XXL Nutrition

Arnold versus Mister10

pff is zo te lezen maar goed dat ik niet gebruik... ik heb al zo weinig discipline :D

Ook puur gezeik dat je als gebruiker er harder aan moet werken. Zijn zat beachboys die aan de winny en var zitten en toch een goed fysiek hebben met alleen curls en bench press. Is trouwens lang geleden al onderzocht, iemand die niet goed eet of traint maar toch kuurt gaat sneller vooruit dan iemand die traint en goed eet, maar niet kuurt.

Anyway, deze discussie is al duizend keer hier geweest en zal ongetwijfeld nog veel vaker langskomen, draait uiteindelijk toch maar uit op de AAS gebruikers die zichzelf verdedigen VS de niet gebruikers. Ik ga dus gewoon niet meer posten :D

In ieder geval, mister10, je bent een groot voorbeeld voor velen.

tijdens een kuur gaat het natuurlijk sneller en lekkerder. Maar het echte harde werk komt na de kuur. Dan moet je echt gefocust zijn op je dieet en training anders verlies je het voor een groot gedeelte weer.

tijdens een kuur gaat het natuurlijk sneller en lekkerder. Maar het echte harde werk komt na de kuur. Dan moet je echt gefocust zijn op je dieet en training anders verlies je het voor een groot gedeelte weer.

En dat is idd precies het nadeel aan kuren. Eenmaal kuren is altijd kuren. Alleen wanneer je nog onder je genetische grens zit kun je de gekuurde massa vrij makkelijk houden, maar daarna...

Ook puur gezeik dat je als gebruiker er harder aan moet werken. Zijn zat beachboys die aan de winny en var zitten en toch een goed fysiek hebben met alleen curls en bench press. Is trouwens lang geleden al onderzocht, iemand die niet goed eet of traint maar toch kuurt gaat sneller vooruit dan iemand die traint en goed eet, maar niet kuurt.

En dit geld alleen voor starters en absoluut niet voor iemand die er al jaren alls uit heeft gehaald als natural.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 23:30 ----------

En dat is idd precies het nadeel aan kuren. Eenmaal kuren is altijd kuren. Alleen wanneer je nog onder je genetische grens zit kun je de gekuurde massa vrij makkelijk houden, maar daarna...

klopt als een bus! daarom is het ook zo belangrijk om een goede basis te bouwen voordat je begint met AAS. En een terugval na bijv. ziekte of stress zal zich enigszins beperken tot aan de basis. Een AAS basis valt veel harder terug. Zie het maar al te vaak.

• Topic Starter Topic Starter

Kuren is natuurlijk een kunst op zich. Je succes bij het kuren en wat je ervan overhoud hangt wellicht af van heel wat factoren, zoals o.a.:

- wat je precies gebruikt tijdens het kuren (welke AAS, hgh, slin, IGF, etc.)
- wat je doet als nakuur
- dosissen, duur en frequentie van het kuren
- genetische aanleg om te reageren op de dope
- discipline, training, voeding etc. tijdens en na het kuren

Neemt niet weg dat we allemaal genoeg voorbeelden kennen uit onze onmiddellijke omgeving van hoe indrukwekkend de resultaten van kuren kunnen zijn als het correct gedaan wordt.

En de grafiek + tabel op volgende webpagina toont nog eens aan hoe de fysieken van topbodybuilders midden jaren negentig een grootteorde groter geworden zijn met de intrede van hgh en slin en andere drugs in combinatie met de klassieke AAS:
http://www.true-natural-bodybuilding.com/bmi-bodybuilders.html

Ik zou zeggen, afgaande op die resultaten kan je wel stellen dat het wondermiddelen zijn mits ze op de correcte wijze door de juiste mensen gebruikt worden.

Maar anderzijds wil ik ook wel geloven dat er mensen zijn die zelfs met steroiden niet veel verder geraken. Ja, zo ken ik er inderdaad ook uit mijn omgeving.

Ik denk naar aanleiding van wat ik hier lees dat het afhangt van wat is je doel.Aan de hand daarvan kun je bepalen of je wel of niet wilt kuren.Je kunt inderdaad onderscheid maken tussen de mensen die weten hoe ze moeten kuren en prutsers die er niks mee vooruit gaan.

Deze foto's zijn inmiddels alweer 5 jaar oud, hou je de boel nog wat bij meneer 10?

Net lichaam!

ik moest eerlijk gezegd een beetje lachen toen ik de titel las.
en vervolgens de mooie aanhef.
maar toen vervolgens de foto's, je staat er echt veel beter bij dan ik had gedacht, natuurlijk geen arnold, maar je slaat zeker geen modder figuur.

Ik denk dat jij je vergist maar dat snap jij niet als naturel.Jou fysiek is met kuren en minder dan de helft van de tijd die jij erover gedaan hebt te bereiken.Maar je zal er harder aan moeten trekken om het zelfde te bereiken doping is geen wondermiddel maar het helpt je het maximale uit je voeding en training te halen.Zodat je niet na 10 jaar trainen jezelf hoeft vergelijken met een BBer uit de jaren 70 maar dat je zelf het podium op kan om wat te winnen ;)

Lol kijk een x om je heen in de sportschool, de grootste debiel die niks van trainen begrijpen groeien nog met kuurtjes.

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 08:29 ----------

Deze foto's zijn inmiddels alweer 5 jaar oud, hou je de boel nog wat bij meneer 10?

+1 Erg benieuwd naar een update.

mister10 je lijkt in de verste verte niet op Arnold.

ben ook wel benieuwd naar recente pics

Naar mijn mening lijkt Mister10 op enkele spiergroepen na (zoals bv lats), bijna net als Arnold... Weet niet waarom iedereen z'n foto's zit af te breken btw... hij heeft 'n ziek lichaam!

Weet niet waarom iedereen z'n foto's zit af te breken btw.

Dat is zowat standaard hier, of je moet genoeg e-Fame hebben :rolleyes:

19792690.jpg

Het effect van 2 foto's vergelijken waar het hoofd even groot lijkt is toch nog totaal anders dan de twee personen IRL tegelijk fotograferen. Er zijn ook van die pogingen gedaan om Ronnie met Arnold (en andere profs) te vergelijken door de hoofden ongeveer op dezelfde grootte te brengen. Maar het probleem is dat je niet weet hoe de verhouding van beide hoofden was. Mogelijk had Arnold een wat groter hoofd dan Mr10 en dan gaat Mr10 hier een lichaam hebben dat te groot is in de vergelijking. Andersom kan op zich ook maar Arnold had een vrij groot hoofd. Dan heb je ook nog het effect van een andere verdeling van pixels, hoe ver de camera van de BB staat, welke lens...

Begrijp me niet verkeerd, Mr10 heeft een prima fysiek, een goede basis ook om in principe wedstrijden te gaan winnen. Maar dan zou hij zijn hele filosofie van naturel trainen moeten vergeten. Met het juiste kuuradvies zou hij ver kunnen komen in competitie, maar duidelijk heeft hij daar geen ambities voor.

Het effect van 2 foto's vergelijken waar het hoofd even groot lijkt is toch nog totaal anders dan de twee personen IRL tegelijk fotograferen. Er zijn ook van die pogingen gedaan om Ronnie met Arnold (en andere profs) te vergelijken door de hoofden ongeveer op dezelfde grootte te brengen. Maar het probleem is dat je niet weet hoe de verhouding van beide hoofden was. Mogelijk had Arnold een wat groter hoofd dan Mr10 en dan gaat Mr10 hier een lichaam hebben dat te groot is in de vergelijking. Andersom kan op zich ook maar Arnold had een vrij groot hoofd. Dan heb je ook nog het effect van een andere verdeling van pixels, hoe ver de camera van de BB staat, welke lens...

Vergeet daarbij de lengte van de personen niet. Iemand van 1.60 meter ziet er veel sneller buff uit dan iemand die 1.80 meter of groter is. Zelden zie je grote naturel gasten die 1.80 m. of groter zijn. Bij rond de 1.60 meter daarentegen genoeg.

Laatst bewerkt:
Naar mijn mening lijkt Mister10 op enkele spiergroepen na (zoals bv lats), bijna net als Arnold... Weet niet waarom iedereen z'n foto's zit af te breken btw... hij heeft 'n ziek lichaam!

2 opties.

1. Je bent een vrouw, dus je mening is hoe dan ook verkeerd.
2. Je hebt een bril nodig.

Hij heeft inderdaad een ziek lichaam, maar om dit te vergelijken met Arnold ? kom op zeg..

Ik had toevallig die foto liggen.
't Is toch maar voor de lol.

Ik denk niet dat er iemand is die Arnold verslaat in deze pose, zelfs niet de hedendaagse pros.
Dit is gewoon Arnold's pose. Unbeatable.

Mensen moeten niet zo zeiken over dat hij zich vergelijkt met Arnold.
Hij zegt hierboven toch zelf al dat het niet te vergelijken is. En hij zegt dat het voor de lol is.. Mag een mens niet vergelijken? Iedereen stoppen met kijken in de spiegel, de weegschaal en oude foto's van jezelf!

99% van alle losers die posten dat ze niet moeten vergelijken met hun grote bek, hebben de helft van het fysiek van Mister10 nog niet eens, laat staan uberhaupt arnold..

Potverdomme zeg, excuse my French! Dik respect voor je fysiek, zonder naar de juice te grijpen. Voor mij is de grens ook duidelijk en dat is nooit aan de juice gaan. Chapeau man!

2 opties.

1. Je bent een vrouw, dus je mening is hoe dan ook verkeerd.
2. Je hebt een bril nodig.

Hij heeft inderdaad een ziek lichaam, maar om dit te vergelijken met Arnold ? kom op zeg..

Kijk dude, ik respecteer het naturel werk van Mr10 gewoon. Zelden kom je zo'n 'groot' iemand hier tegen met zo'n lange en cleane geschiedenis achter zich.

Terug
Naar boven