XXL Nutrition

Arnold versus Mister10

Ik ben er inmiddels oprecht van overtuigd dat Mister10 geen troll is. Niemand is zo dedicated en steekt zoveel tijd en moeite in een lulverhaal.

Ik ben er inmiddels oprecht van overtuigd dat Mister10 geen troll is. Niemand is zo dedicated en steekt zoveel tijd en moeite in een lulverhaal.
wel eens met hem in de douche gestaan op de sportschool? nee he, want hij doucht er amper.
en zowel, de injectie littekens nooit opgevallen in de kont?

mister10 is net zo naturel als de piemol van arnold.
en meer woorden maak ik er niet aan vuil.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403

Ha, zonder statistisch bewijs of wetenschappelijke referentie gaat niemand jou daar in volgen hoor. Je kan toch moeilijk verwachten dat ze een dergelijk gewaagde conclusie gaan trekken enkel en alleen gebaseerd op gezond verstand en redeneren.

ik heb nog eens met gezond verstand over de 1,2,3 regel nagedacht en ik vind het toch wel een sterke vuistregel

• #1.405
wel eens met hem in de douche gestaan op de sportschool? nee he, want hij doucht er amper.

Ha ha, wacht maar, dit raadsel gaat Galen vast ook nog ontsluieren. :)

Niet in de sportschool nee.

Dit wordt groter dan sniperx, luppie en die aas wannabee guru(kom niet op zijn naam) die we ooit hadden op het forum.

Ça va

Sisevano

Oh nee die was niet van middelbare leeftijd.

MisterTN

• #1.416
Lukt niet, begin luidop te hallucineren na de tweede regel.

Misschien is een crowdfunded doping test wel een idee.
Alleen ga je wel erg veel donateurs moeten vinden alvorens je voldoende resultaten hebt om deftige statistiek op te doen. :)

En dan nog de forum censuur weten te omzeilen alvorens de resultaten bekend gemaakt worden.
Lijkt me inderdaad niet haalbaar.

Ik vrees dat ik gedoemd ben om voor altijd als trol door het leven te moeten gaan.
Wat is het leven toch wreed voor mij. :)

Goed topic :thumbs:

lekker druk ook

Kan een mod de titel van dit topic veranderen naar dag en nacht cafe

voor onderwerpen die voor langer dan 1 etmaal besproken moeten worden

hebben we er tenminste nog iets aan

Een bedrijf dat een mega succesvol medicijn ontwikkelt is daar juist heel erg trots op en dat maken ze maar al te graag aan iedereen die het maar horen wil bekend. Van alle medicijnen is gewoon bekend door wie het ontwikkeld is.

Het bedrijf heeft daar ook alle belang bij want op die manier stijgt hun prestige, hun aandelenkoers, financiers zullen volgende projecten nog eerder willen financieren, geniale wetenschappers zullen liever voor een bedrijf werken dat al eerder revolutionaire medicijnen ontwikkeld heeft.

Maar dat bedrijf waar jij voor werkt, meneer10, zou het allemaal geheim willen houden.

Laatst bewerkt:
Misschien is een crowdfunded doping test wel een idee.
Alleen ga je wel erg veel donateurs moeten vinden alvorens je voldoende resultaten hebt om deftige statistiek op te doen. :)

En dan nog de forum censuur weten te omzeilen alvorens de resultaten bekend gemaakt worden.
Lijkt me inderdaad niet haalbaar.

Ik vrees dat ik gedoemd ben om voor altijd als trol door het leven te moeten gaan.
Wat is het leven toch wreed voor mij. :)

Nee hoor, gewoon de 1-2-3 regel toepassen.

Terug
Naar boven