XXL Nutrition

Arnold versus Mister10

Leuke thread om te lezen :)
en netjes hoor Mister :cool:

Leuke thread om te lezen :)
en netjes hoor Mister :cool:

Kijk, ik snap niet wat mensen altijd moeten ouwehoeren over anderen.. (En ja, ik besef dat ik dat zelf ook wel eens tevaak doe, maar ik kan het tenminste toegeven ;))

Tof dat er nog mensen zijn die een positieve reactie neer kunnen zetten!
Als je jezelf niet mag vergelijken met een idool, waarom zou je dan nog doelen hebben!

Goed bezig toch :) En het is nu nietzo dat de Topic Starter een enorme skinny dude is.. de massa is er zeker aan te zien.. naturel of niet goed doet hij het zeker!

riiiight......

alsof de leugens over het gebruik van hormonen nog niet genoeg zijn even nog wat onzichtbare centimeters toevoegen aan de armen en zielig doen over "ik kan geen benen trainen want zus en zo...het is een wonder dat ik nog kan stappen zus en zo..."

Mister10 is een natural die er trots uit haalt dat hij nog natural is en een hekel heeft aan AAS gebruik. Neem het dus maar van mij aan dat hij nooit aas heeft aangeraakt. ;)

Met zijn kennis, ervaring en toewijding zou ik trouwens ook meer massa en definitie verwachten als hij zou kuren.

Verder moet je de regels van dit forum eens lezen, vragen/provocaties over AAS zijn ongewenst.

Ik vind mister10 nou niet bepaald een super fysiek hebben (imo), dat hij naturel is dat zie je zo :P, benen bijzonder matig, borst heel matig, traps matig, biceps zijn wel goed, rug en schouders kennen er mee door.

Dus!

Ik vind mister10 nou niet bepaald een super fysiek hebben (imo), dat hij naturel is dat zie je zo :P, benen bijzonder matig, borst heel matig, traps matig, biceps zijn wel goed, rug en schouders kennen er mee door.

Dus!

mother-god-meme.jpg

Dus!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik vind mister10's fysiek echt mega iig, zelfs zo naast Arnold !

arnold_schwarzenegger.jpg

Kan je een vergelijking maken met deze pic :) Hier vind ik Arnold het bruutst.

Dus!

:roflol: :roflol: :roflol:

Ofwel is dit een hele goeie troll, ofwel ben jij echt de grootste idioot op dit forum..

Ik begrijp echt niet hoe mensen commentaar durven te hebben op mister10. Idioten die na een paar maand trainen al kuren, amper massa hebben maar wel een sixpack worden aanbeden door iedereen op het forum, maar iemand die zijn hele leven dedicated NATURAL traint wordt commentaar op gegeven. Ik wil wel eens zien wie hem dit nadoet. Hij behaalde natural een fysiek die zelfs de meeste juicers hier op het forum niet hebben.

Laatst bewerkt:

Ofwel is dit een hele goeie troll, ofwel ben jij echt de grootste idioot op dit forum..

Ik begrijp echt niet hoe mensen commentaar durven te hebben op mister10. Idioten die na een paar maand trainen al kuren, amper massa hebben maar wel een sixpack worden aanbeden door iedereen op het forum, maar iemand die zijn hele leven dedicated NATURAL traint wordt commentaar op gegeven. Ik wil wel eens zien wie hem dit nadoet. Hij behaalde natural een fysiek die zelfs de meeste juicers hier op het forum niet hebben.

+++++.

Is gewoon mijn mening, en hij heeft geen sixpack, en het is gewoon goed gefotografeerd.

Het is wel goed ofzo, maar nou niet dat je zegt van WOW!

En ik ging pas kuren na 8 jaar naturel trainen en stond op 98 kg 8 % dus!

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 00:09 ----------

+++++.

Gast jou ken ik, enne stfu!

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 00:13 ----------

:roflol:

arnold_schwarzenegger_tired_workout.jpg

Arnie kijkt zo boos hier

Damn, mooie fysiek. Leuk ook om de vergelijking met Arnie te zien. Had ze nog niet eerder gezien. Ja er zijn verbeterpuntjes, maar welke BB'er heeft die niet? Netjes!

Fotos uit topic zijn alweer 3.5 jaar oud. Tijd voor een update, Mister10?

Ja ben ook wel benieuwd :D!!

Terug
Naar boven