XXL Nutrition

artificial intelligence

1000067597.jpg

Chatgpt gevraagd om mijn profielfoto te roasten :roflol:

nr 3 gaf me wel een glimlach de rest is wel erg cheesie

Had laatst een insta account gevonden die een mini versie van TARS uit interstellar had gemaakt met chat GPT er in. Ook wel geinig.

Bijna perfect

Ja hallooo ik ga hem nu toch niet opmeten en aan jou doorgeven hoe groot ie is.....

In ieder geval geen 24cm anaconda
En als ik me aanmeld bij de vereniging voor mannen met een micropenis word ik ook keihard afgewezen.

Dus tja....lullig voor je dat deze klotevraag nu net aan mij moet worden gesteld en hopelijk ben je nu niet op je pik getrapt.

Ik wens u namens mijzelf en de rest van mijn persoonlijkheden een zeer positieve dag, pik.

Ja hallooo ik ga hem nu toch niet opmeten en aan jou doorgeven hoe groot ie is.....

En als ik me aanmeld bij de vereniging voor mannen met een micropenis word ik ook keihard afgewezen.

Dus tja....lullig voor je dat deze klotevraag nu net aan mij moet worden gesteld en hopelijk ben je nu niet op je pik getrapt.

Ik wens u namens mijzelf en de rest van mijn persoonlijkheden een zeer positieve dag, pik.
🤣🤣🤣

Heb je de pik op hem?

Wat een gelul

Terug
Naar boven