Wat is je BF eigenlijk op die laatste foto's?
En hoeveel bench je? Breezahvragen ftw![]()
Haha ben ik ook wel benieuwd naar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jezus doe eens rustig. wat is jouw probleem. Ik mag hier toch wel kritsch zijn, of kom jij keyboard police me straffen?>
wat jij wilkritisch zijn? volgens mij weet je niet wat het woord kritisch inhoud? je maakte gewoon een debiele opmerking.

Ik heb tot slot al mijn foto's, zwart/wit en kleuren, met en zonder Arnold, nog maar eens samengestoken in een slide show met een muziekje op mijn eigen website:
http://www.true-natural-bodybuilding.com/pictures-natural-bodybuilder.html
Nogmaals bedankt voor alle motiverende commentaren.
Ondertussen zit ik echter helaas noodgedwongen thuis om te herstellen van enkele kwetsures.![]()
Ik heb tot slot al mijn foto's, zwart/wit en kleuren, met en zonder Arnold, nog maar eens samengestoken in een slide show met een muziekje op mijn eigen website:
Ondertussen zit ik echter helaas noodgedwongen thuis om te herstellen van enkele kwetsures.![]()
Als ik jouw leeftijd had met dat fysiek zou ik er de spuit inplempen. Je kan achteraf naturel terug dezelfde massa vasthouden en ondertussen heb je dan de ervaring gehad van een absoluut beest te zijn zonder een noemenswaardige aanslag op je gezondheid (1 beginnerskuurtje moet kunnen toch). Anders heb je ook steeds dat gevoel van "als ik gekuurd had" en "ja maar ik ben true-natural" en "blablabla". We willen hier beesten zien man, are you up to the challenge?!.Ik heb tot slot al mijn foto's, zwart/wit en kleuren, met en zonder Arnold, nog maar eens samengestoken in een slide show met een muziekje op mijn eigen website:
Als ik jouw leeftijd had met dat fysiek zou ik er de spuit inplempen. Je kan achteraf naturel terug dezelfde massa vasthouden en ondertussen heb je dan de ervaring gehad van een absoluut beest te zijn zonder een noemenswaardige aanslag op je gezondheid (1 beginnerskuurtje moet kunnen toch). Anders heb je ook steeds dat gevoel van "als ik gekuurd had" en "ja maar ik ben true-natural" en "blablabla". We willen hier beesten zien man, are you up to the challenge?!.
Ik zou er zelf btw ook eens de spuit in raggen als ik naturel groot genoeg word. Het is dat ik momenteel nog goed groei anders was de keuze wel gemaakt.
Hij heeft een supergoede fysiek! Als hij er tevreden mee is is het toch prima? Niet iedereen wil een beest zijn van 120 kg. Ik niet in ieder geval! Zeker niet met die troep!Waarom zou dieHij heeft een supergoede fysiek! Als hij er tevreden mee is is het toch prima? Niet iedereen wil een beest zijn van 120 kg. Ik niet in ieder geval! Zeker niet met die troep!
Ik zou ook niet constant als een beest van 120kg rond willen lopen, maar dat is naast de kwestie. Als hij die foto's naast elkaar zet ga ik ervan uit dat hij een voorbeeld aan Arnold neemt. Waarom niet de challenge aannemen en eens 1 beginnerskuur erin plempen? Ik bedoel maar; zo lijkt het wel of hij het fysiek van Arnold zou kunnen bereiken, ware het niet dat hij een "TRUE NATURAL" is.![]()
Wel, het zou iig een zeer, zeer goeie prestatie zijn en 1 beginnerskuur is nu ook weer niet zo'n zaak he. Ik zeg: de spuit erin!
+1
Ik ken meerdere jongens bij ons op de sportschool die maar 1 keertje wilde kuren om het eens te proberen. De meeste zijn nu al weer 4 tot 5 kuurtjes verder en kunnen dus blijkbaar niet meer stoppen. Ze groeien explosief en kunnen het blijkbaar niet meer accepteren als ze niet genoeg groeien zonder de kuur.

voor Mister10!1 beginnerskuur en je gaat meteen relativeren. Je wordt veel sterker maakt snelle gains. Vervolgens stop je er maak je weer de usual natural gains. Demotiverend lijkt me dat. Als je eenmaal begint moet je regelmatig blijven kuren.
En daarbij zal je toch nooit tevreden zijn. Of je nou 110, 115 of 120 weegt een bb is nooit tevreden. Dus het beste is om gewoon ergens die grens te trekken, zoals Mister10 denk ik al gedaan heeft.

kneus. denk niet dat je begrijpt hoe verlept iemand kan zijn pas na een hart operatie.

Als ik jouw leeftijd had met dat fysiek zou ik er de spuit inplempen. Je kan achteraf naturel terug dezelfde massa vasthouden en ondertussen heb je dan de ervaring gehad van een absoluut beest te zijn zonder een noemenswaardige aanslag op je gezondheid (1 beginnerskuurtje moet kunnen toch). Anders heb je ook steeds dat gevoel van "als ik gekuurd had" en "ja maar ik ben true-natural" en "blablabla". We willen hier beesten zien man, are you up to the challenge?!.
Ik zou er zelf btw ook eens de spuit in raggen als ik naturel groot genoeg word. Het is dat ik momenteel nog goed groei anders was de keuze wel gemaakt.