AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

ben je nog wel natural volgens jou als je een middel gebruikt wat op de dopingslijst staat, maar je gebruikt het onder voorschrift van de huisarts?

zoek jij een bevestiging ofzo over wat jij doet ?
je hebt een indrukwekkend fysiek en respect hoe je het gedaan hebt maar dat is jou keus
en respecteer ook mensen die een ander keus hebben gemaakt

• Topic Starter Topic Starter
ben je nog wel natural volgens jou als je een middel gebruikt wat op de dopingslijst staat, maar je gebruikt het onder voorschrift van de huisarts?

Als je uit therapeutische noodzaak iets moet gebruiken en als je je aan de therapeutische doseringen houdt die door de arts en de health authorities zijn voorgeschreven dan kan je niets verweten worden. Ik twijfel er ook ten zeerste aan of je aan dergelijke doseringen er enig significant voordeel uit zou kunnen halen voor je sportprestaties.

Bedankt voor het stellen van een serieuze vraag. Al had je het antwoord ook wel kunnen voorspellen denk ik.

Laatst bewerkt:
edit: my bad :D

Laatst bewerkt:
@Sachin: Hoe kom je tot die conclusie ???

Als je uit therapeutische noodzaak iets moet gebruiken en als je je aan de therapeutische doseringen houdt die door de arts en de health authorities zijn voorgeschreven dan kan je niets verweten worden. Ik twijfel er ook ten zeerste aan of je aan dergelijke doseringen er enig significant voordeel uit zou kunnen halen voor je sportprestaties.

Bedankt voor het stellen van een serieuze vraag. Al had je het antwoord ook wel kunnen voorspellen denk ik.

True Natural Bodybuilding (short: TN bodybuilding): bodybuilding without ever having used any performance enhancing drugs or supplements that do not occur in a normal healthy daily diet.

Hier kon ik het niet uit afleiden.

Nee, idd, de definitie van normal, healthy en daily is nogal vaag. Die zou ik ook definieeren. Want wat als je normale dieet bestaat uit bijvoorbeeld die van mr.Mass met z'n lijstje van 20 supps waar ie denkt een monster van te worden? Hij wordt vast ouder dan jij dus is hij gezonder en bovendieen eet ie het dagelijks en is het voor hem dus normaal.

Nee, idd, de definitie van normal, healthy en daily is nogal vaag. Die zou ik ook definieeren. Want wat als je normale dieet bestaat uit bijvoorbeeld die van mr.Mass met z'n lijstje van 20 supps waar ie denkt een monster van te worden? Hij wordt vast ouder dan jij dus is hij gezonder en bovendieen eet ie het dagelijks en is het voor hem dus normaal.

Volgens de TN definitie: Als je stoffen in je lichaam steekt met als doel je sportprestaties te verbeteren, dewelke niet voorkomen in het normale dagdagelijkse voeding (in directe vorm of als directe metaboliet van de vertering) van de gemiddelde mens.

Mr. Mass is nouw niet echt een gemiddeld mens.

Volgens de TN definitie: Als je stoffen in je lichaam steekt met als doel je sportprestaties te verbeteren, dewelke niet voorkomen in het normale dagdagelijkse voeding (in directe vorm of als directe metaboliet van de vertering) van de gemiddelde mens.

Mr. Mass is nouw niet echt een gemiddeld mens.
Hij is kort en slightly obese, dat is best wel gemiddeld.

• Like
Waarderingen: Loca
Een normaal dieet bevat volgens mij ook maar max 80 a 100 gram eiwit.

Mister10, hoe ziet jouw voedingsschemaer dan uit?

En nu ga je dus je eigen criteria hanteren terwijl Mister 10 wordt aangevallen op de criteria die hij hanteert voor natural BB.

Post jij eens een foto ericr. Volgens mij is de enige reden dat je hier zit werkgerelateerd en train je zelf niet eens.

• Like
Waarderingen: 515
Respect!

Wat een nonsense hierzo.
Iedereen zit maar te b**chen.
Back to the normal life please.

Dus als ik whey en crack gebruik ben ik geen TN-bber meer.
Je zegt net wel alleen dat die supps je niet helpen in jouw ogen ( op een pagina ergens, geen zin om op te zoeken ).
Als het niet helpt, waarom zou je dan geen ''true natural'' meer zijn? omdat je iets gebruikt wat niet helpt? hmmm

Niet dat ik het wil zijn, maar ik snap dat dan gewoon niet :roflol:

Post jij eens een foto ericr. Volgens mij is de enige reden dat je hier zit werkgerelateerd en train je zelf niet eens.

Ook een drolletje dat verkeerd zit of dacht je gewoon laat ik eens bijdehand gaan doen? Ik train maar foto's posten zal ik dankzij een stel zielepieten niet snel doen.

Ook een drolletje dat verkeerd zit of dacht je gewoon laat ik eens bijdehand gaan doen? Ik train maar foto's posten zal ik dankzij een stel zielepieten niet snel doen.

dan ban je die toch gewoon uit het topic waar je die foto plaatst ?

dan ban je die toch gewoon uit het topic waar je die foto plaatst ?

De discussie gaat niet over mij maar ik heb geen zin in verdoete foto's van mezelf op diverse gaysites of andere k*tgeintjes die worden uitgehaald. Heb niet voor niks mijn eigen site offline gehaald.

Genoeg daarover, als ik als mod leden aanspreek op hun (wan)gedrag doet het niet terzake of ik wel of niet train en al helemaal niet of ik foto's plaats.

Heb hier tot nu toe geen topicbans uitgedeeld maar wie overduidelijk blijft trollen kan er op rekenen dat er een topicban wordt uitgedeeld.

Terug
Naar boven