XXL Nutrition

Arnold versus Mister10

Heel bruut fysiek. Respect

Respect voor je fysiek man !!

zoooo respect man!! zeer netjes Im impresseeeeeeeed!

En nu aan de anabolen!

j/k :D

Maar je zou wel een monster kunnen worden dan :)

Dat je nog de moeite neemt in te gaan op die zinloze reacties ^^ respect daarvoor, en voor je boodschap en fysiek!

Damn ik vind het een mooie foto serie!
En je hebt een mooi fysiek!

Oud topic, maar blijft een goeie fysiek. Er lopen er niet zoveel rond met dit soort fysiek waarbij je behoorlijk zeker kunt zeggen dat ze natural zijn. Een goed voorbeeld van wat natural met behoorlijke genen na velen jaren trainen mogelijk is.

Met reden gebumpt:)

Ondanks de kritiek hier vind ik het een mooie comparison! Het kost lef om jezelf naast Arnold te leggen laat staan op een fora met veel critici! Je bent een beul, erg veel respect ervoor! Die rug is misschien iets minder gedetaileerd maar wel erg goed.. Verder had je best iets van olie kunnen gebruiken en een zonnebankje om de vergelijking compleet te maken! :D

Laatst bewerkt:
bruut man, ik vind het wel zielig van de mensen die je lopen af te zeiken en kritiek te leveren. Je bent niet zo geweldig als arnold, SO WHAT. Ze komen zelf niet eens in de buurt. Echt RESPECT!

Moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben wat er van mister10 zou worden als hij wat gaat kuren... Damn, wat een fysiek als natural.

Ik niet. Het is maar net hoe ver je daarin wilt gaan. Er zijn van die gekken die constant on zijn op de meest zware rommel. Ja, dan zul je vast groeien als kool idd. Dat soort fysieken hebben we toch allang genoeg gezien? Verder zijn er genoeg die zich natural noemen maar dat niet meer zijn. Vooral die amerikanen zijn daar sterk in, vooral met het promoten van hun supps. Tegenwoordig vind ik het veel interessanter om de natural fysieken te zien van mensen waarvan je ook 99-100% zeker kunt zijn dat ze nog natural zijn. Ik ben absoluut niet tegen kuurders, dat moet iedereen zelf weten. Zolang ze maar niet verkondigen natural te zijn. Dat schept een verkeerde verwachting van wat mogelijk is voor heel veel beginners.

Respect voor het natural bereiken van zo'n fysiek.
No need to say more.

Ik niet. Het is maar net hoe ver je daarin wilt gaan. Er zijn van die gekken die constant on zijn op de meest zware rommel. Ja, dan zul je vast groeien als kool idd. Dat soort fysieken hebben we toch allang genoeg gezien? Verder zijn er genoeg die zich natural noemen maar dat niet meer zijn. Vooral die amerikanen zijn daar sterk in, vooral met het promoten van hun supps. Tegenwoordig vind ik het veel interessanter om de natural fysieken te zien van mensen waarvan je ook 99-100% zeker kunt zijn dat ze nog natural zijn. Ik ben absoluut niet tegen kuurders, dat moet iedereen zelf weten. Zolang ze maar niet verkondigen natural te zijn. Dat schept een verkeerde verwachting van wat mogelijk is voor heel veel beginners.

+100, niks meer aan toe te voegen

Mijn armen zijn 49 cm, bovenbenen 68, kuiten 45 cm.
Alles koud gemeten.

Mijn verhouding benen/armen = 68/49 = 1.39

Even vergelijken met enkele andere BB-ers waarvan ik de maten kon vinden:

Arnold: 72/55 = 1.31
Coleman: 86/61 = 1.41
Cutler: 78,5/57 = 1.38
Steve Reeves: 66/46 = 1.43
Serge Nubret: 69/55 = 1.25

gemiddelde verhouding benen/armen is dus 1.36 voor deze 5 BB-ers.
Mijn 1.39 is nog steeds meer dan deze 1.36 van de kampioenen. :p

Dus om me nu meteen als spaghettibenen te klasseren is volgens mij een beetje kort door de bocht.

Ik had misschien beter niets over mijn rugblessure gezegd, want veel begrip is er hier toch niet voor.
riiiight......

alsof de leugens over het gebruik van hormonen nog niet genoeg zijn even nog wat onzichtbare centimeters toevoegen aan de armen en zielig doen over "ik kan geen benen trainen want zus en zo...het is een wonder dat ik nog kan stappen zus en zo..."

Laatst bewerkt:
goede bump man

en wat loop je nou te zeiken eigenlijk..?

riiiight......

alsof de leugens over het gebruik van hormonen nog niet genoeg zijn even nog wat onzichtbare centimeters toevoegen aan de armen en zielig doen over "ik kan geen benen trainen want zus en zo...het is een wonder dat ik nog kan stappen zus en zo..."

Ontzettende jankhaas. Alsof 49cm armen niet natural zou kunnen? Ik zit al op 44cm en dan ben ik een ecto van 93kg.

Terug
Naar boven