AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel eens met hem in de douche gestaan op de sportschool? nee he, want hij doucht er amper.Ik ben er inmiddels oprecht van overtuigd dat Mister10 geen troll is. Niemand is zo dedicated en steekt zoveel tijd en moeite in een lulverhaal.
Ik ben er inmiddels oprecht van overtuigd dat Mister10 geen troll is. Niemand is zo dedicated en steekt zoveel tijd en moeite in een lulverhaal.
wel eens met hem in de douche gestaan op de sportschool? nee he, want hij doucht er amper.
en zowel, de injectie littekens nooit opgevallen in de kont?
mister10 is net zo naturel als de piemol van arnold.
en meer woorden maak ik er niet aan vuil.

wel eens met hem in de douche gestaan op de sportschool? nee he, want hij doucht er amper.
en zowel, de injectie littekens nooit opgevallen in de kont?
mister10 is net zo naturel als de piemol van arnold.
en meer woorden maak ik er niet aan vuil.
Lukt niet, begin luidop te hallucineren na de tweede regel.Ha ha, wacht maar, dit raadsel gaat Galen vast ook nog ontsluieren.![]()
Dit wordt groter dan sniperx, luppie en die aas wannabee guru(kom niet op zijn naam) die we ooit hadden op het forum.
Nee, die andere die met zijn gigantische doseringen, man van middelbare leeftijd, hij had ook rare aas theorieën.
Haha SnuffSann? Wat een constante stroom aan onzin kwam uit die vent.
Lukt niet, begin luidop te hallucineren na de tweede regel.

Misschien is een crowdfunded doping test wel een idee.
Alleen ga je wel erg veel donateurs moeten vinden alvorens je voldoende resultaten hebt om deftige statistiek op te doen.
En dan nog de forum censuur weten te omzeilen alvorens de resultaten bekend gemaakt worden.
Lijkt me inderdaad niet haalbaar.
Ik vrees dat ik gedoemd ben om voor altijd als trol door het leven te moeten gaan.
Wat is het leven toch wreed voor mij.![]()