Fitness Seller

Arnold versus Mister10

Goede site ook!

goeie bump

Wat een zielig gebash hier van alle kerels die kuren en zelfs dan nog niet in de buurt komen van zijn fysiek...

Zijn fysiek is gewoon heel erg netjes, daar gaat het hier om, niet meer, niet minder.

jezelf met arnold vergelijken daar gaat het om mijnheer critmonster. Dat is een epic fail

het is belachelijk jezelf met arnold te vergelijken, ieder lichaam is anders. Maar wel een heel net fysiek;)

jezelf met arnold vergelijken daar gaat het om mijnheer critmonster. Dat is een epic fail

Het is een epic fail dat je hier de humor niet van in kan zien..

Aangezien niemand anders het aandurft om zichzelf naast Arnold te zetten vond ik dit altijd een erg leuk topic en Mister10 was/is zich goed bewust van de verschillen!

Epic Fail?
Hmpf. Volgens mij snap jij het niet helemaal. Critmonster scheert weer een heleboel mensen over 1 kam, maar kan het lef en humor van dit topic wel inzien. =)
Ik waardeer de post van Mister10 zeer. Hij vergelijkt zijn fysiek met die van Arnold, maar weet zelf heel goed in hoeverre hij van dat fysiek weg staat. Vergelijken is namelijk iets anders dan je ergens mee meten. En zolang je je plekje weet, mag je je vergelijken met wie je wilt.

Aan Arnold kan je misschien niet tippen, maar je zult wel een van de betere fysieks hebben hier op dbb. Fraai.

Hij ownt 99,9% hier zeker. Top fysiek leuke site ook. Geturfd om je zelf met arnold op deze site te zetten hoor :P Succes verder als naturel.

Mister10 ik teken voor zo'n fysiek als de jouwe !! Eindelijk weer eens een grote natural.

Epic Fail?
Hmpf. Volgens mij snap jij het niet helemaal. Critmonster scheert weer een heleboel mensen over 1 kam, maar kan het lef en humor van dit topic wel inzien. =)
Ik waardeer de post van Mister10 zeer. Hij vergelijkt zijn fysiek met die van Arnold, maar weet zelf heel goed in hoeverre hij van dat fysiek weg staat. Vergelijken is namelijk iets anders dan je ergens mee meten. En zolang je je plekje weet, mag je je vergelijken met wie je wilt.

Helemaal mee eens.

Net even de foto's bekeken..

Nee je komt niet in de buurt van arnold, dat wist je zelf ook al..
MAAR het punt van dit topic ontgaat veel mensen denk ik aangezien ze meteen denken dat jij jezelf het mannetje vind..

Om mijn conclusie op te sommen:
Gigantisch cool topic! weinig mensen die zich zo meten, en het feit dat jij dit geowoon zo even doet vind ik gewoon ballen hebben :)
Daar komt bij dat jouw eigen fysiek gewoon erg goed is naar mijn mening! En ik zou borst niet als zwakke punt meten, ik vind dat je aardig goede verhoudingen hebt!

Respect :)

Haterz will hate, doe je nix aan. ;)

Prachtig fysiek kerel !
Respect.

Netjes gedaan goed fysiek! Dit waren toch ''before'' foto's??!

Knal er een paar grove kuurtjes tegenaan en kom met ''after'' foto's..

Respect man. Je lichaam ziet er awesome uit!

Goed fysiek.. Wat een haters hier om het feit dat hij vergelijkt ? U mad brah's ? Darn.

het is belachelijk jezelf met arnold te vergelijken, ieder lichaam is anders. Maar wel een heel net fysiek;)

Waar draaien al die bodybuilding contests dan om? Dat is toch ook lichamen vergelijken en de beste er van tussen uit kiezen? Waar slaat dat "ieder lichaam is anders" dan op ???

Awwww nice try.. maar niet iedereen kan de Terminator zijn XD
Verder zie je er goed uit :D!!

Terug
Naar boven