- Waardering
- 3.522
Het zal iedereen ondertussen wel duidelijk zijn dat Mister10 een meester is in het creëren van verzinsels.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zal iedereen ondertussen wel duidelijk zijn dat Mister10 een meester is in het creëren van verzinsels.
Wat is het verschil tussen een true en een normale dan?
natty is iemand die liegt,
true natty is iemand die heel veel liegt

Dat jouw grijze massa geen vruchtbare voedingsbodem vormt voor het ontspruiten van fantastische verzinsels, creatieve ideeën, innoverende oplossingen of vernieuwende inzichten verbaast me niet.
Het is de zelfzekerheid waarmee hij zijn onwetendheid ventileert die hem charmeert.
Ik lees (en dus ook post) erg weinig in de AAS topics omdat ze me niet interesseren. De technische en praktische details van het kuren lijken me enkel interessant te zijn voor zij die zelf proefkonijn willen zijn.
Neen, geen spectaculaire groei meer. Gelukkig geniet ik erg van het trainen zelf.
Een sterke drive hebben is belangrijk om iets te kunnen bereiken in het leven, maar op een bepaald moment moet je ook tevreden te kunnen zijn met wat je hebt, anders loopt het vroeg of laat fout...
Heb jij in real life zo erg gefaald dat je nu zoveel moeite doet om indruk te maken op een forum waar de gemiddelde leeftijd rond de 23 jaar ligt?
Heb jij in real life zo erg gefaald dat je nu zoveel moeite doet om indruk te maken op een forum waar de gemiddelde leeftijd rond de 23 jaar ligt?
Ik zou ook verwachten van iemand met een Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica en Doctor Biofysica-Biochemie intelligent genoeg moet zijn om te begrijpen dat je met dit gedrag eerder irritatie opwekt dan bewondering.
Ben al blij dat ie weer wat post. Kan niet wachten op de reacties. Iemand die nog iets te zeggen heeft over zn vergelijking met arnold 
natty is iemand die liegt,
true natty is iemand die heel veel liegt
Grappig maar volledig er naast.
Het verschil tussen natural bodybuilding en true natural bodybuilding heeft in eerste instantie niets te maken met de lengte van iemands pinokkioneus.
Het heeft wel te maken met wat hij feitelijk in zijn lichaam steekt met de bedoeling de ontwikkeling van zijn fysiek te ondersteunen/bevorderen.
Dat jouw grijze massa geen vruchtbare voedingsbodem vormt voor het ontspruiten van fantastische verzinsels, creatieve ideen, innoverende oplossingen of vernieuwende inzichten verbaast me niet.
Denk dat de meesten niet twijfelen aan het hebben van die diploma's. Ik heb ook met twee vingers in m'n anus een bachelor en master behaald terwijl ik tig posts maakte op dit forum, een boek schreef en daarnaast een eigen bedrijf runde. Het stelt nu niet direct iets voor.Ik geloof hem eigenlijk wel
Als hij dat resultaat heeft "natural" is dat toch iets om jelly op te zijn?
Verder vind ik het ook niet "eerlijk" als iemand eerst een aantal kuren doet, daarna stopt met kuren en zich ineens weer "natural" mag verklaren.
Het is ook een Belg en wij reageren wat anders dan de Nederlanders, is ook n van de redenen waarom ik lange tijd niet meer op dit forum zat.
Vind wel dat het hem zou sieren als hij inderdaad zijn diploma's eens zou posten, krijgt hij weer wat meer geloofwaardigheid.
Denk dat de meesten niet twijfelen aan het hebben van die diploma's. Ik heb ook met twee vingers in m'n anus een bachelor en master behaald terwijl ik tig posts maakte op dit forum, een boek schreef en daarnaast een eigen bedrijf runde. Het stelt nu niet direct iets voor.
Gaat om de attitude.
Ik geloof hem eigenlijk wel
Als hij dat resultaat heeft "natural" is dat toch iets om jelly op te zijn?
Verder vind ik het ook niet "eerlijk" als iemand eerst een aantal kuren doet, daarna stopt met kuren en zich ineens weer "natural" mag verklaren.
Het is ook een Belg en wij reageren wat anders dan de Nederlanders, is ook één van de redenen waarom ik lange tijd niet meer op dit forum zat.
Vind wel dat het hem zou sieren als hij inderdaad zijn diploma's eens zou posten, krijgt hij weer wat meer geloofwaardigheid.

Het is ook een Belg en wij reageren wat anders dan de Nederlanders, is ook één van de redenen waarom ik lange tijd niet meer op dit forum zat.