- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
ja en jannus is perfect
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel raar dat dat dan niet terug te zien is in de cijfers van het derde kwartaal:
[Link niet meer beschikbaar]
Best verkopende medicijn van J&J bereikte een omzet van 1.78 miljard wereldwijd derde kwartaal van dit jaar (remicade). En dat bestaat al even.

Wel raar dat dat dan niet terug te zien is in de cijfers van het derde kwartaal:
Best verkopende medicijn van J&J bereikte een omzet van 1.78 miljard wereldwijd derde kwartaal van dit jaar (remicade). En dat bestaat al even.
Netjes, zie dat jullie het zeer snel op de markt hebben gekregen.Ik had het over de cumulatieve sales in het 3de kwartaal (dus de eerste 9 maanden tesamen).
En ik moet me hier oprecht verontschuldigen, want ik zie dat het niet meer is dan 2 miljard $ is, doch net iets minder (slechts 1981 miljoen dollar). Doch het zou best wel eens kunnen dat in die 1981 miljoen de royalties die we aan onze partner MVIR betalen niet inbegrepen zijn. Bovendien hebben zij ook nog eens de verkoop rechten in de Nordic region die daar mogelijks ook nog mogen bijgeteld worden. Enfin, het zal in totaal niet ver van de 2 miljard $ zijn.
Ja sorry, ik herhaal ook maar gewoon wat ik op het werk heb horen vertellen. Ik was zelf nog niet in de rekening gaan zien.
die 1,2,3 regel herhaal je zeker ook van iemand andersIk had het over de cumulatieve sales in het 3de kwartaal (dus de eerste 9 maanden tesamen).
En ik moet me hier oprecht verontschuldigen, want ik zie dat het niet meer is dan 2 miljard $ is, doch net iets minder (slechts 1981 miljoen dollar). Doch het zou best wel eens kunnen dat in die 1981 miljoen de royalties die we aan onze partner MVIR betalen niet inbegrepen zijn. Bovendien hebben zij ook nog eens de verkoop rechten in de Nordic region die daar mogelijks ook nog mogen bijgeteld worden. Enfin, het zal in totaal niet ver van de 2 miljard $ zijn.
Ja sorry, ik herhaal ook maar gewoon wat ik op het werk heb horen vertellen. Ik was zelf nog niet in de rekening gaan zien.
Weet je zeker dat je niet aan het hallucineren bent?Ik voel alsof ik ettelijke minuten van mijn leven weggegooid heb door dit topic door te lezen.
Ik kan alleen concluderen dat dit forum alle verwachtingen qua onzin overstijgt.
1,2,3 regel...
Weet je zeker dat je niet aan het hallucineren bent?
Ik voel alsof ik ettelijke minuten van mijn leven weggegooid heb door dit topic door te lezen.
Ik kan alleen concluderen dat dit forum alle verwachtingen qua onzin overstijgt.
1,2,3 regel...
Aangenaam.
Op basis van deze 3 regels tekst weet ik dat je leven sowieso al volledig weggegooid was.
Hopelijk verzacht dit de pijn enigszins.
Je kan pas uw mening doordrammen als je het kan staven met wetenschappelijke feiten, bewijzen en dan nog ga je immens veel moeite moeten doen om maar een sprankeltje geloofwaardigheid te krijgen.
Jouw leven is ook allang al weggegooid. Geeft niet, we vormen best een gezellig clubje.Oh nu is alles wat tegen je gebruikt wordt ineens een trivialiteit![]()