- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook puur gezeik dat je als gebruiker er harder aan moet werken. Zijn zat beachboys die aan de winny en var zitten en toch een goed fysiek hebben met alleen curls en bench press. Is trouwens lang geleden al onderzocht, iemand die niet goed eet of traint maar toch kuurt gaat sneller vooruit dan iemand die traint en goed eet, maar niet kuurt.
Anyway, deze discussie is al duizend keer hier geweest en zal ongetwijfeld nog veel vaker langskomen, draait uiteindelijk toch maar uit op de AAS gebruikers die zichzelf verdedigen VS de niet gebruikers. Ik ga dus gewoon niet meer posten
In ieder geval, mister10, je bent een groot voorbeeld voor velen.
tijdens een kuur gaat het natuurlijk sneller en lekkerder. Maar het echte harde werk komt na de kuur. Dan moet je echt gefocust zijn op je dieet en training anders verlies je het voor een groot gedeelte weer.
Ook puur gezeik dat je als gebruiker er harder aan moet werken. Zijn zat beachboys die aan de winny en var zitten en toch een goed fysiek hebben met alleen curls en bench press. Is trouwens lang geleden al onderzocht, iemand die niet goed eet of traint maar toch kuurt gaat sneller vooruit dan iemand die traint en goed eet, maar niet kuurt.
En dat is idd precies het nadeel aan kuren. Eenmaal kuren is altijd kuren. Alleen wanneer je nog onder je genetische grens zit kun je de gekuurde massa vrij makkelijk houden, maar daarna...
tijdens een kuur gaat het natuurlijk sneller en lekkerder. Maar het echte harde werk komt na de kuur. Dan moet je echt gefocust zijn op je dieet en training anders verlies je het voor een groot gedeelte weer.
Ik denk dat jij je vergist maar dat snap jij niet als naturel.Jou fysiek is met kuren en minder dan de helft van de tijd die jij erover gedaan hebt te bereiken.Maar je zal er harder aan moeten trekken om het zelfde te bereiken doping is geen wondermiddel maar het helpt je het maximale uit je voeding en training te halen.Zodat je niet na 10 jaar trainen jezelf hoeft vergelijken met een BBer uit de jaren 70 maar dat je zelf het podium op kan om wat te winnen![]()
Deze foto's zijn inmiddels alweer 5 jaar oud, hou je de boel nog wat bij meneer 10?
Weet niet waarom iedereen z'n foto's zit af te breken btw.

Het effect van 2 foto's vergelijken waar het hoofd even groot lijkt is toch nog totaal anders dan de twee personen IRL tegelijk fotograferen. Er zijn ook van die pogingen gedaan om Ronnie met Arnold (en andere profs) te vergelijken door de hoofden ongeveer op dezelfde grootte te brengen. Maar het probleem is dat je niet weet hoe de verhouding van beide hoofden was. Mogelijk had Arnold een wat groter hoofd dan Mr10 en dan gaat Mr10 hier een lichaam hebben dat te groot is in de vergelijking. Andersom kan op zich ook maar Arnold had een vrij groot hoofd. Dan heb je ook nog het effect van een andere verdeling van pixels, hoe ver de camera van de BB staat, welke lens...
Naar mijn mening lijkt Mister10 op enkele spiergroepen na (zoals bv lats), bijna net als Arnold... Weet niet waarom iedereen z'n foto's zit af te breken btw... hij heeft 'n ziek lichaam!
Ik had toevallig die foto liggen.
't Is toch maar voor de lol.
Ik denk niet dat er iemand is die Arnold verslaat in deze pose, zelfs niet de hedendaagse pros.
Dit is gewoon Arnold's pose. Unbeatable.
2 opties.
1. Je bent een vrouw, dus je mening is hoe dan ook verkeerd.
2. Je hebt een bril nodig.
Hij heeft inderdaad een ziek lichaam, maar om dit te vergelijken met Arnold ? kom op zeg..