Zaken die je ook vaak terug ziet bij de typische, dronken zwerver die volledig binnen zijn illusoir symbolenveld denkt het einde van de wereld te kunnen verkondigen en dat enkel hijzelf de verlossing zal vinden.
De wereld kijkt er naar en lacht.
Ik opereer vanuit een volledig inferioriteitsgevoel. Ik geef de te bewandelen paden aan om mensen metafysisch met hun eigen autonome zelf concept te verbinden en juist bewust te zijn van beperkingen. Suprematie voorschotelen is om het frame metaforisch zichtbaar te maken.
Wat Mister10 op de vorige pagina beschrijf over dat stukje misleiding is gewoon een haarvat van de matrix, voor mij te weinig om over te onderwijzen. Dan neem ik liever onze hele collectieve projectie onder het aanzicht, daarvan is projecterende marketing slechts een klein onderdeeltje.
Net zoals bodybuilding een sport is die echt van jezelf is, daarom levert het ook geen geld op (kost alleen maar), je kunt niet uitgemolken worden want op massale toeschouwers hoef je nauwelijks te rekenen want die kampen met teveel jaloezie.
Buiten het veld is een voetballer gewoon weer een persoon, een bodybuilder draagt z'n prestatie altijd overal mee naar toe en hoeft geen slingers te dragen om ook buiten de gym een projectie te hebben.
De meeste grote bodybuilders zijn begonnen vanwege een ''complex'', niet zozeer vanwege grootheidswaanzin bij aanvang. Als ze bij voorbaat al dachten helden te zijn waren ze wel gaan voetballen, lekker met agressie op enkels trappen en als een groep honden de andere groep honden proberen de andere een beuk te verkopen.
Voor de rest is dat plichtsbesef oprecht, alleen zij die echt aan constructieve weefsel opbouw doen, hebben sowieso al het karakter om hun eigen weg te gaan. Mensen op het andere pad terughalen is mij een te profetische bezigheid. De zonnen binnen ons maatschappelijke model zullen immers altijd meer zwaartekracht hebben dan de individuen die
weten. Dat zijn te complexe rakkers voor de massa.