heeft grote invloed.

• #1.330
Ik ben mijn voeding voor morgen ineen aan het knutselen, maar ik kom altijd veel te hoog uit in eiwitten ookal zit er relatief weinig vlees/vis in. Moet je de eiwitten uit pasta mee rekenen? Of alleen de dierlijke eiwitten?

Ik ben mijn voeding voor morgen ineen aan het knutselen, maar ik kom altijd veel te hoog uit in eiwitten ookal zit er relatief weinig vlees/vis in. Moet je de eiwitten uit pasta mee rekenen? Of alleen de dierlijke eiwitten?

Plantaardige eiwitten gebruik je minder van voor bouwen spieren en meer voor verbranding..

• #1.332
Gym gaat morgen om 8uur open en ik moet de bus van 9.03uur halen!

tumblr_m9cdmiNNpk1r700ah.jpg

Ik ben pas rond half zeven, zeven uur thuis en mijn zus is morgen jarig. Dus ik kan 's avonds niet gaan trainen :(

feliciteer je zus maar namens mij:trollface:

• #1.335
Pushups, spring squats BW, squat met Dumbbell, sit ups, etc, kan allemaal thuis, toch?

Altijd wel een weg te vinden..
8uur gym binnen stappen, omkleden, 8.05uur beginnen. Snel borst trainen, 8.40uur klaar, douchen en omkleden 8.50u buiten en om 9 uur aan de bushalte

Of dat is toch het plan :D Anders mis ik mijn eerste les :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 19:03 ----------

feliciteer je zus maar namens mij:trollface:
Zal ik doen!!

wait wut

Gewoon niet douchen, alfa male geur.

• #1.339
HNNNNNNG eindelijk nog eens een banaan gegeten!!!! :meal:

Terug
Naar boven