AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

Wanneer ben je dan een autocoureur? En ik wil echt niet trollen ofzo, want zoveel punten heb ik niet meer te gaan. Maar ben je dan ook een autocoureur als je met 40 door een rotonde heen knalt?

• Topic Starter Topic Starter
Laat ook maar zitten, ik hoop voor je dat je ooit inziet hoe kansloos je bezig bent. Hoe harder je roept dat je iets niet doet, hoe meer mensen aan je gaan twijfelen.

In tegenstelling tot jullie oppervlakkige veronderstelling is het niet mijn bedoeling mensen ervan te overtuigen hoe natural ik ben, mijn objectief is mensen ervan te overtuigen dat je zonder ooit steroiden of andere prestatieverhogende produkten (i.e. substanties die niet tot de klasse van de reguliere voedingsstoffen behoren) gebruikt te hebben toch ook leuke bodybuilding resultaten kan behalen, en hen via mijn site en nieuwe boek uit te leggen hoe je dat kan aanpakken.

Wanneer ben je dan een autocoureur? En ik wil echt niet trollen ofzo, want zoveel punten heb ik niet meer te gaan. Maar ben je dan ook een autocoureur als je met 40 door een rotonde heen knalt?

Kan je nog meer zinloze voorbeelden aanhalen?

Als je alleen BB-er bent als je aan wedstrijden doet ben je gewoon veel te strikt bezig met het afbakenen van het begrip BB-er.

Het beoefenen van een sport is voldoende om het predikaat bodybuilder, wielrenner, hardloper, bokser etc te krijgen. Daarvoor is het niet vereist om aan wedstrijden te doen.

Dat er wordt getrolld is verder wel duidelijk of moet het aan het toeval worden toegeschreven dat jij en Jesaja bijna een zelfde posting plaatsen binnen een minuut?

Mister 10 is een BB-er, je kan hooguit de discussie verder voeren of zijn begrip van True Natural niet te strikt is.

In tegenstelling tot jullie oppervlakkige veronderstelling is het niet mijn bedoeling mensen ervan te overtuigen hoe natural ik ben, mijn objectief is mensen ervan te overtuigen dat je zonder ooit steroiden of andere prestatieverhogende produkten (i.e. substanties die niet tot de klasse van de reguliere voedingsstoffen behoren) gebruikt te hebben toch ook leuke bodybuilding resultaten kan behalen, en hen via mijn site en nieuwe boek uit te leggen hoe je dat kan aanpakken.

Nee vandaar dat je dat begrip true natural bb probeert te creeeren.

Waarom overtuig je ze dan niet door ze tips te geven ipv het steeds over dat true natural bb te hebben. Volgens mij bestaat het niet eens want ik heb daar nog nooit wedstrijden van gezien.

Dus als SniperX zich inschrijft en met gewichten gaat gooien in wedstrijdvorm is hij een Strongman....mooi man:thumb:

Zie dumba.....

Kan je nog meer zinloze voorbeelden aanhalen?

Als je alleen BB-er bent als je aan wedstrijden doet ben je gewoon veel te strikt bezig met het afbakenen van het begrip BB-er.

Het beoefenen van een sport is voldoende om het predikaat bodybuilder, wielrenner, hardloper, bokser etc te krijgen. Daarvoor is het niet vereist om aan wedstrijden te doen.

Dat er wordt getrolld is verder wel duidelijk of moet het aan het toeval worden toegeschreven dat jij en Jesaja bijna een zelfde posting plaatsen binnen een minuut?

Mister 10 is een BB-er, je kan hooguit de discussie verder voeren of zijn begrip van True Natural niet te strikt is.

Dan verschillen we hier over qua mening.

En het is toch alleen maar mooi dat een n*ger en een blanke op hetzelfde niveau denken?

je mist toch wel een aantal hele belangrijke factoren zoals genen en efficiëntie van je eigen lichaam bij het omzetten van eiwitten

dat jij imposante resultaten kan halen over een tijdsbestek van 20-25 jaar:eek:
wilt niet zeggen dat iedere jan lul dat ook kan bereiken met de middelen dat jij ter beschikking hebt

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

en waarom de haat tussen jesaja en eric ???

je mist toch wel een aantal hele belangrijke factoren zoals genen en efficiëntie van je eigen lichaam bij het omzetten van eiwitten

wilt niet zeggen dat iedere jan lul dat ook kan bereiken met de middelen dat jij ter beschikking hebt

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

en waarom de haat tussen jesaja en eric ???

inderdaad, omdat jij dit toevallig kan behalen geld dat niet gelijk voor iedereen.

Wat is je website Mister 10?

Respect voor je fysiek trouwens!:thumbup:

Geweldig topic is dit geworden. :D
Mooi om te zien dat mister TN bij nog veel andere mensen een hoop frustratie opwekt met z'n posts.

Helemaal waar wat sachin hier zegt, echt Mister 10 veel respect voor jou en een prachtig naturel fysiek maar dit is echt voor heel weinig mensen naturel weggelegd, denk mischien slechts 10% die de genetische aanleg hebben en ook nog eens zo een lange adem hebben(20-25 jaar) om naturel zo te worden.

Hij weegt maar 100kg hoor.....

Het gaat er in BB niet om hoe groot/sterk je bent, maar hoe groot/sterk je lijkt. voorbeelden genoeg hiervan op het forum. Robbert-Jan, , Animallegs, ...

Dat spel van schijn en illusie maakt van bodybuilding nu net zo'n fascinerende sport.

Helemaal waar wat sachin hier zegt, echt Mister 10 veel respect voor jou en een prachtig naturel fysiek maar dit is echt voor heel weinig mensen naturel weggelegd, denk mischien slechts 10% die de genetische aanleg hebben en ook nog eens zo een lange adem hebben(20-25 jaar) om naturel zo te worden.

20-25 jaar heeft het hem niet geduurd hoor, er staat dat hij op +/- 25 jarige leeftijd al ongeveer op zijn max zat.:rolleyes:
Mooie fysiek trouwens Mister10!

Ik citeer:
"Humanobol bevat het Humanoforte extract. Humanoforte wordt geproduceerd uit kip eigeel. Dit eigeel is al bevrucht, waardoor het zeer rijk is aan diverse bio-peptiden. Deze peptiden zijn verantwoordelijk voor de werking van Humanobol en dus de lichaamseigen stimulerende eigenschappen (Stimuleert Testosteron, Stimuleert Groeihormoon, Stimuleert IGF-1, Reguleert Cortisol, Stimuleert vetverlies, Stimuleert opbouw spierweef)."
En vanaf welk punt wordt dit plots niet meer naturel?

Vriend, ik ben doctor in de biochemie als je mammie je misschien ooit heeft uitgelegd wat dat is. :roflol:
Wat is je onderzoeksgebied en waar werk je, als ik vragen mag?

altijd respect gehad over je fysiek en denkwijze maar ik krijg het schijt van dat TN hier TN daar alsof je iedereen iets wilt opdringen...

• Topic Starter Topic Starter
En vanaf welk punt wordt dit plots niet meer naturel?

Volgens de TN definitie: Als je stoffen in je lichaam steekt met als doel je sportprestaties te verbeteren, dewelke niet voorkomen in het normale dagdagelijkse voeding (in directe vorm of als directe metaboliet van de vertering) van de gemiddelde mens.

Wat is je onderzoeksgebied en waar werk je, als ik vragen mag?

Momenteel werk ik voor de farmaceutische industrie. Ben momenteel betrokken bij de ontwikkeling van nieuwe geneesmiddelen tegen tuberculose, hepatitis C en prostaat/bost kanker.

Het laatste project is extra interessant gezien het gaat om de ontwikkeling van een nieuwe stof die de productie van testosteron en oestrogeen verhindert. Deze hormonen versnellen nl. de groei van prostaat- en borsttumoren.

Eén van de tussenstoffen in de synthese van dit nieuw medicijn is DHEA, het alom gekend steroid dat door veel bodybuilders als supplement gebruikt wordt en vrij verkrijgbaar is. Onderdeel van het project is dat we DHEA voor het eerst in de wereld op GMP wijze gaan produceren. Een GMP synthese is de eerste basisvereiste om een product van gecontroleerde kwaliteit te kunnen afleveren, en bij wet verplicht voor elk farmaceutisch en voedingsprodukt (doch niet voor supplementen).

Ja, eigenlijk is het ongelooflijk dat DHEA vrij verkrijgbaar is als supplement terwijl het een steroid is dat ook nog eens niet eens volgens GMP geproduceerd wordt. Dit licht meteen ook toe wat mijn grote kritiek op de supplementindustrie is. Er is geen deftige wetgeving voor de kwaliteitsgarantie in de supplementenindustrie, en hier wordt zorgeloos misbruik van gemaakt. Resultaat is dat niemand je kan garanderen dat er geen toxische of kankerverwekkende stoffen in die supplementen zit. En dat geldt helaas voor heel veel supplementen.

En de argeloze DBB-er maar slikken, want de beloften zijn zo groot, en zijn vriendjes doen het ook.

Vinden jullie (naar de bashers) het dan nog steeds onnozel, immoreel en veel te extreem om TN bodybuilding te promoten?
.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven