AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

Damn, ja, nu zie ik het ook. ;)

ezlapd.jpg

Heel goed fysiek mister10, ook goed droog.Je zegt zelf al dat borst je zwakke punt is, ik weet zeker als borst beter was dat je gewoon een vergelijkbaar fysiek zou hebben als arnold op de 1e foto.

• Topic Starter Topic Starter
Supermachtige fysiek. Als ik jou was, zou ik toch nog eens naar die dokters gaan en vragen of je je benen niet terug fatsoenlijk kunt trainen. Als je die nog bijtrekt, ben je compleet.

Bedankt idereen voor alle positieve commentaren.
Ik zal zeker proberen mijn benen en borst nog wat te verbeteren.
Ik heb ondertussen alvast eens even een oude foto van mijn benen uit de kast gehaald en naast die van Arnold geplaatst zoals gebruikelijk. :)
Mijn benen waren hier helaas niet opgepompt waardoor ze niet zo vol en hard overkomen.

arnold-jos-leg-bw.jpg

Hier de volledige foto van Arnold: [Link niet meer beschikbaar]
.

OK, voorlopig de laatste publieke vernedering door Arnold die ik zal ondergaan.

je kon het niet laten hé ;)

Wat betreft de benen... arnold stond ook niet echt bekend om zijn immens grote benen ;) Als je ze zo naast elkaar zet lijken je bovenbenen evengroot en de kuiten juist wat kleiner. Maar ik weet niet hoe als de verhoudingen kloppen qua groote?

Supermachtige fysiek. Als ik jou was, zou ik toch nog eens naar die dokters gaan en vragen of je je benen niet terug fatsoenlijk kunt trainen. Als je die nog bijtrekt, ben je compleet.

Ik vind het eerder compleet zoals hij nu is. Juist doordat hij niet overdreven veel massa op zijn benen heeft houdt hij die quasi-atletische look. Zoals Arnold die ook had, mede door zijn in verhouding kleinere benen.

Ga je dan dit later ook laten gebeuren of hoe ga je dit oplossen ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Not again:eyes:

• Topic Starter Topic Starter
Meneertien wat vindt jij van IF? Wel eens geprobeerd?

Ik weet niet wat IF precies allemaal inhoudt, maar als het niets anders betekent dan 16 uur vasten en 8 uur eten, dan lijkt het me niet meer dan een beetje een extreme vorm van 2 oeroude dieet principes:
- de eerste uren van de dag niet eten
- de laatste uren voor het slapen gaan niet eten

Dit staat idd al lang op mijn site beschreven (onder tips and tricks):
http://www.true-natural-bodybuilding.com/bodyfat.html
en daar geloof ik wel in als je vet wil verbranden.

Als je hoofddoel echter is om spieren op te bouwen dan zou ik toch niet te lang na het ontwaken en niet te lang voor het slapen gaan er nog een stevige portie proteïnen inkappen.

mooi fysiek man.

mooi fysiek idd maar snap het doel van deze topic niet echt. een soort van schrale ego strelen?

OK, voorlopig de laatste publieke vernedering door Arnold die ik zal ondergaan.
Speciaal op aanvraag van mijn kameraad Gift from God in ontspannen houding. ;)

Ik zal wel niet meer moeten herhalen zeker dat de vergelijking met Arnold alleen maar voor de lol is en dat ik best weet dat ik minstens 7% vet moet kwijtspelen en 8 kg spieren erbij moet hebben om alleen nog maar qua vet% en spiermassa/BMI in de buurt van Arnold te komen. Nog niet gesproken over de mooie struktuur en symmetrie van Arnold.

En iedereen zal ook al wel door hebben dat ik die kloof als true natural bodybuilder onmogelijk nog kan overbruggen. :(

Gezien de heren het niet altijd allemaal eens zijn met mijn foto keuze van Arnold, heb ik er een 3-tal gemaakt zodat hopelijk iedereeen content is deze keer. :)

1) Toen Arnold nog een jonge natural bodybuilder was: ???

arnold-jos-relaxed-bw-2.jpg

2) Arnold als volgroeide vleesberg:

arnold-jos-relaxed-bw-1.jpg

3) Arnold in Olympia conditie:

arnold-jos-relaxed-bw-3.jpg

:o

ben echt jaloers op je symetrie.
je ziet er werkelijk top uit man :thumb:

Ik zeg: Held!

Je fysiek is gewoon dik in orde man. Op de eerste pic moet je niet veel onderdoen. Goeie verhoudingen.

super fysiek man.

Arnold is natuurlijk wel net iets droger en groter, maar je komt al in de buurt. Zeker als naturel. Veel jaloerse reacties hier, maar als je een dikke kuur zou zetten, net als je arnold, haal je hem makkelijk in denk ik.

Keep it up!

Netjes om te zien dat iemand dit als naturel behaald heeft!!

Mister 10, Werk jij toevallig bij Wiltec?

Wat is je BF eigenlijk op die laatste foto's?

En hoeveel bench je? Breezahvragen ftw:D

Terug
Naar boven