Fitness Seller

Arnold versus Mister10

Er zullen altijd mensen zijn die mijn visie te extreem vinden. Anderen zullen zich dan weer helemaal herkennen in het TN BB. Het belangrijkste is dat erover gepraat wordt zodat het vastgeroeste idee dat BB enkel een pillen-en-spuiten sport is er een beetje uitgaat.

Wie herkent zich nog meer in jouw visie dan? En tuurlijk wordt bodybuilding met anabolen geassocieerd, ben je wel is op een wedstrijd geweest? Beter zeg je dat je aan krachttraining doet ofzo, dat scheelt een hoop scheve gezichten.

Succes!

Volgens mij is bodybuilding trouwens in een onderbroekje en ingesmeerd met olie op een podium staan, dat doe je toch niet? Dus wat trek je het je eigenlijk allemaal aan...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wie herkent zich nog meer in jouw visie dan?

Maandelijk bezoeken ongeveer 15000 verschillende mensen men website en wekelijks krijg ik emails met complimenten en vragen. En ja hoor, in elke gym lopen hopen mensen rond die serieus trainen zonder ooit steroiden of andere prestatieverhogende produkten (i.e. substanties die niet tot de klasse van de reguliere voedingsstoffen behoren) gebruikt te hebben.

Reageer even op het feit dat je niet aan BB wedstrijden doet en dus technisch gezien ook geen bodybuilder bent.

Maandelijk bezoeken ongeveer 15000 verschillende mensen men website en wekelijks krijg ik emails met complimenten en vragen. En ja hoor, in elke gym lopen hopen mensen rond die serieus trainen zonder ooit steroiden of andere prestatieverhogende produkten (i.e. substanties die niet tot de klasse van de reguliere voedingsstoffen behoren) gebruikt te hebben.

Laat ook maar zitten, ik hoop voor je dat je ooit inziet hoe kansloos je bezig bent. Hoe harder je roept dat je iets niet doet, hoe meer mensen aan je gaan twijfelen ;)

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Reageer even op het feit dat je niet aan BB wedstrijden doet en dus technisch gezien ook geen bodybuilder bent.

Hij zoekt alleen maar dingen uit die in zijn straatje liggen waar ie op antwoord. En dan is het nog alleen maar zijn mening en niet iets wat ie onderbouwt ofzo.

Ben je alleen een wielrenner als je ook aan wedstrijden doet, ben je alleen een bokser als je ook aan wedstrijden doet, ben je alleen een turner als je ook aan wedstrijden doet? Niet echt een punt wat gemaakt wordt qua BB, volgens mij is een BB-levens en trainingsT aanhangen voldoende om BB-er genoemd te worden of zelf die naam te hanteren.

Ben je alleen een wielrenner als je ook aan wedstrijden doet, ben je alleen een bokser als je ook aan wedstrijden doet, ben je alleen een turner als je ook aan wedstrijden doet? Niet echt een punt wat gemaakt wordt qua BB, volgens mij is een BB-levens en trainingsT aanhangen voldoende om BB-er genoemd te worden of zelf die naam te hanteren.

Ja.

Als je op een wielrennersfietsje zit in een strak pak ben je nog geen wielrenner. Dan ben je een gast in een strak pak op een fiets. Niet meer, niet minder.

Het lijkt me niet dat je een bokser bent als je alleen bokstrainingen doet, net als met wielrennen. Dan ben je een persoon die er van houdt om een stukje te fietsen op een wielrenfiets, of er van houd om zich uit te leven op een bokszak.

Ja.

Als je op een wielrennersfietsje zit in een strak pak ben je nog geen wielrenner. Dan ben je een gast in een strak pak op een fiets. Niet meer, niet minder.

En nu ga je dus je eigen criteria hanteren terwijl Mister 10 wordt aangevallen op de criteria die hij hanteert voor natural BB.

En nu ga je dus je eigen criteria hanteren terwijl Mister 10 wordt aangevallen op de criteria die hij hanteert voor natural BB.

Als je af en toe tegen een zak aan mept ben je nog bokser. En als je met je vatsige lijf in een strak wielrenpakje past ben je nog geen wielrenner.

Mister 10 ik geloof je wel hoor.

tjah misschien zou je nu met roids waarschijnlijk groter zijn dan arnie:D

Als je af en toe tegen een zak aan mept ben je nog bokser. En als je met je vatsige lijf in een strak wielrenpakje past ben je nog geen wielrenner.

Onzin.

Als een fatsige man meedoet aan BBwedstrijden is hij dus plotseling een Bodybuilder? En als iemand zoals Mister10 niet meedoet met BBwedstrijden is hij geen Bodybuilder. Het is puur een levenswijze...klaar

En om maar even een open deur in te trappen. Omdat jij regelmatig op een roeiapparaat zit ben je geen roeier "EricR".

En om maar even een open deur in te trappen. Omdat jij regelmatig op een roeiapparaat zit ben je geen "roeier".

Goh, dat is nogal een wereld van verschil met een sport daadwerkelijk beoefenen. Iemand die in de gym op een indoor bike zit is ook geen wielrenner.

• Topic Starter Topic Starter
bestaat er dan ook zoiets als TN LIFE TIME WIELRENNER?

Ja.

Onzin. Een bodybuilder is iemand, die je, zoals aan de benaming kunt zien, zijn lichaam opbouwt. Dit gebeurt door de juiste combinatie van voeding, training, rust enzovoort te vinden. Wedstrijden kunnen daar een deel van zijn.

Om te zeggen dat iemand die niet aan bodybuilding wedstrijden doet geen bodybuilder is slaat nergens op. Bodybuilding is veel meer dan alleen aan wedstrijden deelnemen.

Maar goed, dit is mijn mening, als jij het anders ziet prima :).

Terug
Naar boven