Fitness Seller

Arnold versus Mister10

Mister 10,

Zeer goede foto's. Vind het jammer dat er zoveel mensen kinderachtig reageren op dit forum. Je progressie meten een pro is altijd goed, om de lat hoog te leggen voor jezelf. Aangezien je fysiek erg veel lijkt op dat van schwarzenegger heb je de juiste pro gekozen. Tsja, dat dat toevallig de Godfather van BB is, dat isnou eenmaal zo.

Erg zijn weinig mensen van wie de spierbouw/compilatie zoveel lijkt op dat van Arnie, dus ik denk dat je die foto's op termijn wel grotendeels kunt behalen naturel. Het enig lastige zal de ronding in de onderkant van zijn borstspieren zijn, aangezien arnie niet naturel is.

Succes ermee!

Laatst bewerkt:
Onbegrijpelijk dat zoveel mensen hier meteen refereren naar AS. Ik heb hier ook weleens aan gedacht door dit forum, maar er zijn zoveel documentaires over de gevolgen hiervan. Gevolgen die niet te ontkennen zijn. Ik werd gewoon misselijk van de diverse documentaires die ik heb gezien, helaas zijn hier veel mensen die toch deze risico's aanvaarden.

Ik weet er niet zoveel vanaf als de meesten hier en sport meer recreatief als professioneel, kan iemand mij uitleggen waarom mensen toch gebruiken ten koste van hun lichaam?

Onbegrijpelijk dat zoveel mensen hier meteen refereren naar AS. Ik heb hier ook weleens aan gedacht door dit forum, maar er zijn zoveel documentaires over de gevolgen hiervan. Gevolgen die niet te ontkennen zijn. Ik werd gewoon misselijk van de diverse documentaires die ik heb gezien, helaas zijn hier veel mensen die toch deze risico's aanvaarden.

Ik weet er niet zoveel vanaf als de meesten hier en sport meer recreatief als professioneel, kan iemand mij uitleggen waarom mensen toch gebruiken ten koste van hun lichaam?

Omdat ze schijt aan hun lichaam hebben, en er geen moeite voor willen doen.

Grote drang om groot te worden. Zo groot dat ze bereid zijn om hun gezondheid op het spel te zetten. Fysieke en mentale gezondheid. Want de mentale effecten worden ook wel eens vergeten.

• Topic Starter Topic Starter

Hoeveel risico's je neemt in je leven zit natuurlijk voor een groot deel in je karakter ingebakken.

Bovendien, zolang je jong en gezond bent, besef je ook vaak niet hoe broos onze gezondheid wel niet is, en hoe klote het is om die gezondheid te moeten missen.

Combineer dat dan nog eens met een zekere mate van bigorexia en competitiedrang, en je krijgt al snel heel wat potentiële gebruikers. :)

wordt nu een schijt topic .

als je iedere dag met 2 maatjes train, en op een dag nemen ze een kuurtje en gaan waanzinnig groeien, je ziet ze vooruit gaan en hoort alleen maar positive dingen, dan moet je stevig in je schoenen staan om niet mee te doen en achter te blijven.
klinkt lullig, maar zo werkt het wel..de negatieve dingen hoor je niet tijdens de trainingen hoor, die komen vaak pas veel later.

@Mister10:
Is de site van je ook in het Nederlands te zien.

Engels leest voor mij nogal lastig. Ben daar niet zo'n held in om eerlijk te zijn.

goede fysiek

@Mister10:
Is de site van je ook in het Nederlands te zien.

Nee, en helaas ben ik te lui om hem te vertalen. :o

Maar je kan eens proberen hoe goed Google's vertaling is:
http://translate.google.be/translat...rev=/search?q=true+natural+bodybuilding&hl=nl

Ik heb wel mijn best gedaan om de tekst zodanig te schrijven dat ook een machine het het zou kunnen begrijpen. (ben nl. nogal een fan van artificiele intelligentie) :)

Laat me aub weten hoe goed of slecht je Google's vertaling vond. Ben wel benieuwd eigenlijk.:p

http://translate.google.be/translat...rev=/search?q=true+natural+bodybuilding&hl=nl

Ik heb wel mijn best gedaan om de tekst zodanig te schrijven dat ook een machine het het zou kunnen begrijpen. (ben nl. nogal een fan van artificiele intelligentie) :)

Laat me aub weten hoe goed of slecht je Google's vertaling vond. Ben wel benieuwd eigenlijk.:p

Handige tip. Wist helemaal niet dat het bestond.

Ik ga eens kijken.

Maar toch moet er gezegd worden: zeer nette fysiek Mister10!

terminator:P
We verwachten ook een foto met deze pose hé [Afbeelding niet meer beschikbaar]
(j/k)
Mooi fysiek, je mag trots zijn op je zelf.

Daar sta ik inderdaad ook niet helemaal achter.

mja, dit is het al 13 pagina-tellende natural verheerlijking topic, waar het de bedoeling is 2 totaal niet vergelijkbare foto's met verschillende lichtinvallen naast elkaar te zetten, om zo de indruk te wekken dat je natural in de richting kunt komen van de omvang en kwaliteit van arnold, om daarna nog meer veren in elkaar's reet te steken. Gezellig hier :trio::gay:

mja, dit is het al 13 pagina-tellende natural verheerlijking topic, waar het de bedoeling is 2 totaal niet vergelijkbare foto's met verschillende lichtinvallen naast elkaar te zetten, om zo de indruk te wekken dat je natural in de richting kunt komen van de omvang en kwaliteit van arnold, om daarna nog meer veren in elkaar's reet te steken. Gezellig hier :trio::gay:

+1 Veel verkapt gedoe hier.

mja, dit is het al 13 pagina-tellende natural verheerlijking topic, waar het de bedoeling is 2 totaal niet vergelijkbare foto's met verschillende lichtinvallen naast elkaar te zetten, om zo de indruk te wekken dat je natural in de richting kunt komen van de omvang en kwaliteit van arnold, om daarna nog meer veren in elkaar's reet te steken.

Als je de moeite had gedaan om de posts echt te lezen, had je deze domme opmerking niet hoeven te maken:

1) 't Is helemaal niet de bedoeling om te suggereren dat mijn fysiek in de buurt komt van die van Arnold. De verschillen in massa en kwaliteit zijn duidelijk te zien op de foto's en herhaaldelijk vermeld in de posts, door mezelf en door de anderen.

2) De foto's van Arnold die circuleren op het net, zijn een selectie van zijn beste foto's uit een ganse carriere als professioneel bodybuilder. De foto's van mijn fysiek zijn door mezelf op een uurtje tijd op mijn badkamer getrokken onder een stel spotjes van 8 euro die toevallig aan't plafond hangen. Ikzelf, recht uit bed, niet opgepomt. Denk je nu echt dat Arnold er op mijn badkamer, niet opgepomt, zoveel beter zou uitgezien hebben dan op zijn foto's die op het internet staan?? :rolleyes: Dan ga ik meteen mijn badkamertje verhuren als fotostudio, en een dikke cent bijverdienen. :rolleyes:

Eigenlijk kom je alleen maar wat pissen op het natural bodybuilding.
Wees toch eens niet zo afgunstig op zij die verkiezen natural door het leven te gaan.
.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven