MuscleMeat

Arnold versus Mister10

mooi gedaan zo deze foto's man! :) en je hebt echt goed fysiek :thumbup: respect!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb tot slot al mijn foto's, zwart/wit en kleuren, met en zonder Arnold, nog maar eens samengestoken in een slide show met een muziekje op mijn eigen website: :)
http://www.true-natural-bodybuilding.com/pictures-natural-bodybuilder.html

Nogmaals bedankt voor alle motiverende commentaren.
Ondertussen zit ik echter helaas noodgedwongen thuis om te herstellen van enkele kwetsures. :(

Wat is je BF eigenlijk op die laatste foto's?

En hoeveel bench je? Breezahvragen ftw:D

Ik heb tot slot al mijn foto's, zwart/wit en kleuren, met en zonder Arnold, nog maar eens samengestoken in een slide show met een muziekje op mijn eigen website: :)

Ondertussen zit ik echter helaas noodgedwongen thuis om te herstellen van enkele kwetsures. :(

Leuk gedaan.

Kan je nog antwoord geven op bovenstaande quote?

Als ik jouw leeftijd had met dat fysiek zou ik er de spuit inplempen. Je kan achteraf naturel terug dezelfde massa vasthouden en ondertussen heb je dan de ervaring gehad van een absoluut beest te zijn zonder een noemenswaardige aanslag op je gezondheid (1 beginnerskuurtje moet kunnen toch). Anders heb je ook steeds dat gevoel van "als ik gekuurd had" en "ja maar ik ben true-natural" en "blablabla". We willen hier beesten zien man, are you up to the challenge?!.

Ik zou er zelf btw ook eens de spuit in raggen als ik naturel groot genoeg word. Het is dat ik momenteel nog goed groei anders was de keuze wel gemaakt.

Als ik jouw leeftijd had met dat fysiek zou ik er de spuit inplempen. Je kan achteraf naturel terug dezelfde massa vasthouden en ondertussen heb je dan de ervaring gehad van een absoluut beest te zijn zonder een noemenswaardige aanslag op je gezondheid (1 beginnerskuurtje moet kunnen toch). Anders heb je ook steeds dat gevoel van "als ik gekuurd had" en "ja maar ik ben true-natural" en "blablabla". We willen hier beesten zien man, are you up to the challenge?!.

Ik zou er zelf btw ook eens de spuit in raggen als ik naturel groot genoeg word. Het is dat ik momenteel nog goed groei anders was de keuze wel gemaakt.

Waarom zou die??? Hij heeft een supergoede fysiek! Als hij er tevreden mee is is het toch prima? Niet iedereen wil een beest zijn van 120 kg. Ik niet in ieder geval! Zeker niet met die troep!

Waarom zou die??? Hij heeft een supergoede fysiek! Als hij er tevreden mee is is het toch prima? Niet iedereen wil een beest zijn van 120 kg. Ik niet in ieder geval! Zeker niet met die troep!

Ik zou ook niet constant als een beest van 120kg rond willen lopen, maar dat is naast de kwestie. Als hij die foto's naast elkaar zet ga ik ervan uit dat hij een voorbeeld aan Arnold neemt. Waarom niet de challenge aannemen en eens 1 beginnerskuur erin plempen? Ik bedoel maar; zo lijkt het wel of hij het fysiek van Arnold zou kunnen bereiken, ware het niet dat hij een "TRUE NATURAL" is. :rolleyes:

Wel, het zou iig een zeer, zeer goeie prestatie zijn en 1 beginnerskuur is nu ook weer niet zo'n zaak he. Ik zeg: de spuit erin!

Ik zou ook niet constant als een beest van 120kg rond willen lopen, maar dat is naast de kwestie. Als hij die foto's naast elkaar zet ga ik ervan uit dat hij een voorbeeld aan Arnold neemt. Waarom niet de challenge aannemen en eens 1 beginnerskuur erin plempen? Ik bedoel maar; zo lijkt het wel of hij het fysiek van Arnold zou kunnen bereiken, ware het niet dat hij een "TRUE NATURAL" is. :rolleyes:

Wel, het zou iig een zeer, zeer goeie prestatie zijn en 1 beginnerskuur is nu ook weer niet zo'n zaak he. Ik zeg: de spuit erin!

1 beginnerskuur en je gaat meteen relativeren. Je wordt veel sterker maakt snelle gains. Vervolgens stop je er maak je weer de usual natural gains. Demotiverend lijkt me dat. Als je eenmaal begint moet je regelmatig blijven kuren.

En daarbij zal je toch nooit tevreden zijn. Of je nou 110, 115 of 120 weegt een bb is nooit tevreden. Dus het beste is om gewoon ergens die grens te trekken, zoals Mister10 denk ik al gedaan heeft.

Laatst bewerkt:
+1

Ik ken meerdere jongens bij ons op de sportschool die maar 1 keertje wilde kuren om het eens te proberen. De meeste zijn nu al weer 4 tot 5 kuurtjes verder en kunnen dus blijkbaar niet meer stoppen. Ze groeien explosief en kunnen het blijkbaar niet meer accepteren als ze niet genoeg groeien zonder de kuur.

+1

Ik ken meerdere jongens bij ons op de sportschool die maar 1 keertje wilde kuren om het eens te proberen. De meeste zijn nu al weer 4 tot 5 kuurtjes verder en kunnen dus blijkbaar niet meer stoppen. Ze groeien explosief en kunnen het blijkbaar niet meer accepteren als ze niet genoeg groeien zonder de kuur.

Klopt, is ook lastig. Zeker wanneer je teruggevallen bent en weet hoe je er weer snel kunt komen. Ik heb er geen spijt van, maar wanneer BB heel belangrijk voor je is moet je er niet aan beginnen voor maar één kuurtje. Dan is het vol ervoor gaan minimaal één keer per jaar of nooit zoals TS.

Wat dat betreft....:bow::bow::bow::bow: voor Mister10!

• Topic Starter Topic Starter
1 beginnerskuur en je gaat meteen relativeren. Je wordt veel sterker maakt snelle gains. Vervolgens stop je er maak je weer de usual natural gains. Demotiverend lijkt me dat. Als je eenmaal begint moet je regelmatig blijven kuren.

En daarbij zal je toch nooit tevreden zijn. Of je nou 110, 115 of 120 weegt een bb is nooit tevreden. Dus het beste is om gewoon ergens die grens te trekken, zoals Mister10 denk ik al gedaan heeft.

Ben het helemaal eens met deze argumenten. Vooral ook die scherpe grens trekken vind ik heel belangrijk. Eens je de stap naar de juice gemaakt hebt, waar trek je dan een nieuwe grens? Ik ben een maximalist die overal het uiterste uit wil halen, maar ik heb wel scherpe grenzen nodig anders kan dat tot zelfdestructie leiden. ;)

Maar er zijn nog veel meer redenen waarom ik het nooit zal doen, sommige persoonlijke redenen, andere te complex om hier volledig uit te leggen.

Bv. vind ik niet dat ik een betere bodybuilder zal worden door plots op mijn 36ste de spuit erin te steken en 10 kg spieren bij te winnen. BB is voor mij toch echt wel een sport waarin de prestatie telt, en niet een soort schoonheidsbehandeling waarbij alleen het eindresultaat van belang is.

En een naald in mijn gat steken vind ik nu niet bepaald een indrukwekkende sportprestatie. Hoe langer je er ook over nadenkt, hoe absurder je het ook gaat vinden. Ik vind het echt doodjammer dat de spuit zo'n belangrijke rol speelt in onze sport. Doodjammer toch!

Ik kan wel begrip hebben voor mensen die een andere keuze maken voor zichzelf. En natuurlijk droom ik ook wel eens in mezelf van hoe ik erbij zou lopen als ik het wel zou doen, en wat een kick het zou geven in de gym.

Maar voor mezelf heb ik de beslissing al lang definitief genomen.

Respect voor ieders eigen keuze: wel of niet. Dus respect voor zijn keuze en geen gezeur meer van 'ik zou het toch doen' etc.

Net fysiek. Maar ben je nooit benieuwd hoe ver je zou komen als je ging juicen?

edit: ik lees niet goed.

Woeiahahaha! Prachtig werk weer. :roflol:

Terug
Naar boven