- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha ja dat zijn ze zekernr 3 gaf me wel een glimlach de rest is wel erg cheesie
Had je daar chatgpt voor nodig 😜🤣🤣
Echt wel cool, je zou er zo doorheen kijken en pas naar een minuut ofzo zien dat ze een voetenbadje neemt.
Why?? Echt....pikhoofd.....
Hoe groot is jou pik?Why?? Echt....pikhoofd.....
En hij kijkt ook gewoon alsof ie tevreden is....man man man.
Lekker in je neus leuteren.
Als hij geil is, is hij een eenhorney.
Ja hallooo ik ga hem nu toch niet opmeten en aan jou doorgeven hoe groot ie is.....
🤣🤣🤣Ja hallooo ik ga hem nu toch niet opmeten en aan jou doorgeven hoe groot ie is.....
In ieder geval geen 24cm anaconda
En als ik me aanmeld bij de vereniging voor mannen met een micropenis word ik ook keihard afgewezen.
Dus tja....lullig voor je dat deze klotevraag nu net aan mij moet worden gesteld en hopelijk ben je nu niet op je pik getrapt.
Ik wens u namens mijzelf en de rest van mijn persoonlijkheden een zeer positieve dag, pik.
Heb je de pik op hem?Ja hallooo ik ga hem nu toch niet opmeten en aan jou doorgeven hoe groot ie is.....
In ieder geval geen 24cm anaconda
En als ik me aanmeld bij de vereniging voor mannen met een micropenis word ik ook keihard afgewezen.
Dus tja....lullig voor je dat deze klotevraag nu net aan mij moet worden gesteld en hopelijk ben je nu niet op je pik getrapt.
Ik wens u namens mijzelf en de rest van mijn persoonlijkheden een zeer positieve dag, pik.
Hij heeft beetje crush op mij maar dat hebben ze allemaal hier!
Hij is er voor vandaag even uitgepikt denk ik.