AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

Damn, en wederom heb ik zin om te kuren na het lezen van de posts van Mister 10! :D

kuren is huren de intellectuele gains van mister11 zijn voor het leven.

Succes weer met je log en doelen.

ree

Met de hakken over de sloot na 6 jaar (elk jaar gedubbeld) bachelor IT... maar ik ben wel afgestudeerd in een betere periode dan de strevers die 3 jaar daarvoor afgestudeerd zijn in een zware crisis en waarschijnlijk minder "krijgen" (want ik verdien het niet, toegegeven) dan ik.
Weet niet wat de situatie in Belgie is, of over wanneer je spreekt, maar in Nederland heeft hoogopgeleid IT land geen enkele slechte periode gekend de afgelopen jaren. Al sinds ik begon met mijn bachelor informatica (en dan spreek ik over precies 5 jaar geleden) was er een enorme(!) vraag naar. Wat daarvoor de situatie was weet ik niet heel goed omdat ik me er destijds niet mee bezig hield, maar van wat ik heb begrepen is het eigenlijk hier nooit anders geweest.

Is ook niet "eerlijk" tegenover:

Mijn vriendin afgestudeerd met onderscheiding medical management assistant (UZA), ziekenhuisbarema's, betaalt zeer slecht, iemand zonder diploma's in een fabriek heeft nog meer.

Mijn vriendin haar zus: master criminologie, raak je nergens mee aan de bak, werkt nu halftijds bij een bakker...
Zo zijn er uiteraard genoeg voorbeelden, maar ik zie de relevantie niet zo? Gaat erom dat een diploma nu niet direct iets zegt, of uberhaupt moeilijk is te behalen.

Ik studeer zelfs in m'n anus
Is dat niet een beetje te donker i.v.m. het lezen?

Laatst bewerkt:
Ben in 2000 aan mijn hogeschool studies begonnen, net de y2k bubble
Degene die onmiddellijk erdoor waren zijn dus afgestudeerd in 2003 toen er weinig vraag naar was.
Ik ben pas in 2006 afgestudeerd en had al in 2005 een job (toen was er inderdaad terug meer vraag, maar nog altijd niet zoals voor Y2K)

Diploma's of niet, volgens mij is de meest intelligente degene welke zijn job graag, met passie doet en daarnaast nog genoeg tijd overhoudt voor een redelijk privé/social life...

Ben in 2000 aan mijn hogeschool studies begonnen, net de y2k bubble
Degene die onmiddellijk erdoor waren zijn dus afgestudeerd in 2003 toen er weinig vraag naar was.
Ik ben pas in 2006 afgestudeerd en had al in 2005 een job (toen was er inderdaad terug meer vraag, maar nog altijd niet zoals voor Y2K)

Diploma's of niet, volgens mij is de meest intelligente degene welke zijn job graag, met passie doet en daarnaast nog genoeg tijd overhoudt voor een redelijk privé/social life...

Geen idee waar het over gaat, maar ++

Of iemand die dankzij zijn job de leuke dingen in het leven kan doen :o

Of iemand die dankzij zijn job de leuke dingen in het leven kan doen :o

Op een bepaald moment wordt je dat geslijm naar je baas toe, het altijd strak in een pak gedoe, de saaie nutteloze meetings, het constant updaten van je cv, de blitse bmw 3 of audi 4 (welke toch niet van jou is), de dagelijkse urenlange files, de flexibiliteit die van je verwacht wordt maar die je niet terugkrijgt, de 24u wachtdiensten, etc wel moe...

En de leuke dure vakantie van 2 weken op een tropisch eiland helpen dan niet meer.
Je begint eigenlijk pas te ontstressen als je langer dan 3 weken op vakantie bent, en dat wilt dan ook zeggen zonder gsm en zonder internet (werkmails) te checken.

Als ik bvb nog carriere wil maken dan zit er niets anders op dan in de hoofdstad Brussel te gaan werken.
Voor mij is dat één gevaarlijk ghetto waar ik liefst zo ver mogelijk weg van blijf.
Dan moet ik ook in de banksector gaan werken, strak in het pak, en elke 3u eten zal daar ook niet als "efficiënt" ervaren worden. Brussel is 1u, 1u30 enkel in het beste geval, als er al geen ongeval, betoging of een eu top is

Op een bepaald moment wordt je dat geslijm naar je baas toe, het altijd strak in een pak gedoe, de saaie nutteloze meetings, het constant updaten van je cv, de blitse bmw 3 of audi 4 (welke toch niet van jou is), de dagelijkse urenlange files, de flexibiliteit die van je verwacht wordt maar die je niet terugkrijgt, de 24u wachtdiensten, etc wel moe...

En de leuke dure vakantie van 2 weken op een tropisch eiland helpen dan niet meer.
Je begint eigenlijk pas te ontstressen als je langer dan 3 weken op vakantie bent, en dat wilt dan ook zeggen zonder gsm en zonder internet (werkmails) te checken.

Als ik bvb nog carriere wil maken dan zit er niets anders op dan in de hoofdstad Brussel te gaan werken.
Voor mij is dat één gevaarlijk ghetto waar ik liefst zo ver mogelijk weg van blijf.
Dan moet ik ook in de banksector gaan werken, strak in het pak, en elke 3u eten zal daar ook niet als "efficiënt" ervaren worden. Brussel is 1u, 1u30 enkel in het beste geval, als er al geen ongeval, betoging of een eu top is

Wat een ongelooflijke aansteller ben je ook.

Is per persoon persoonlijk:o

Ik heb echt geen enkel idee waarom jij hier maar post na post maakt over diploma's die je behaald hebt en het werk dat je doet of eventueel zou willen doen. Heeft ook geen enkele persoon achter gevraagd, als ik het goed heb.

hij zit in ieder geval in de juiste thread.

hey mister10

ik wilde ZMA kopen bij body en fitshop en nou krijg ik een doosje waar anabolic ZMA op staat. Ben ik nog true natural als ik dit pak ? twijfel beetje

gr aron

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.099
hey mister10

ik wilde ZMA kopen bij body en fitshop en nou krijg ik een doosje waar anabolic ZMA op staat. Ben ik nog true natural als ik dit pak ? twijfel beetje

gr aron

hey aron,

als je een sportplacebo gebruikt die je kans op prostaatkanker aanzienlijk verhoogt zonder substantiële positieve invloed te hebben op je sportprestaties, dan ben je in eerste instantie DOM. Zonder twijfel.

groeten, Mr. TN

hey aron,

als je een sportplacebo gebruikt die je kans op prostaatkanker aanzienlijk verhoogt zonder substantiële positieve invloed te hebben op je sportprestaties, dan ben je in eerste instantie DOM. Zonder twijfel.

groeten, Mr. TN

Owh en waar staat de afkorting DOM voor dan ?

Terug
Naar boven