OzzyY
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mister10Omdat jullie allemaal zo aardig voor me zijn heb ik nog even voor jullie een mooie klassieker opgesnorkeld:
![]()
Wie vinden jullie nu eigenlijk het best, Lee of Arnold?![]()

Nailed it mr phd. Kan met mijn neefje van 14 ook, dan heeft ie ook een 2x zo grote kop als Arnold, maar de rest klopt precies.

Nailed it mr phd. Kan met mijn neefje van 14 ook, dan heeft ie ook een 2x zo grote kop als Arnold, maar de rest klopt precies.
Wij zijn één MR10. Met jou true naturalness en mijn fake naturalness maken wij een perfect team
Mijn vurig pleidooi voor TNBB en tegen CBB voer ik vooral op het net. In real life houd ik het liever relaxed.
Zou je even normaal willen doen tegen mijn werkelijk natuurlijke wederhelft
Zou je even normaal willen doen tegen mijn werkelijk natuurlijke wederhelft
boh ouwieje heyach jij durft niet tegen een beta limburger , fake limburger ! pas mer op wan ich dauw dig zoee met de moel in de drèk!
Je kan mij een hoop wijsmaken, (HAHA ja het gras is blauw) maar dat geloof ik voor geen enkele meter.. topic wordt naar HAHA verplaatst is al een klap op de male molen.. Hey Mister10 nu ben ik altijd serieus in dit topic geweest op wat harde lachs naIk heb het gevoel dat we dik getrolld worden door mister10.![]()
, maar wat vind u nu van deze hele situatie ?? Het aller beste en groeten, ree..