- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buiten dat is het ook iemand met het IQ/EQ van een strontvlieg.Ik snap niet waarom Mister10 zoveel word gebashed hier. Ik vind dat hij wel een punt heeft en verder natural een prima fysiek heeft opgebouwd, prima toch.
Jeps ik denk zelf dat er ook veel jaloerzie achter zitIk snap niet waarom Mister10 zoveel word gebashed hier. Ik vind dat hij wel een punt heeft en verder natural een prima fysiek heeft opgebouwd, prima toch.
Bestaan er in Nederland true natural wedstrijden dan? YBF draagt het predikaat 'natural' ook al niet meer, logisch ook omdat die wedstrijd vergeven is van kuurders.
Tja, je moet kijken of dat je tegen spreekt. Gijs staat er ook gewoon tussen.
Jeps ik denk zelf dat er ook veel jaloerzie achter zit

Buiten dat is het ook iemand met het IQ van een strontvlieg.
Mister10, Wil je eigenlijk ooit een keer een wedstrijd gaan doen?

Maar dan toch een strontvlieg die erin geslaagd is een Master degree in de Natuurkunde, een Master degree in de Informatica, en een Doctoraat in de Biofysica/Biochemie te behalen. Wat heb jij zoal op zak misschien?
![]()

Maar dan toch een strontvlieg die erin geslaagd is een Master degree in de Natuurkunde, een Master degree in de Informatica, en een Doctoraat in de Biofysica/Biochemie te behalen. Wat heb jij zoal op zak misschien?
Neen, wedstrijden meedoen interesseert me niet. Ik eet veel te graag.![]()
Wat voor werk doe je nu eigenlijk, want dat is waar het uiteindelijk om gaat?

Goed fysiek. Je maakt jezelf alleen erg belachelijk met die signature.
Goed fysiek. Je maakt jezelf alleen erg belachelijk met die signature.