AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

True, je hebt gelijk.

Mister10, Wil je eigenlijk ooit een keer een wedstrijd gaan doen?

Ik snap niet waarom Mister10 zoveel word gebashed hier. Ik vind dat hij wel een punt heeft en verder natural een prima fysiek heeft opgebouwd, prima toch.
Buiten dat is het ook iemand met het IQ/EQ van een strontvlieg.

Bestaan er in Nederland true natural wedstrijden dan? YBF draagt het predikaat 'natural' ook al niet meer, logisch ook omdat die wedstrijd vergeven is van kuurders.

Bestaan er in Nederland true natural wedstrijden dan? YBF draagt het predikaat 'natural' ook al niet meer, logisch ook omdat die wedstrijd vergeven is van kuurders.

Tja, je moet kijken of dat je tegen spreekt. Gijs staat er ook gewoon tussen.

Tja, je moet kijken of dat je tegen spreekt. Gijs staat er ook gewoon tussen.

Dan nog is het geen echte naturalwedstrijd. Denk trouwens dat een true naturalwedstrijd toch onhaalbaar is, daarvoor zijn dopingtests gewoon te duur.

• Topic Starter Topic Starter
Buiten dat is het ook iemand met het IQ van een strontvlieg.

Maar dan toch een strontvlieg die erin geslaagd is een Master degree in de Natuurkunde, een Master degree in de Informatica, en een Doctoraat in de Biofysica/Biochemie te behalen. Wat heb jij zoal op zak misschien?

Mister10, Wil je eigenlijk ooit een keer een wedstrijd gaan doen?

Neen, wedstrijden meedoen interesseert me niet. Ik eet veel te graag. ;)

Maar dan toch een strontvlieg die erin geslaagd is een Master degree in de Natuurkunde, een Master degree in de Informatica, en een Doctoraat in de Biofysica/Biochemie te behalen. Wat heb jij zoal op zak misschien?

Ik ga niet akkoord met de reacties die je krijgt enz je hebt een enorm goed fysiek , maar IQ en uitgebraakte informatie gaan niet hand in hand.

Wat voor werk doe je nu eigenlijk, want dat is waar het uiteindelijk om gaat?

ik heb mijn veterstrikdiploma!:)

ik denk dat je er nog een master degree aan psychologie aan toe moet voegen wil je dat je boodschap aankomt.. De boodschap heb ik meer dan bewondering voor, je inzet ook.

Goed fysiek. Je maakt jezelf alleen erg belachelijk met die signature.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat je met een mooi initiatief bezig bent, ik steun je in ieder geval.
Snap de negatieve reacties hier wel, maar het is wel heel extreem. Ik denk dat je zeker wel een paar mensen hebt overtuigd van TN Bodybuilding, al denk ik dat de hele sport significant te laten veranderen vrij onrealistisch is..

Prachtfysiek voor een TN BB-er als je het mij vraagt!

Wat is de reden dat je rond de 12% BF zit? Makkelijker te onderhouden, vind je het mooier of krijg je het niet goed droog zonder teveel VVM in te leveren?

Terug
Naar boven