MuscleMeat

Arnold versus Mister10

Als ik jou was zou ik gewoon lekker een medicijn ontwikkelen wat helpt tegen die gruwelijk irritante arrogantie en dat omhoog gvallen toontje van je.

Hij is miljonair, buitengewoon succesvol in zijn werk en heeft een goed fysiek.

Denk je echt dat hij zich ook maar een beetje druk maakt om wat mensen van hem denken?

En ik ben de paus.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363
Nee, jij bent er enkel op uit om mensen die je zeer slecht onderbouwde theorie bekritiseren voor dom uit te maken. Het is dan vrij logisch dat je belachelijk wordt gemaakt, want als je niet eens kunt discussiëren is dat wel heel erg triest.

Discussieren met 10-tallen mensen tegelijk die allemaal essentiele basiskennis missen is sowieso op voorhand een verloren zaak.
De een weet niet wat een BMI is de ander kent het verschil niet tussen een theorie en een vuistregel.
Neem me aub niet kwalijk dat ik daar niet aan begin.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Het is toch helemaal geen geheim welk bedrijf welk medicijn ontwikkeld? Dan kun je het hier toch zeggen.

Jullie vertellen op het forum ook allemaal zo veel details over jullie prive leven een studie/beroepscarrière hé.
De meesten durven hun gezicht niet eens laten zien.

Heb van genoeg man hier het gezicht gezien

De meeste leden lopen volgens mij ook niet te verkondigen dat ze medeverantwoordelijk zijn voor zeer succesvolle ontwikkelingen op zulke belangrijke vlakken.

Eerst vertellen dat je medeverantwoordelijk bent voor de ontwikkeling van één van de meest (financieel) succesvolle medicijnen ooit, om vervolgens te vertellen dat je maar niet gaat zeggen om welk medicijn het gaat, dan weet je van tevoren toch dat je gezeik gaat krijgen.

Hoelaat BF4 vandaag Marcel?

Wanneer jij eindelijk besluit online te komen.

Oke eind middag wel denk ik.

Ait.

Die bradda van je ook of wa

Ik heb een p**mel van 28,123 cm

Maar dat is confidentieel en ga niet in op verdere details.
Ik heb verder ook helemaal geen behoefte om alles voor jullie te bewijzen en/of door jullie serieus genomen te worden. Het is toch een bodemloze put, en jullie zijn toch enkel uit op spot en pest.

Hij heeft wel gelijk, ook in dit topic kunnen we de 1-2-3 regel toepassen hoor.

1 - Zwakzinnig
2- retarded (2 keer lager dan zwakzinnig)
3- mister10 (3 keer lager dan zwakzinnig

Duidelijk anti ebola medicijn

Bedrijf en volledige naam van Mister10 zijn redelijk makkelijk te vinden na wat simpel zoekwerk :).

Is inderdaad een mooi bedrijf om bij te werken.

Discussieren met 10-tallen mensen tegelijk die allemaal essentiele basiskennis missen is sowieso op voorhand een verloren zaak.
De een weet niet wat een BMI is de ander kent het verschil niet tussen een theorie en een vuistregel.
Neem me aub niet kwalijk dat ik daar niet aan begin.
Het gaat helemaal niet over het BMI, je bent smoesjes aan het verzinnen om waar de discussie om gaat te vermijden. EricR levert data dat jouw vuistregel tegenspreekt, en vervolgens kom jij aan met "kijk dan naar de filmpjes". Ja, dat bodybuilders groter zijn geworden weten we allemaal wel. Dat jouw vuistregel wel of niet klopt, DAAR gaat het om, en de data van EricR weerleg je niet door een paar filmpjes te posten die niet relevant zijn. Daarnaast ben jij degene die niet weet wat een theorie is, of in ieder geval niet snapt wat ik er in dit geval mee bedoel. Het heeft meerdere betekenissen. Jouw vuistregel is onderhevig aan een hypothese (de 1-2-3 regel klopt) en de verklaringen daarvoor (je matige bewijs), oftewel de theorie. Dat heeft in dit geval niets te maken met of je stelling een vuistregel of 'altijd kloppend' is.

Het meest recente medicijn dat ik heb helpen ontwikkelen en naar de markt heb helpen brengen, en waarvoor ik een leadership award van ons bedrijf heb ontvangen, is het 2de snelst verkopende medicijnen in de geschiedenis van de farmaceutische sector, met meer dan 2 miljard dollar omzet in het 3de kwartaal van dit jaar, en nog steeds stijgend.
Wel raar dat dat dan niet terug te zien is in de cijfers van het derde kwartaal:
[Link niet meer beschikbaar]

Best verkopende medicijn van J&J bereikte een omzet van 1.78 miljard wereldwijd derde kwartaal van dit jaar (remicade). En dat bestaat al even.

Zijonitis illumernatty complot

Terug
Naar boven