MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
idd ff naar de wc en snel wat koekjes meenemen:o moest van 5 tot 10 werken zodmner pauze dan krijg je wel honger

Net moeten werken van 7.15u tot 13.45u.
Om 6.30u oats gedronken en ik ga nu wat pistolets eten. Tijdens het werken kleine stukjes vlees en.kaas gegeten. Misschien in totaal 100-150kcal :(

i+know+that+feel+bro.+i+know+that+feel+bro_76920d_3375373.jpg

Werk in de Horeca, soms kan je goed eten, maar soms ook absoluut geen tijd voor en dan 5 uur op een rij werken met af en toe zelfs geen eten. 1x geen tijd gehad om te ontbijten, was hele dag moe en chagrijnig.

En dan ben je een jankerd als je zegt dat je wilt eten :P

• #1.664
http://static.fjcdn.com/pictures/i+know+that+feel+bro.+i+know+that+feel+bro_76920d_3375373.jpg

Werk in de Horeca, soms kan je goed eten, maar soms ook absoluut geen tijd voor en dan 5 uur op een rij werken met af en toe zelfs geen eten. 1x geen tijd gehad om te ontbijten, was hele dag moe en chagrijnig.

En dan ben je een jankerd als je zegt dat je wilt eten :P

Is heel herkenbaar :p soms sta je met je vingers te draaien en soms heb je handen te kort!!

ik ben 1x fasted gaan werken (IF). Ik moest van 7u tot 18u werken en mijn window begon om 13u. Dat was ook de eerste een laatste keer dat ik dat had gedaan :roflol:

Is heel herkenbaar :p soms sta je met je vingers te draaien en soms heb je handen te kort!!

ik ben 1x fasted gaan werken (IF). Ik moest van 7u tot 18u werken en mijn window begon om 13u. Dat was ook de eerste een laatste keer dat ik dat had gedaan :roflol:

Gewoon afval van de keuken in de blender, water er bij, ff shaken en snel opdrinken.. zo klaar :cool:

Ik moet shiften werken van 12 uur per dag (yes srs) in een Spaanse tapasbar.
Elk stukje kip dat ik tegenkom verdwijnt toch wel in mijn mond!
So much good food, moet me serieus inhouden om me niet vol te steken met al dat lekkers :D

• #1.671
Trainingsduur: +-45min

borst:
bench :
10*20kg
10*20kg
8*60kg
6*70kg
6*75kg
5*80kg (laatste lichte spot. Damn, wat een p*ssy bench :o )

incline db press:
8*26kg
6*28kg
6*30kg
6*30kg

lichte incline fly:
8*16kg
8*18kg
8*18kg
6*18kg

Low cable crossover:
8*15
8*15
8*15

cable crossover:
20*15 BUUURRNNNNNN

borst:
4,5/5: ging goed. Kracht gaat terug omhoog en pomp was monsterlijk!!

benchbeest !

• #1.673

:roflol: good one!!

Damn sinds 9u heb ik 100g oats, 30g whey, 0.5l melk, een glas water met pre workout, 0.5l water tijdens het trainen en eten, 70g magnificent met 0.5l water, 120g pasta en +100g tonijn op. Mijn maag staat echt op exploderen! :eek:

zal wel lekker borrelen op het toilet zo dadelijk :roflol:

• #1.675
Hoeveel weeg je ondertussen Arnold?

Zelfs ik bench dat :roflol:

Samen met mijn bent over rowende spotter :fa:

Terug
Naar boven