MuscleMeat

Arnold versus Mister10

Wat heeft 3Xl er mee te maken dan. 3 claimt geen 'true natural' status, hooguit dat hij nu al vele jaren natural traint. Een kuurtje in een grijs verleden (in het geval van 3 erg grijs :D) zal nu nog weinig impact hebben.

Los van het ''true natural'' gebeuren.

Eric, heb jij btw al je ''true natural'' t-shirt besteld?

Eric is ook geen true natural. Die heeft ook een kuurtje gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Geloof het of niet, Marky, maar op een zekere leeftijd ga je een zeker plichtsbesef ontwikkelen; een plichtsbesef naar de jeugd toe.

En dan besef je dat je als volwassene de verdomde plicht hebt de jeugd eerlijk en correct te informeren, voordat hun onschuldige geestjes door de geldzuchtige Amerikaanse supplementenindustrie geïndoctrineerd worden met valse beloftes (van supplementen) en leugenachtige ideaalbeelden (steroid enhanced kampioenen).

Op dezelfde manier als dat je de jeugd bijvoorbeeld moet beschermen tegen machtsgeile politici die via het invoeren van het creationisme in het onderwijs een immorele politieke machtgreep willen plannen d.m.v. religieuze indoctrinatie.

Mijn boodschap is niet gericht aan ervaren volwassenen die zelf in staat zijn voor zichzelf de juiste keuze te maken, maar aan de jeugd die nog nieuw is in dit wereldje.

je reactie op marky is zinloos, plichtsbesef is hem, door het overdadig in contact treden met het "trancendentale", volledig vreemd en vraagt te veel anticipatie van de werkelijke wereld.
Zijn mislukking als maatschappelijk individu kan alleen maar gecompenseerd worden door zijn bombastische fantasieen als stalinistische wereldheerser en mescaline induced quadzillah.
Om dat sollipsistisch wereldje een beetje van haar tragiek te ontdoen, denkt hij dat een "encodering" op een bodybuilderforum, zoals hij het zelf altijd mooi weet te expliceren in zijn pretentieus en cryptischgewauwel, hem van de nodige dosis superioriteit zal vergezellen.

Zaken die je ook vaak terug ziet bij de typische, dronken zwerver die volledig binnen zijn illusoir symbolenveld denkt het einde van de wereld te kunnen verkondigen en dat enkel hijzelf de verlossing zal vinden.

De wereld kijkt er naar en lacht.

Laatst bewerkt:
Jezus daar heb je even je best op zitten doen of niet Silentio!

Topic gaat de goede kant op haha

Skinnie = Super Keigoede Intelelig (slimme) Natural Natural Intelgen (Slimme) Ecto!

Zaken die je ook vaak terug ziet bij de typische, dronken zwerver die volledig binnen zijn illusoir symbolenveld denkt het einde van de wereld te kunnen verkondigen en dat enkel hijzelf de verlossing zal vinden.

De wereld kijkt er naar en lacht.

Ik opereer vanuit een volledig inferioriteitsgevoel. Ik geef de te bewandelen paden aan om mensen metafysisch met hun eigen autonome zelf concept te verbinden en juist bewust te zijn van beperkingen. Suprematie voorschotelen is om het frame metaforisch zichtbaar te maken.

Wat Mister10 op de vorige pagina beschrijf over dat stukje misleiding is gewoon een haarvat van de matrix, voor mij te weinig om over te onderwijzen. Dan neem ik liever onze hele collectieve projectie onder het aanzicht, daarvan is projecterende marketing slechts een klein onderdeeltje.

Net zoals bodybuilding een sport is die echt van jezelf is, daarom levert het ook geen geld op (kost alleen maar), je kunt niet uitgemolken worden want op massale toeschouwers hoef je nauwelijks te rekenen want die kampen met teveel jaloezie.

Buiten het veld is een voetballer gewoon weer een persoon, een bodybuilder draagt z'n prestatie altijd overal mee naar toe en hoeft geen slingers te dragen om ook buiten de gym een projectie te hebben.

De meeste grote bodybuilders zijn begonnen vanwege een ''complex'', niet zozeer vanwege grootheidswaanzin bij aanvang. Als ze bij voorbaat al dachten helden te zijn waren ze wel gaan voetballen, lekker met agressie op enkels trappen en als een groep honden de andere groep honden proberen de andere een beuk te verkopen.

Voor de rest is dat plichtsbesef oprecht, alleen zij die echt aan constructieve weefsel opbouw doen, hebben sowieso al het karakter om hun eigen weg te gaan. Mensen op het andere pad terughalen is mij een te profetische bezigheid. De zonnen binnen ons maatschappelijke model zullen immers altijd meer zwaartekracht hebben dan de individuen die weten. Dat zijn te complexe rakkers voor de massa.

ben je eigenlijk ook een true natural als je wel drugs hebt gebruikt maar dat niet gedaan hebt om je sportprestaties te verbeteren? :)

Even serieus doch. Ik denk dat er hier op het forum heel veel mensen zitten die zich met trost TN BB-er kunnen noemen. Als je life-time natural bent in de zin dat je nooit hormonale doping (incl. prohormonen) gebruikt hebt, dan ben je al heeeeeel ver.

Als je dan ook nog eens stopt met het gebruik van produkten die slechts tijdelijk je fysiek beinvloed hebben zoals efedrine, clenbuterol en caffeine tabletten; en daarbovenop ook nog eens stopt met de supplementen die niet behoren tot de klasse van de natuurlijke voedingsstoffen (die dingen werken toch niet), dan kan je je over een half jaar al zonder schroom TN BB-er noemen.

Waarom de fock zou iemand zich een TNBB'er willen noemen? :rolleyes:

Ik vind je trouwens dat je signature als spam geclassificeerd mag worden:p

mijn lichaam maakt test. aan volgens de dokter ben ik nu nog tnb!?!:(:(:(:(

that's not funny:)

Ik snap niet waarom Mister10 zoveel word gebashed hier. Ik vind dat hij wel een punt heeft en verder natural een prima fysiek heeft opgebouwd, prima toch.

Terug
Naar boven