Fitness Seller

Arnold versus Mister10

Mister10, eerder in dit topic zei je het volgende:

"Ik ben er van overtuigd dat als je (na je 18de) 5 jaar correct traint en eet, je je maximum natuurlijk potentieel moet bereikt hebben; zoniet doe je iets verkeerd. Daarna worden er geen kilo's meer gepakt, maar enkel nog wat achterblijvende spiervezeltjes bijgewerkt."

Hoe zit dat dan bij jou? Heb je de voorbije 10 jaar nog arm- en beenomtrek bijgekregen, of misschien < 2 cm ?
Indien dat het geval is, dan ben je eigenlijk meer je massa aan het onderhouden dan dat je echt nog groeit. Vind je dat niet jammer? Kzou zelf behoorlijk gek worden alsk jarenlang amper nog gainde, vandaar m'n vraag ook.

@Mister 10: Je bent doctor in de biochemie o.a.

Ben je nu dan slimmer dan Big Cat? hij is ook biochemicus namelijk.

Heb je uit nobel standpunt nooit de neiging gehad om als true natural BB en deskundige Big Cat af te kraken in zijn AAS topic?

Of durf je dat niet?

Wat is dat voor een belachelijke reply. Wat een jaloers reacties toch weer. Iemand die als true natural meer bereikt heeft dan de meesten die zich volspuiten, zou juist respect moeten verdienen.

Wat is dat voor een belachelijke reply. Wat een jaloers reacties toch weer. Iemand die als true natural meer bereikt heeft dan de meesten die zich volspuiten, zou juist respect moeten verdienen.

Ik zeg toch niet dat hij geen respect verdient?
Als je zelf groot over jezelf spreekt en slim bent zoals Mister 10 en in het zelfde vakgebied zit als Big Cat maar dus 2 tegenpolen van elkaar zijn dan zou het leuk zijn om een clash te organiseren tussen de 2 deskundigen.

Iemand die geen respect voor anderen heeft verdiend zelf ook weinig respect he

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.045

Het is de zelfzekerheid waarmee hij zijn onwetendheid ventileert die hem charmeert.

Heb je uit nobel standpunt nooit de neiging gehad om als true natural BB en deskundige Big Cat af te kraken in zijn AAS topic? Of durf je dat niet?

Ik lees (en dus ook post) erg weinig in de AAS topics omdat ze me niet interesseren. De technische en praktische details van het kuren lijken me enkel interessant te zijn voor zij die zelf proefkonijn willen zijn.

Mister10, eerder in dit topic zei je het volgende:
"Ik ben er van overtuigd dat als je (na je 18de) 5 jaar correct traint en eet, je je maximum natuurlijk potentieel moet bereikt hebben; zoniet doe je iets verkeerd. Daarna worden er geen kilo's meer gepakt, maar enkel nog wat achterblijvende spiervezeltjes bijgewerkt."
Hoe zit dat dan bij jou? Heb je de voorbije 10 jaar nog arm- en beenomtrek bijgekregen, of misschien < 2 cm ?
Indien dat het geval is, dan ben je eigenlijk meer je massa aan het onderhouden dan dat je echt nog groeit. Vind je dat niet jammer? Kzou zelf behoorlijk gek worden alsk jarenlang amper nog gainde, vandaar m'n vraag ook.

Neen, geen spectaculaire groei meer. Gelukkig geniet ik erg van het trainen zelf.
Een sterke drive hebben is belangrijk om iets te kunnen bereiken in het leven, maar op een bepaald moment moet je ook tevreden kunnen zijn met wat je hebt, anders loopt het vroeg of laat fout...

Laatst bewerkt:
jij bent een oplichter en ook nog eens niet naturel.

• #1.047
Mijn respect heb je in ieder geval Mister10 :D

narcist en fantast.

maar wel true natty

Wat is het verschil tussen een true en een normale dan?

true batty was het toch? ---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ---------- true is dat hij echt nooit maar dan ook nooit iets van doping heeft gebruikt, maar hij vind koffie wel doping btw.
alleen maar als de koffie gebruikt wordt voor prestatiebevordering.

want random context bepaald of iets doping is of niet :roflol:

true batty was het toch?

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

true is dat hij echt nooit maar dan ook nooit iets van doping heeft gebruikt, maar hij vind koffie wel doping btw.
Jij interpreteer het helemaal verkeerd gast, grow up.
Hij had er trouwens een hele uitgebreide uitleg bij gegeven en dat je dit nu zegt wijst ook wel erop hoe kinderlijk je bent.

• #1.059
Terug
Naar boven