Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
En het is nu nietzo dat de Topic Starter een enorme skinny dude is.. de massa is er zeker aan te zien.. naturel of niet goed doet hij het zeker!ontzettende jankhaas. Alsof 49cm armen niet natural zou kunnen? .

riiiight......
alsof de leugens over het gebruik van hormonen nog niet genoeg zijn even nog wat onzichtbare centimeters toevoegen aan de armen en zielig doen over "ik kan geen benen trainen want zus en zo...het is een wonder dat ik nog kan stappen zus en zo..."

Ik vind mister10 nou niet bepaald een super fysiek hebben (imo), dat hij naturel is dat zie je zo, benen bijzonder matig, borst heel matig, traps matig, biceps zijn wel goed, rug en schouders kennen er mee door.
Dus!

Ik vind mister10 nou niet bepaald een super fysiek hebben (imo), dat hij naturel is dat zie je zo, benen bijzonder matig, borst heel matig, traps matig, biceps zijn wel goed, rug en schouders kennen er mee door.
Dus!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik vind mister10 nou niet bepaald een super fysiek hebben (imo), dat hij naturel is dat zie je zo, benen bijzonder matig, borst heel matig, traps matig, biceps zijn wel goed, rug en schouders kennen er mee door.
Dus!
Dus!

![]()
![]()
Ofwel is dit een hele goeie troll, ofwel ben jij echt de grootste idioot op dit forum..
Ik begrijp echt niet hoe mensen commentaar durven te hebben op mister10. Idioten die na een paar maand trainen al kuren, amper massa hebben maar wel een sixpack worden aanbeden door iedereen op het forum, maar iemand die zijn hele leven dedicated NATURAL traint wordt commentaar op gegeven. Ik wil wel eens zien wie hem dit nadoet. Hij behaalde natural een fysiek die zelfs de meeste juicers hier op het forum niet hebben.
![]()
![]()
Ofwel is dit een hele goeie troll, ofwel ben jij echt de grootste idioot op dit forum..
Ik begrijp echt niet hoe mensen commentaar durven te hebben op mister10. Idioten die na een paar maand trainen al kuren, amper massa hebben maar wel een sixpack worden aanbeden door iedereen op het forum, maar iemand die zijn hele leven dedicated NATURAL traint wordt commentaar op gegeven. Ik wil wel eens zien wie hem dit nadoet. Hij behaalde natural een fysiek die zelfs de meeste juicers hier op het forum niet hebben.

Gelukkig kom je met een grappige reactie
Heh, die had ik niet verwacht! Tof man..