AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

Ik heb echt geen enkel idee waarom jij hier maar post na post maakt over diploma's die je behaald hebt en het werk dat je doet of eventueel zou willen doen. Heeft ook geen enkele persoon achter gevraagd, als ik het goed heb.

Cool, ik ook niet. Wist niet dat er eerst een RFI (request for information) ingediend moest worden dat dan vergezeld moet worden door formulier 43Bis, met een bijgevoegde enquête gehandtekend door meerdere dbb leden ???. Zal er op letten hoor.

hey aron,

als je een sportplacebo gebruikt die je kans op prostaatkanker aanzienlijk verhoogt zonder substantiële positieve invloed te hebben op je sportprestaties, dan ben je in eerste instantie DOM. Zonder twijfel.

groeten, Mr. TN

Geweldige vent ben je ook :D

Op een bepaald moment wordt je dat geslijm naar je baas toe, het altijd strak in een pak gedoe, de saaie nutteloze meetings, het constant updaten van je cv, de blitse bmw 3 of audi 4 (welke toch niet van jou is), de dagelijkse urenlange files, de flexibiliteit die van je verwacht wordt maar die je niet terugkrijgt, de 24u wachtdiensten, etc wel moe...

En de leuke dure vakantie van 2 weken op een tropisch eiland helpen dan niet meer.
Je begint eigenlijk pas te ontstressen als je langer dan 3 weken op vakantie bent, en dat wilt dan ook zeggen zonder gsm en zonder internet (werkmails) te checken.

Als ik bvb nog carriere wil maken dan zit er niets anders op dan in de hoofdstad Brussel te gaan werken.
Voor mij is dat één gevaarlijk ghetto waar ik liefst zo ver mogelijk weg van blijf.
Dan moet ik ook in de banksector gaan werken, strak in het pak, en elke 3u eten zal daar ook niet als "efficiënt" ervaren worden. Brussel is 1u, 1u30 enkel in het beste geval, als er al geen ongeval, betoging of een eu top is

Ik ben constant in Brussel.
Gevaarlijk is het daar nu ook niet echt.

True, soms lijkt Mechelen (stationsbuurt) wel erger dan Brussel.

Maar als je zo met de trein naar de zee rijd, dan vertrek je in een mooie groene omgeving, in het midden heb je dan zo'n zwart vuil stuk en daarna wordt het terug groen. Dat zwart vuil stuk is Brussel.

Maar ik ben dan ook een nogal makkelijk intimideerbare ecto en misschien ook wel een beetje te paranoia, als in: nooit op mijn "gemak" (à l'aise) als ik mij tussen publiek moet begeven. Ben mij altijd heel "aware" van de omgeving en de personen die daarin rond lopen.
Zo loopt de vriendin altijd aan de linkerkant zodat mijn rechterhand altijd vrij is... hmz klinkt wel heel disturbed nu...

Hey 10,

Ik ben vroeger een keer een cosmetische operatie ondergaan omdat ik flaporen had. Nu zit ik ermee in mijn maag of ik zonder mezelf schuldig te voelen wel aan natural bodybuilding wedstrijden mee kan dan ? Is het corrigeren van mijn oren niet net zoals synthol in mijn biceps spuiten ? Waar ligt dan de grens... ?

Gr Aron

Zijn je prestaties verbeterd door toedoen van de correctie? Dit lijkt mij belangrijk voor het beantwoorden van deze vraag door de expert.

Zijn je prestaties verbeterd door toedoen van de correctie? Dit lijkt mij belangrijk voor het beantwoorden van deze vraag door de expert.

Nou bodybuilden gaat toch om het perfectioneren van het lichaam ? En het is niet zo dat mijn oren automatisch recht gegroeid zouden zijn door het deadliften, dit is chirurgisch gebeurd, vandaar mijn twijfel. Mijn esthetica is er zeker door verbeterd denk ik. Vind het een moeilijk vraagstuk.

Laatst bewerkt:
http://www.nu.nl/binnenland/3916159/nederlands-bedrijf-hard-weg-ebolavaccin-leveren.html

Het Nederlandse farmaceutische bedrijf Crucell is in een vergevorderd stadium met de ontwikkeling voor een ebolavaccin.
Dat laat het bedrijf weten aan NU.nl.

Crucell voert naar verwachting in de eerste maanden van 2015 tests uit op mensen. Wanneer die onderzoeken succesvol blijken, kan het bedrijf in het eerste kwartaal van 2015 zo'n 250.000 vaccins beschikbaar stellen. Het aantal vaccins kan in 2015 verder oplopen tot maximaal een miljoen.

In de oorspronkelijke plannen zou het bedrijf pas in 2016 beginnen met het testen van het alternatieve vaccin op vrijwilligers. Maar de rampzalige ontwikkeling van ebola en de druk van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO om met een vaccin te komen, heeft het onderzoek in een stroomversnelling gebracht.

Goed bezig Mister10!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.110
Denk dat de meesten niet twijfelen aan het hebben van die diploma's. ...

Gaat om de attitude.

Iemands gedrag wordt altijd voor een groot deel bepaald door zijn omgeving.

Als je door zombies wordt aangevallen moet je gewoon even je maatpak uittrekken en antwoorden in een taal die zombies begrijpen. Anders bereik je helemaal niets.

Laatst bewerkt:
Als jij zo geweldig slim bent en een msc in de informatica hebt, waarom ziet je site er dan uit alsof hij door een twaalf jarige gemaakt is?

Als jij zo geweldig slim bent en een msc in de informatica hebt, waarom ziet je site er dan uit alsof hij door een twaalf jarige gemaakt is?
Het feit dat je een statische HTML website relateerd [sic] aan een Master opleiding in de Informatica roept toch wel vraagtekens op over je opleidingsniveau.

Het feit dat je een statische HTML website relateerd [sic] aan een Master opleiding in de Informatica roept toch wel vraagtekens op over je opleidingsniveau.

Mister10 beantwoordt tenminste alle pm's met betrekking tot supps.

in

• #1.117

Omdat het mijn bedoeling was een site te maken die in de top resultaten van google verschijnt als je zoekt op "natural bodybuilder". En search engines zoals google denken nu eenmaal op het niveau van een -12 jarige.

Een spectaculaire, grafische, dynamische, interactieve site die niemand ooit vindt en bezoekt, leek me een beetje tijdverspilling om te maken. Zo bestaan er immers al genoeg sites.

Verder vind ik mijn kennis van XHTML, CSS, Linux, Apache, MySQL, PHP, Javascript, AJAX etc. best wel aardig voor iemand die daar nooit een opleiding over gevolgd heeft en er professioneel niet actief in is.

Laatst bewerkt:
Fap je ook op jezelf ofnie

Effe een vraagje aan de expert:

Als je creatine gebruikt, ben je dan nog wel true natty? Aangezien creatine wordt geproduceert op een industriele wijze?

• #1.120
Effe een vraagje aan de expert:

Als je creatine gebruikt, ben je dan nog wel true natty? Aangezien creatine wordt geproduceert op een industriele wijze?

Waar het om gaat is of het al dan niet een natuurlijke voedingsstof is. Hoe het gemaakt wordt (synthese versus zuivering, extractie, ...) speelt geen rol wat mij betreft. Dat is gewoon een kwestie van wat het meest efficiënt/goedkoop is.

De vitaminen in je supplementen zijn immers ook synthetisch gemaakt (op een industriele wijze).

Creatine is een natuurlijke voedingsstof:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Voedingsstof

Een nutrient of voedingsstof is elk molecuul dat op enigerlei wijze door een organisme opgenomen kan worden, en dat tevens door het organisme nuttig gebruikt kan worden....

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12184144

Abstract: Creatine, a natural nutrient found in animal foods, ...

Terug
Naar boven