Fitness Seller

Arnold versus Mister10

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Over welk aspect van van dit ondertussen 74 pagina lange topic heb je het dan?
Er zijn natuurlijk weinig topics op dit forum die meer dan 3 serieuze posts na mekaar bevatten, hé.

Ik weet niet wat sommigen hier tussen de regels in hopen te lezen, maar in alle ernst wil ik toch nog eens uitdrukkelijk stellen dat alles wat ik over mezelf vertel wel degelijk 100% serieus en waarheidsgetrouw is (opleiding, beroep, true natural, etc.).

Heb je weleens een trainingspartner gehad die AAS gebruikte?

Het meest recente medicijn dat ik heb helpen ontwikkelen en naar de markt heb helpen brengen, en waarvoor ik een leadership award van ons bedrijf heb ontvangen, is het 2de snelst verkopende medicijnen in de geschiedenis van de farmaceutische sector, met meer dan 2 miljard dollar omzet in het 3de kwartaal van dit jaar, en nog steeds stijgend.

Sinds lancering eerder dit jaar zijn alleen al in de VS door dit medicijn meer dan 100 000 mensen van een voordien meestal ongeneeslijke en dodelijke ziekte genezen.

True facts, maar ook dit zullen jullie wel liever als verzinsel afschilderen.
De waarheid is immers niet zo belangrijk; belangrijker is dat jullie jezelf goedvoelen, hé.

Ik weet niet wat sommigen hier tussen de regels in hopen te lezen, maar in alle ernst wil ik toch nog eens uitdrukkelijk stellen dat alles wat ik over mezelf vertel wel degelijk 100% serieus en waarheidsgetrouw is (opleiding, beroep, true natural, etc.).

100% serieus en waarheidsgetrouw.

Hoe heet dat medicijn ook al weer mr10, phd?

Ben jij een echte natural?

Nobody-cares-spongebob.jpg

• #1.487
Heb je weleens een trainingspartner gehad die AAS gebruikte?

Ik heb in mijn leven maar een paar keer met een partner getrained. Trainingspartners is niets voor mij; ik wil mijn trainingen 100% zelf kunnen controleren zonder me te moeten aanpassen aan iemand anders. Ik vind het al vervelend als ik een aparaat moet delen met iemand anders. Ik train tegen een hoog tempo met maximale intensiteit (->afzien), geen tijd voor een babbel of wachten tot iemand eindelijk zijn setje afgerond heeft. Klinkt misschien asociaal, maar ik neem mijn trainingen nu eenmaal heel serieus.

Ik heb wel kameraden (gehad) die AAS gebruiken. De ene spreekt daar al wat vrijer over dan de ander. Ik heb geen enkel probleem met individuen die gebruiken, en ik zal hen daar ook niet over aanvallen. Ze weten ook dat ik TN ben en dat ik erg tegen dopinggebruik ben. Maar dat heeft voor zover ik weet in real life nog nooit een negatieve impact gehad op relaties met anderen.

Mijn vurig pleidooi voor TNBB en tegen CBB voer ik vooral op het net. In real life houd ik het liever relaxed.

Mooie thermometer peppie!

het kwik staat op level 3 zie ik

Ik zou ook eens een vergelijking moeten maken.

Sergio Oliva versus GPRO

Aangezien mijn stats beter zijn dan MisterT en ik ook true natural* ben.
Graag hoor ik wat jouw mening is hierover, MisterT.

*true naturel = 1 (schaal 1 t/m 3)

• Like
Waarderingen: Ot92
  • #1.498
Omdat jullie allemaal zo aardig voor me zijn heb ik nog even voor jullie een mooie klassieker opgesnorkeld:

lee-arnold-tn.jpg

Wie vinden jullie nu eigenlijk het best, Lee of Arnold? :cool:

Laatst bewerkt:
arnold is dus eigenlijk gewoon een vieze luie fl**ker die anaboeloes heeft gebruik om jouw natty niveau te kunnen bereiken

intredasting

Rare moedervlek heeft Arnold zeg

Terug
Naar boven