Fitness Seller

Arnold versus Mister10

damn son, die 'zo dom als een steen' doet het em... aanpakken tymbo :roflol:

huh

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
Dat jouw grijze massa geen vruchtbare voedingsbodem vormt voor het ontspruiten van fantastische verzinsels, creatieve ideeën, innoverende oplossingen of vernieuwende inzichten verbaast me niet.

Heb jij in real life zo erg gefaald dat je nu zoveel moeite doet om indruk te maken op een forum waar de gemiddelde leeftijd rond de 23 jaar ligt?

Ik zou ook verwachten van iemand met een Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica en Doctor Biofysica-Biochemie intelligent genoeg moet zijn om te begrijpen dat je met dit gedrag eerder irritatie opwekt dan bewondering.

Het is de zelfzekerheid waarmee hij zijn onwetendheid ventileert die hem charmeert.

Ik lees (en dus ook post) erg weinig in de AAS topics omdat ze me niet interesseren. De technische en praktische details van het kuren lijken me enkel interessant te zijn voor zij die zelf proefkonijn willen zijn.

Neen, geen spectaculaire groei meer. Gelukkig geniet ik erg van het trainen zelf.
Een sterke drive hebben is belangrijk om iets te kunnen bereiken in het leven, maar op een bepaald moment moet je ook tevreden te kunnen zijn met wat je hebt, anders loopt het vroeg of laat fout...

Klopt maar het is mens eigen om meer te willen he.
Dat geldt met alles.

Voor de rest respect als je idd helemaal naturel bent. kunnen er weinig zeggen tegenwoordig

Heb jij in real life zo erg gefaald dat je nu zoveel moeite doet om indruk te maken op een forum waar de gemiddelde leeftijd rond de 23 jaar ligt?

Ik zou ook verwachten van iemand met een Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica en Doctor Biofysica-Biochemie intelligent genoeg moet zijn om te begrijpen dat je met dit gedrag eerder irritatie opwekt dan bewondering.

En jij denkt dat hij dat niet door heeft :roflol: Ben al blij dat ie weer wat post. Kan niet wachten op de reacties. Iemand die nog iets te zeggen heeft over zn vergelijking met arnold :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.071
natty is iemand die liegt,
true natty is iemand die heel veel liegt

Grappig maar volledig er naast.

Het verschil tussen natural bodybuilding en true natural bodybuilding heeft in eerste instantie niets te maken met de lengte van iemands pinokkioneus.
Het heeft wel te maken met wat hij feitelijk in zijn lichaam steekt met de bedoeling de ontwikkeling van zijn fysiek te ondersteunen/bevorderen.

Grappig maar volledig er naast.

Het verschil tussen natural bodybuilding en true natural bodybuilding heeft in eerste instantie niets te maken met de lengte van iemands pinokkioneus.
Het heeft wel te maken met wat hij feitelijk in zijn lichaam steekt met de bedoeling de ontwikkeling van zijn fysiek te ondersteunen/bevorderen.

Nee Mister10,

Het heeft alleen te maken met de mentale achterstand die mensen hebben die zichzelf tot zoiets stompzinnigs benoemen.

Dat jouw grijze massa geen vruchtbare voedingsbodem vormt voor het ontspruiten van fantastische verzinsels, creatieve ideen, innoverende oplossingen of vernieuwende inzichten verbaast me niet.

En dat die grijze massa van jou dat wel vormt voor fantastische verzinsels, waar deze definities echt een perfect voorbeeld van zijn, heb jij zo net even bevestigd. Bedankt voor het bevestigen van wat ik al een aantal pagina's claim, dat jij jezelf allemaal dingen wijsmaakt en ze nog daadwerkelijk gelooft ook.

Ik geloof hem eigenlijk wel

Als hij dat resultaat heeft "natural" is dat toch iets om jelly op te zijn?

Verder vind ik het ook niet "eerlijk" als iemand eerst een aantal kuren doet, daarna stopt met kuren en zich ineens weer "natural" mag verklaren.

Het is ook een Belg en wij reageren wat anders dan de Nederlanders, is ook één van de redenen waarom ik lange tijd niet meer op dit forum zat.

Vind wel dat het hem zou sieren als hij inderdaad zijn diploma's eens zou posten, krijgt hij weer wat meer geloofwaardigheid.

Verder vind ik het ook niet "eerlijk" als iemand eerst een aantal kuren doet, daarna stopt met kuren en zich ineens weer "natural" mag verklaren.

Het is ook een Belg en wij reageren wat anders dan de Nederlanders, is ook n van de redenen waarom ik lange tijd niet meer op dit forum zat.

Vind wel dat het hem zou sieren als hij inderdaad zijn diploma's eens zou posten, krijgt hij weer wat meer geloofwaardigheid.
Denk dat de meesten niet twijfelen aan het hebben van die diploma's. Ik heb ook met twee vingers in m'n anus een bachelor en master behaald terwijl ik tig posts maakte op dit forum, een boek schreef en daarnaast een eigen bedrijf runde. Het stelt nu niet direct iets voor.

Gaat om de attitude.

Met de hakken over de sloot na 6 jaar (elk jaar gedubbeld) bachelor IT... maar ik ben wel afgestudeerd in een betere periode dan de strevers die 3 jaar daarvoor afgestudeerd zijn in een zware crisis en waarschijnlijk minder "krijgen" (want ik verdien het niet, toegegeven) dan ik.

Is ook niet "eerlijk" tegenover:

Mijn vriendin afgestudeerd met onderscheiding medical management assistant (UZA), ziekenhuisbarema's, betaalt zeer slecht, iemand zonder diploma's in een fabriek heeft nog meer.

Mijn vriendin haar zus: master criminologie, raak je nergens mee aan de bak, werkt nu halftijds bij een bakker...

Denk dat de meesten niet twijfelen aan het hebben van die diploma's. Ik heb ook met twee vingers in m'n anus een bachelor en master behaald terwijl ik tig posts maakte op dit forum, een boek schreef en daarnaast een eigen bedrijf runde. Het stelt nu niet direct iets voor.

Gaat om de attitude.

Ik studeer zelfs in m'n anus en daar hangen ook al mijn diploma's, maar daar gaat het inderdaad helemaal niet om.

Het is eerst en vooral zijn zelfverheerlijkende en van ook maar enige bescheidenheid verstoken attitude waar zoveel wrevel door ontstaat...

Het is ook een Belg en wij reageren wat anders dan de Nederlanders, is ook één van de redenen waarom ik lange tijd niet meer op dit forum zat.

Sniezel :eek:

Terug
Naar boven