AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

Ik kan me wel vinden in Mister10's filosofie op wat kleine verschillen na (Efedrine en cafeïne zijn wel king), maar waarom hij het zo graag overdraagt op anderen is mij een raadsel.

Bovendien om je fysiek zo nadrukkelijk neer te zetten ... got bigger pecs, lats, and legs myself, only within 30 pre cent of the time you have invested throughout your oh so called TN carreer.

Notification of your acquaintance, drop the given counsel, munch the mushrooms, true natural vegetation. :P

hey mister 10, laat al die wannabees maar lullen, jij hebt een top fysiek en weet waar die vandaan komt (24/7 met je sport bezig), heeel spijtig dat er hier niet meer mensen dit kunnen opbrengen (dito hier), één ding kunnen ze hier nogal goed, zich verstoppen achter "grote woorden".
greetz nagant:windup:

Ik gebruik geen illegale maar ook geen legale prestatieverhogende middeltjes
Maar je gebuikt wel creatine en je kunt echt niet afkomen met het argument dat het een lichaamseigenstof is oid. Je geloofwaardigheid daalt nu ineens voor me :( Mijn grote natuurlijke held, gebruikt crea, het zou me ook niet verbazen moest je al eens een kuurtje achter de rug hebben gehad :p

heb de shit hier allemaal niet gelezen.

maar ik vind deze gozer wel goed in de buurd van ahnuld komen, het verschil ligt in de droogheid van deze 2, ahnuld is gewoon veel droger en heeft brute aders dan op hem wat mister niet heeft.

Hier ff mijn voeding schema

08:00 whey shake + 2muesli repen + appel
11:00 4broodjes pindakaas + banaan
13:00 4broodjes pindakaas
16:00 125gr rijst + 100gr kipfilet
19:00 125gr rijst + 100gr kipfilet
22:00 250gr kwark

is dit een goed voedings schema mister10? de ekv verhoudingen zijn 20/50/30 ik ben ook meer een voorstander van de gezonde schijf van 5 voedingschema's namelijk.:)
...

Je hoeft echt geen natural te zijn om in te zien dat BB aan't sterven is aan een overdosis. Beluister volgend interview met de legendarische Serge Nubret eens ter illustratie: http://www.true-natural-bodybuildin...jken.[/QUOTE] [ATTACH=full]182280[/ATTACH]

Bijlagen

• red_pill_blue_pill.jpg
    red_pill_blue_pill.jpg
    52,8 KB · Weergaven: 16
Lol je kan creatine toch echt niet gaan vergelijken met test ...

Voor de rest heeft Mister 10 gewoon een bruut fysiek voor een naturel!

En de vergelijking met Arnold is wel eens grappig.

Bovendien om je fysiek zo nadrukkelijk neer te zetten ... got bigger pecs, lats, and legs myself, only within 30 pre cent of the time you have invested throughout your oh so called TN carreer.

Dus jij bent gewoon huge, Kon gewoon niet anders, had al zo een vermoeden.
Ooit pics?

Ik kan me wel vinden in Mister10's filosofie op wat kleine verschillen na (Efedrine en cafeïne zijn wel king), maar waarom hij het zo graag overdraagt op anderen is mij een raadsel.

Notification of your acquaintance, drop the given counsel, munch the mushrooms, true natural vegetation. :P

Dit vraagt toch echt wel om foto's, he Marky.

Haha, dat was me een feest zeg. Koninginnedag 2007, party raiser in de Borchland hallen, bij de ingang nog een Spa fles leeg gezopen die vol zat met geblenderde melk, lading visolie en 15 eieren zonder dooier.

Zat daar aan de GHB en had nog zo'n rode stacker bij me, hele nacht heerlijk actief geweest, broodjes ossenworst gevreten op het station, wat tijdens de terugweg resulteerde in farts met een zure graflucht in de hele coupe. :roflol:

Die baard was een leuk tijdperk, nowadays smooth till I die.

Laatst bewerkt:
heb de shit hier allemaal niet gelezen.

maar ik vind deze gozer wel goed in de buurd van ahnuld komen, het verschil ligt in de droogheid van deze 2, ahnuld is gewoon veel droger en heeft brute aders dan op hem wat mister niet heeft.

Sorry maar je hebt geen verstand van bodybuilding als je zoiets zegt.

Nee, maar desondanks je zit hier gewoon tussen de bleke gabbers.

• Topic Starter Topic Starter
Zolang HRT gebeurt om medische redenen of op medisch advies, en de toegediende dosissen niet de therapeutisch voorgeschreven dossissen overschrijden en je hormoonspiegel niet hoger komt dan de normale fysiologische waarden van een gezonde volwassen man, dan zie ik daar geen problemen in.

Zou je het zelf overwegen als je aan je eigen eisen voldoet?

Ik vind alleszins wel dat ieder mens het recht heeft om er alles aan te doen om zo lang mogelijk gezond en vitaal te blijven. Dus ik heb er eigenlijk geen principiele bezwaren tegen.

Het probleem met HRT is echter dat dit ook niet een eenduidig positief verhaal is. Er zijn ook nadelen aan verbonden. Het endocrinologisch systeem is nl. een erg complex aan mekaar gekoppeld systeem waarin je niet zomaar 1 hormoon in kan manipuleren zonder ook de rest te beinvloeden.

Als je test dus omlaag duikt op een bepaalde leeftijd, en je ondervindt daar nadelen van, dan dient dat met een endocrinoloog besproken te worden en op basis van een kosten/baten analyse beslist worden of het al dan niet verstandig is om HRT te gaan doen. De uitkomst zal zeer individueel zijn en afhangen van de individuele patient, maar waarschijnlijk zelfs ook van de endocrinoloog. Het is nl. nog steeds vrij controversieel, en verschillende dokters hebben er een verschillende mening over.

Terug
Naar boven