- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Precies! Ik vind eigenlijk dat we hem moeten voorbrengen voor een lintje, kan EricR hier niet iets voor regelen?
Dit ! Geef de beste man een lintje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies! Ik vind eigenlijk dat we hem moeten voorbrengen voor een lintje, kan EricR hier niet iets voor regelen?

Goed bezig man, hem nog arroganter maken...No offence, maar als je 100.000+ levens hebt gered, mag je wat mij betreft de grootste lul van de wereld zijn.
Mister10 is eigenlijk de moderne Superman.
Hij lijkt er srs opMister10 is that you?
This Chinese Millionaire Has The Most Ridiculous Business Card
http://www.buzzfeed.com/tanyachen/this-chinese-millionaire-has-the-most-ridiculous-business-ca
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Chen's first fortune was attained after graduating from Nanjing University of Chinese Medicine in the 1990s, as he patented and sold his invention: a "low-radiation ear acupuncture point illness probing and curing apparatus". Chen received the patent in 1994 and claims that the device can detect diseases and determine the sex of a fetus; however, one of Cheng's assistants informed a journalist in 2011 that Cheng is the only person capable of operating the machine.
Ik denk dat het de hoogste tijd is! Zo met al die troep op de markt is het moeilijk om TRUE natural te blijven. Progressie maken met ondergedoseerde suikerspin whey is moeizaam.Mede dankzij u is de merk naam TRUE NATURAL alleszins in het collectieve geheugen gebrand van alle Nederlandstalige krachtsporters voor de komende decennia.
Dit is dus inderdaad misschien wel het juiste moment om de TRUE NATURAL supplementen lijn te lanceren.
Hopelijk heb je nog wat tijd vrij om je rol als marketing director verder op je te nemen.
Ik denk dat het de hoogste tijd is! Zo met al die troep op de markt is het moeilijk om TRUE natural te blijven. Progressie maken met ondergedoseerde suikerspin whey is moeizaam.
Een 1,2,3 supp stack? Expert in de ontwikkeling van TRUE NATURAL supplementen? De mogelijkheden zijn eindeloos.
Het topic werd direct gesloten toen dit idee kwam boven drijven. Ik vermoed dat ze bang zijn. Bang voor de kracht van TRUE NATRUAL.
In nomine patris et fillii et spiritus sancti tru natti.
Ik vermoed dat ze bang zijn. Bang voor de kracht van TRUE NATURAL.
Je zou voor minder als je die ader onder je TN promo shirt ziet uitpoppen.
Je zou voor minder als je die ader onder je TN promo shirt ziet uitpoppen.
Boom baby!!!
Boom baby!!!
In nomine patris et fillii et spiritus sancti tru natti.