MuscleMeat

Arnold versus Mister10

nogmaals jij kunt niet aantonen dat je NOOIT in je leven hebt gebruikt maar je schreeuwt wel van de daken dat je een true lifetime naturel bent..
Als je kan aantonen dat je nooit hebt gebruikt nou respect dan anders ben jij gwn een van de zoveel die het woord naturel misbruikt en ben je aleen mr bezig met jezelf ook te beliegen

• Topic Starter Topic Starter
nogmaals jij kunt niet aantonen dat je NOOIT in je leven hebt gebruikt maar je schreeuwt wel van de daken dat je een true lifetime naturel bent..
Als je kan aantonen dat je nooit hebt gebruikt nou respect dan anders ben jij gwn een van de zoveel die het woord naturel misbruikt en ben je aleen mr bezig met jezelf ook te beliegen

Mooi uitgangspunt hanteer jij: iedereen is schuldig tot hij onomstotelijk zijn onschuld bewezen heeft.

Zullen we dan maar allemaal de gevangenis gaan bevolken?

Mooi uitgangspunt hanteer jij: iedereen is schuldig tot hij onomstotelijk zijn onschuld bewezen heeft.

Zullen we dan maar allemaal de gevangenis gaan bevolken?

Neen je hoeft van mij niet de gevangenis in hoor jongen
ik ga niet mezelf blijven herhalen je maakt een statement real life time naturel maar je kunt het niet aantonen dan kun je beter stoppen met dat zinnetje

Waarom zou flex wheeler dan niet naturel zijn? :(

Erg grappig hoe mensen die roids het meest gebruiken (of misbruiken) ook altijd het meeste commentaar hebben naar naturals toe. Overduidelijk ben je gewoon jaloers omdat jij (tien)duizenden euro's aan roids hebt moeten uitgeven en mister10 het allemaal natural heeft kunnen doen. Hééél erg zwak moet ik zeggen :)

ik ga niet mezelf blijven herhalen je maakt een statement real life time naturel maar je kunt het niet aantonen dan kun je beter stoppen met dat zinnetje

't Gaat toch wel ver, hé, als gebruikers naturals gaan verbieden te zeggen dat ze nooit iets gebruikt hebben. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Erg grappig hoe mensen die roids het meest gebruiken (of misbruiken) ook altijd het meeste commentaar hebben naar naturals toe. Overduidelijk ben je gewoon jaloers omdat jij (tien)duizenden euro's aan roids hebt moeten uitgeven en mister10 het allemaal natural heeft kunnen doen. Hééél erg zwak moet ik zeggen :)

facepalm.jpg

Mensen onderschatten het menselijk lichaam. Ieder zijn eigen methode, roids or no roids, just get it ****ing done.

OT, Prima fysiek Mister!!

Tuurlijk heel knap als je iets naturel behaald, maar is het zo belangrijk??

We worden door niet trainende mensen toch allemaal over 1 kam geschoren en uiteindelijk doe je het voor jezelf.... lekker boeiend.

Moet ik daar nog op antwoorden? :D lees even men posts trg jongetje ik heb respect vr hem maar vind dat true lifetime naturel bullshit thats it hij kan niet aantonen dat het zo is net zoals de andere dus thats it..

Mooie fysiek Mister10. Ik hoop er ooit ook zo bij te lopen.

Ik geloof je best dat dit naturel behaald is.

We worden door niet trainende mensen toch allemaal over 1 kam geschoren en uiteindelijk doe je het voor jezelf.... lekker boeiend.

Spijtig genoeg is dat helemaal waar :(

Moet ik daar nog op antwoorden? :D lees even men posts trg jongetje ik heb respect vr hem maar vind dat true lifetime naturel bullshit thats it hij kan niet aantonen dat het zo is net zoals de andere dus thats it..

Erg gemakkelijk om te zeggen dat hij het "niet kan aantonen" aangezien dat gewoon onmogelijk is.

Zou wel leuk zijn als ie het kon aantonen tot die tijd ja heeft matiaz gewoon gelijk.Dat naturel niet naturel gedoe het gaat om het fysiek wat je behaald hebt.En een naturel zal eraan moeten trekken een iemand die gebruikt moet er nog harder aan trekken.Als naturel kun je je nog eens veroorloven als gebruiker zal je dieet goed moeten zijn je zal nog harder moeten trainen.Dus respect werkt 2 kanten op.Maar om als naturel te roepen dat je beter bent dan een gebruiker kan niet en andersom ook niet.Het resultaat telt en als je als naturel tevreden bent met je fysiek dan heb je het goed gedaan telt ook voor gebruikers.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 21:39 ----------

Nou duizenden zal het niet gekost hebben haha.Die jongen stond wel op het podium naturel of niet hij werd unaniem 1ste.Dat is wat telt en hoe dat heeft gedaan dat is zijn zaak hij heeft wel gedaan en heeft er ook hard aan moeten trekken.:D

Ook puur gezeik dat je als gebruiker er harder aan moet werken. Zijn zat beachboys die aan de winny en var zitten en toch een goed fysiek hebben met alleen curls en bench press. Is trouwens lang geleden al onderzocht, iemand die niet goed eet of traint maar toch kuurt gaat sneller vooruit dan iemand die traint en goed eet, maar niet kuurt.

Anyway, deze discussie is al duizend keer hier geweest en zal ongetwijfeld nog veel vaker langskomen, draait uiteindelijk toch maar uit op de AAS gebruikers die zichzelf verdedigen VS de niet gebruikers. Ik ga dus gewoon niet meer posten :D

In ieder geval, mister10, je bent een groot voorbeeld voor velen.

...Dat naturel niet naturel gedoe het gaat om het fysiek wat je behaald hebt...

Ja, zo belangrijk is het!

Als de wijze waarop niet belangrijk is, en enkel het eindresultaat telt, waarom zijn er dan überhaupt regels in sporten??
Schaf dan ook maar meteen alle scheidsrechters af in het voetbal.
Goal is goal!!!

En laat dan ook maar meteen elektrische fietsen meerijden in de Tour de France, want de snelheid is toch het enige wat telt.

Laatst bewerkt:
...En een naturel zal eraan moeten trekken een iemand die gebruikt moet er nog harder aan trekken. Als naturel kun je je nog eens veroorloven als gebruiker zal je dieet goed moeten zijn je zal nog harder moeten trainen...

:roflol:

Dit is toch wel één van de domste beweringen die hier al op het forum gelezen heb. Het lijkt wel of jij voortdurent met opzet het forum vervuilt met foutieve onzin over supplementen en doping...

Gelukkig druipt de domheid er zodanig vanaf dat ik je foutieve informatie niet eens hoef te corrigeren.

Dit is toch wel één van de domste beweringen die hier al op het forum gelezen heb. Het lijkt wel of jij voortdurent met opzet het forum vervuilt met foutieve onzin over supplementen en doping...

Gelukkig druipt de domheid er zodanig vanaf dat ik je foutieve informatie niet eens hoef te corrigeren.

Ik denk dat jij je vergist maar dat snap jij niet als naturel.Jou fysiek is met kuren en minder dan de helft van de tijd die jij erover gedaan hebt te bereiken.Maar je zal er harder aan moeten trekken om het zelfde te bereiken doping is geen wondermiddel maar het helpt je het maximale uit je voeding en training te halen.Zodat je niet na 10 jaar trainen jezelf hoeft vergelijken met een BBer uit de jaren 70 maar dat je zelf het podium op kan om wat te winnen ;)

Ik denk dat jij je vergist maar dat snap jij niet als naturel.Jou fysiek is met kuren en minder dan de helft van de tijd die jij erover gedaan hebt te bereiken.Maar je zal er harder aan moeten trekken om het zelfde te bereiken doping is geen wondermiddel maar het helpt je het maximale uit je voeding en training te halen.

Ik ken werkelijk niemand anders die op een dergelijk overtuigende en elegante wijze klinkklare nonsense weet te verkopen. Ik durf te wedden dat jij in de sales werk. Zo niet, moet je zeker eens proberen. :)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat jij je vergist maar dat snap jij niet als naturel.Jou fysiek is met kuren en minder dan de helft van de tijd die jij erover gedaan hebt te bereiken.Maar je zal er harder aan moeten trekken om het zelfde te bereiken doping is geen wondermiddel maar het helpt je het maximale uit je voeding en training te halen.Zodat je niet na 10 jaar trainen jezelf hoeft vergelijken met een BBer uit de jaren 70 maar dat je zelf het podium op kan om wat te winnen ;)

Stop joh, komt toch niks zinnigs uit.

Nee, het is vast geen wondermiddel. Schei toch uit. Ik heb in de 9 jaar dat ik train behoorlijk wat gasten die natural al een aardig fysiek hadden zien gaan gebruiken en zeker wel dat het een wondermiddel is. Ja, je moet goed eten en trainen, maar dat moet je als natural net zo goed. Wat doet iemand die natural keihard ervoor knokt anders dan iemand die kuurt?
Altijd dat downplayen van dat kuren, daar word ik moe van hier.

Je moet begrijpen dat het voor sommigen wel waard is om 10 jaar lang keihard natural te trainen om een fysiek te bereiken wat je misschien met kuren in 4 jaar had kunnen doen. Sommigen zijn niet zo ongeduldig of willen niet per se megagroot worden.
Natural een prima fysiek bereiken heeft ook een hoop voordelen.

Terug
Naar boven