- Waardering
- 470
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 9%
TREN approved - True Real Enhanced Natural Bodybuilding.
Grappig maar sooo wrong.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TREN approved - True Real Enhanced Natural Bodybuilding.

Wat vind je er nou eigenlijk van dat je serieus bedoelde topic niet meer serieus genomen wordt, Jos?
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, Peter.
Over welk aspect van van dit ondertussen 74 pagina lange topic heb je het dan?
Er zijn natuurlijk weinig topics op dit forum die meer dan 3 serieuze posts na mekaar bevatten, hé.
Srs?mister 10 ben jij eigenlijk bevriend met,, LEROY KAKIAY ,,jullie zouden een goed team zijn om je supps op de markt te brengen hij is ook zo.n ,, echte natty
schreeuwt ook overal tegen iedereen die het horen wil hoe natty hij is terwijl hij een paar jaar geleden nog gepakt is op een wedstrijd op doping en op de lijst kwam
of topic.. is trouwens een topic over geweest en de lijst is hier gepubliceerd karma voor degene die hem hier plaatst
een paar jaar geleden was hij hier op dbb en werkelijk iedereen viel over hem heen hij beweerde wel hoe goed hij was puur natty- symmetrisch -goed genen etc etc totdat iemand hem onderuit haalde en echt de lijst plaatste van een wedstrijd van degene die positief waren en werden geschorst zijn naam stond er ook op nu schreeuwt hij ook weer op fb over die 24 jarige super rus word echt doodziek van die gozer daarom is hij een perfecte zaken partner voor mister 10 en echt karma voor degene die dat topic vind was echt hilarisch opa
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, Peter.
Over welk aspect van van dit ondertussen 74 pagina lange topic heb je het dan?
Er zijn natuurlijk weinig topics op dit forum die meer dan 3 serieuze posts na mekaar bevatten, hé.
dafuq zeg 

ik dacht dat dat onze Belgische vriend was. Kan echter niet op zijn naam komen. Was in dat topic naar aanleiding van een tv show waar hij de true natty kant moest voorstellen. Stond echter wel op een lijstje bij de dopingbond als gebruiker.
begin jij ook al en je zit hier al zolang je verveelt je zekerdafuq zeg
![]()