Fitness Seller

Arnold versus Mister10

1-2-3 mr10 lult heel veel.. Maar ik geloof em nie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Hebben ze je vaak gepest als kind?

Mensen die zelf kunnen denken en info opnemen hahahahaha

Nooit. Ik was eerder het type dat anderen die gepest werden ging verdedigen.
Hoezo misschien?

Jemig moet die dat nou echt uitleggen? Je kan toch ook wel zelf denken of ben je daar te dom voor? Leberecht is gewend om de dag met phd niveau mensen te praten, dan verwacht je toch niet dat die dit soort simpele logica gaat uitleggen aan mensen die niet zelf kunnen nadenken?

Ik ben ook niet op zoek naar gelovigen, hoor.
Ik ben al blij als er enkele tussen zitten die zelf informatie kunnen opnemen, verwerken (denken), en de juiste conclusies trekken.

je bent tot nu toe alleen nog maar inhoudelijk in gegaan op post die het met jouw standpunt eens zijn.
de andere post (voornamelijk dat je nog informatie en onderbouwing mist) heb je meteen afgeschoven als domme mensen.

ohnee sorry, die mensen zijn het niet met jou eens en hebben daarom niet de juiste conclusie

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Jemig moet die dat nou echt uitleggen? Je kan toch ook wel zelf denken of ben je daar te dom voor? Leberecht is gewend om de dag met phd niveau mensen te praten, dan verwacht je toch niet dat die dit soort simpele logica gaat uitleggen aan mensen die niet zelf kunnen nadenken?

hij wil gewoon dat mensen er niet inhouden op ingaan maar alleen veren in zijn reet stoppen.

randdebiel deze gozer :roflol:

ik hoop niet dat hij belangrijke beslissingen mag nemen waar hij werkt

trekt spontaan een willekeurige conclusie en vanaf dat punt is het tunnel vision all the way :roflol: strong science

• #1.350

ik hoop niet dat hij belangrijke beslissingen mag nemen waar hij werkt.

trekt spontaan een willekeurige conclusie en vanaf dat punt is het tunnel vision all the way :roflol: strong science

Het meest recente medicijn dat ik heb helpen ontwikkelen en naar de markt heb helpen brengen, en waarvoor ik een leadership award van ons bedrijf heb ontvangen, is het 2de snelst verkopende medicijnen in de geschiedenis van de farmaceutische sector, met meer dan 2 miljard dollar omzet in het 3de kwartaal van dit jaar, en nog steeds stijgend.

Sinds lancering eerder dit jaar zijn alleen al in de VS door dit medicijn meer dan 100 000 mensen van een voordien meestal ongeneeslijke en dodelijke ziekte genezen.

True facts, maar ook dit zullen jullie wel liever als verzinsel afschilderen.
De waarheid is immers niet zo belangrijk; belangrijker is dat jullie jezelf goedvoelen, hé.

Het meest recente medicijn dat ik heb helpen ontwikkelen en naar de markt heb helpen brengen, en waarvoor ik een leadership award van ons bedrijf heb ontvangen, is het 2de snelst verkopende medicijnen in de geschiedenis van de farmaceutische sector, met meer dan 2 miljard dollar omzet in het 3de kwartaal van dit jaar, en nog steeds stijgend.

Sinds lancering eerder dit jaar zijn alleen al in de VS door dit medicijn meer dan 100 000 mensen van een voordien meestal ongeneeslijke en dodelijke ziekte genezen.

True facts, maar ook dit zullen jullie wel liever als verzinsel afschilderen.
De waarheid is immers niet zo belangrijk; belangrijker is dat jullie jezelf goedvoelen, hé.
Welk medicijn is dat?

Edit: Trouwens, wat was jouw rol daarin?

ik hoop niet dat hij belangrijke beslissingen mag nemen waar hij werkt

Je gaat me niet vertellen dat jij gelooft dat hij een baan heeft waarin hij enige vorm van betekenis heeft.
Dan zou je zomaar meegaan in de verhalen van Mr. 10. Het enige wat dit topic heeft aangetoond is dat alles wat mr. 10 schrijft met een pak zout genomen moet worden.

• #1.353
Welk medicijn is dat?

Edit: Trouwens, wat was jouw rol daarin?

Mijn rol daarin is eerder in dit topic al voldoende uitvoerig besproken.

Om vanzelfsprekende redenen (bedrijfsconfidentialiteit etc.) ga ik op een forum verder niet in op specifieke details.

Ik heb verder ook helemaal geen behoefte om alles voor jullie te bewijzen en/of door jullie serieus genomen te worden. Het is toch een bodemloze put, en jullie zijn toch enkel uit op spot en pest.

Om vanzelfsprekende redenen (bedrijfsconfidentialiteit etc.) ga ik op een forum verder niet in op specifieke details.

Ik heb verder ook helemaal geen behoefte om alles voor jullie te bewijzen en/of door jullie serieus genomen te worden. Het is toch een bodemloze put, en jullie zijn toch enkel uit op spot en pest.

dus we moeten alles maar geloven wat een of andere idioot op een forum plaatst?

Nee, jij bent er enkel op uit om mensen die je zeer slecht onderbouwde theorie bekritiseren voor dom uit te maken. Het is dan vrij logisch dat je belachelijk wordt gemaakt, want als je niet eens kunt discussiëren is dat wel heel erg triest.

Als ik jou was zou ik gewoon lekker een medicijn ontwikkelen wat helpt tegen die gruwelijk irritante arrogantie en dat omhoog gvallen toontje van je.

Ik snap niet dat je zelf niet inziet dat je als slimmerik meer dan belachelijk overkomt met die 1,2,3 regel

dat roept inderdaad spot op ja

Ik denk dat mr 10 gewoon een onbegrepen genie is.

Het is toch helemaal geen geheim welk bedrijf welk medicijn ontwikkeld? Dan kun je het hier toch zeggen.

Terug
Naar boven