- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook niet op zoek naar gelovigen, hoor.
Ik ben al blij als er enkele tussen zitten die zelf informatie kunnen opnemen, verwerken (denken), en de juiste conclusies trekken.
Nooit. Ik was eerder het type dat anderen die gepest werden ging verdedigen.
Hoezo misschien?
Ik ben ook niet op zoek naar gelovigen, hoor.
Ik ben al blij als er enkele tussen zitten die zelf informatie kunnen opnemen, verwerken (denken), en de juiste conclusies trekken.
Jemig moet die dat nou echt uitleggen? Je kan toch ook wel zelf denken of ben je daar te dom voor? Leberecht is gewend om de dag met phd niveau mensen te praten, dan verwacht je toch niet dat die dit soort simpele logica gaat uitleggen aan mensen die niet zelf kunnen nadenken?
randdebiel deze gozer
ik hoop niet dat hij belangrijke beslissingen mag nemen waar hij werkt.
trekt spontaan een willekeurige conclusie en vanaf dat punt is het tunnel vision all the waystrong science
Welk medicijn is dat?Het meest recente medicijn dat ik heb helpen ontwikkelen en naar de markt heb helpen brengen, en waarvoor ik een leadership award van ons bedrijf heb ontvangen, is het 2de snelst verkopende medicijnen in de geschiedenis van de farmaceutische sector, met meer dan 2 miljard dollar omzet in het 3de kwartaal van dit jaar, en nog steeds stijgend.
Sinds lancering eerder dit jaar zijn alleen al in de VS door dit medicijn meer dan 100 000 mensen van een voordien meestal ongeneeslijke en dodelijke ziekte genezen.
True facts, maar ook dit zullen jullie wel liever als verzinsel afschilderen.
De waarheid is immers niet zo belangrijk; belangrijker is dat jullie jezelf goedvoelen, hé.
Je gaat me niet vertellen dat jij gelooft dat hij een baan heeft waarin hij enige vorm van betekenis heeft.randdebiel deze gozer
ik hoop niet dat hij belangrijke beslissingen mag nemen waar hij werkt
trekt spontaan een willekeurige conclusie en vanaf dat punt is het tunnel vision all the waystrong science
Welk medicijn is dat?
Edit: Trouwens, wat was jouw rol daarin?
Mijn rol daarin is eerder in dit topic al voldoende uitvoerig besproken.
Om vanzelfsprekende redenen (bedrijfsconfidentialiteit etc.) ga ik op een forum verder niet in op specifieke details.
Ik heb verder ook helemaal geen behoefte om alles voor jullie te bewijzen en/of door jullie serieus genomen te worden. Het is toch een bodemloze put, en jullie zijn toch enkel uit op spot en pest.
en waarvoor ik een leadership award van ons bedrijf heb ontvangen.
Nee, jij bent er enkel op uit om mensen die je zeer slecht onderbouwde theorie bekritiseren voor dom uit te maken. Het is dan vrij logisch dat je belachelijk wordt gemaakt, want als je niet eens kunt discussiëren is dat wel heel erg triest.Mijn rol daarin is eerder in dit topic al voldoende uitvoerig besproken.
Om vanzelfsprekende redenen (bedrijfsconfidentialiteit etc.) ga ik op een forum verder niet in op specifieke details.
Ik heb verder ook helemaal geen behoefte om alles voor jullie te bewijzen en/of door jullie serieus genomen te worden. Het is toch een bodemloze put, en jullie zijn toch enkel uit op spot en pest.