MuscleMeat

Arnold versus Mister10

Waarom moet je bij elke post ''true natural'' erbij zetten? Twijfel je zelf?
Hard work + creatine ja :)

Denk het.. + je zet zelf op je site dat het onmogelijk is om te testen of een bodybuilder een 'true lifetime naturel' bodybuilder is
Dus kan jij nog zoveel zetten in je posts true naturel bodybuilder baby maar eigenlijk spreek je je daar al tegen omdat je zelf zegt dat het onmogelijk is..
Dus voor zelfde geld heb jij 5 of 10jaar geleden gekuurd zonder dat iemand het weet, btw net zoals flex wheeler hij loopt ook rond met shirts ' true naturel freak ' haha :D
Respect vr je fysiek maar vind dat naturel gedoe bllshit net zoals ik vind dat mensen constant zagen over kuren ook bllshit is

Jongens, die gast moet ook zijn geld verdienen.
Dat hij dat nou doet dmv mensen voor gek te houden op het internet of hard werken, tja dat is zijn keuze

Blijft me verbazen hoe mensen hier denken dat fysieken van (semi) pro's behaald worden met enkele kuurtjes. Hoogstwaarschijnlijk verdien jij niet eens evenveel geld op een heel jaar tijd om het geld terug te betalen dat een pro op één jaar tijd gebruikt.

Of mijn salaris wel of niet toereikend genoeg is ga ik niet op in, want dat heeft niks met de discussie te maken. Als de middelen er zijn, zonder het erover te hebben of het financieel ook haalbaar is, denk ik dat Mister10 heel ver kan komen.

Blijf het prachtig vinden en weet je ook al lijkt het bijna onmogelijk naturel er zo bij te staan als jou geloof ik je op de ene of andere manier toch.
Mijn respect heb je en ik vind het een levenswerk wat je gepresteerd hebt.

De reden dat veel mensen niet verwachten dat zoiets natural kan, komt omdat er veel zijn die naar de gear grijpen, zodat nooit duidelijk is wat iemand kan halen op een natuurlijke manier.
Als ik voor mezelf zie wat voor progressie ik heb gemaakt, terwijl ik alles behalve een superaanleg heb, kan ik echt wel geloven dat zoiets prima natural mogelijk is voor iemand met goede aanleg.

• Topic Starter Topic Starter
je zet zelf op je site dat het onmogelijk is om te testen of een bodybuilder een 'true lifetime naturel' bodybuilder is
Dus kan jij nog zoveel zetten in je posts true naturel bodybuilder baby maar eigenlijk spreek je je daar al tegen omdat je zelf zegt dat het onmogelijk is..
Dus voor zelfde geld heb jij 5 of 10jaar geleden gekuurd zonder dat iemand het weet, btw net zoals flex wheeler hij loopt ook rond met shirts 'naturel freak ' haha :D

Voor zij die zich vragen stellen omtrent True Natural:

De reden waarom ik het begrip “True Natural bodybuilding” in 2008 heb geïntroduceerd en men website heb gemaakt is precies als reactie tegen de leugens in het bodybuilding en maar ook het natural bodybuilding, waar fake naturals zich schaamteloos natural noemen terwijl ze rijkelijk gebruik maken of gebruik maakten van alle mogelijke legale en illegale chemische ondersteuning om hun prestaties kunstmatig op te krikken.

Flex Wheeler is daar inderdaad een extreem voorbeeld van. Maar ook ganse natural bodybuilding federaties (bv. MuscleMania om het meest extreme geval maar eens te noemen) zijn opgebouwd omheen dergelijke leugens.

Echte naturals, die nooit gebruik gemaakt hebben van chemische ondersteuning, hebben het recht en de plicht zich te distantiëren van dergelijke leugens, en dit ook luidop te laten horen. Het is ook een kwestie van taboes te doorbreken en leugens bloot te leggen.

Wat men eigen natural status betreft, die is zeer duidelijk en expliciet uitgelegd op mijn website. En ik verstop me niet achter de anonimiteit. Iedereen (familie, vrienden, collega’s, trainingsmakkers enz.) kunnen men site bezoeken, en ik kan iedereen recht in de ogen zien en hoef me niet te schamen of te excuseren ten opzicht van niemand over eventuele leugens over men natural status.

super fysiek hoor. je hoeft alleen niet bij elke foto dikgedrukt TRUE NATURAL te zetten en een tshirt aan daarvan.

Het is tegenwoordig moeilijk te geloven voor iemand die al een beetje size heeft dat 't natuurlijk is. Iedereen claimt 'natural' te zijn en vertellen het ook doodleuk, terwijl er gewoon roids bij betrokken zijn. Ik snap het principe van de fitness modellen ook niet, ze horen voor gezondheid te staan en voor een mooi lichaam. Als je nu kijkt zijn sommige fitness modellen net zo groot als sommige IFBB pro's.

Er word steeds eerder gekuurd, zelfs door kinderen. Deze mensen verpesten de sport vind ik, bb is niet een paar jaartjes trainen, het is een lifestyle. Als dit werkelijk natural is, is het heel netjes! Zoniet, dan hou je alleen jezelf voor de gek.

Kijk, ik ben ook naturel en dat is duidelijk te zien.

Ik doe dan ook alleen optrekken opdrukken en dingen met dumbbells.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is ook wel te zien :trollface:

Je kunt niet aantonen dat je tot nu toe nooit hebt gesnoept, dus dat true naturel lifetime blabla is gwn crap.. nogmaals respect vr je fysiek maar dat gezeik errond hoeft niet net zoals het gezeik over gebruikers niet hoeft oordeel het fysiek en klaar IK heb allezins niet meer of minder respect vr je als je naturel bent of niet

... IK heb allezins niet meer of minder respect vr je als je naturel bent of niet

Dit is precies de mentaliteit die het natural bodybuilding kapot heeft gemaakt. Geen enkel respect voor een prestatie die op natuurlijke wijze behaald is. Enkel het eindresultaat telt, en alle middeltjes om er te geraken zijn goed.

volgende keer jezelf ook even insmeren hea Mister10:P heeft Arnold ook ghehe. Zeker een beest fysiek en veel massa! Enige echt grote verschil is toch wel je borst ghehe! Maar echt netjes!

Dit is precies de mentaliteit die het natural bodybuilding kapot heeft gemaakt. Geen enkel respect voor een prestatie die op natuurlijke wijze behaald is. Enkel het eindresultaat telt, en alle middeltjes om er te geraken zijn goed.

Tell him, Mister10;)

Ik geeft Mister10 wel gelijk. Ik heb meer respect voor mensen die naturel een fysiek bereiken dan voor mensen die meerdere malen kuren om een fysiek te bekomen. (Het is niet de bedoeling om mensen die kuren te beledigen, ik heb respect voor iedereen zijn keuze(s))

Terug
Naar boven