Fitness Seller

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
In, ben zelf ook 2 meter dus dit wekt wel mijn interesse :)
Welkom! :D
Over die squats hoef je niet te klagen, maar what's up dan? De avond ervoor teveel gedronken of gewoon geen flow?
Geen idee, was gewoon niet gefocust ofzo, weinig gegeten. Moest ook eigelijk front squats doen maar had daar precies geen kracht voor vond ik.
En ik drink niet, alleen heel af en toe eens een pilsie maar dat is het dan ook haha

Arnold blueprint phase 1 week 2 chest/back/abs

Erg fijne training gehad, mag ook wel eens gezegd worden.
Weer vooral MMC getraind en moet zeggen dat het veel fijner traint dan gewoon met zware gewichten smijten.
Ook sinds tijden weer eens met een shirt getraind ipv stringer/tanktop. Leek gelijk stuk groter dan anders :roflol:

Bench press
30x20
12x30
10x40
8x50
6x60
4x70
2x75/6x50/8x35/20x20 dropset

Incline bench press
12x30
10x35
8x40
6x45
6x50

Dumbbell flyes superset Pullover
12x12
10x14
8x14
6x14

12x16
10x16
8x18
6x20

Voor het eerst een dikke squeeze in de chest gevoeld bij pullovers, techniek zit nu dus goed

Bent over row superset T row
12x40
10x40
8x40
8x40
6x40

12x40
10x40
8x50
8x50
6x50

Ego thuis gelaten, en veel techniek geoefend. Tips van Kai Greene mbt MMC TUT meegenomen, en het vele in en uit slaan van de scapula's tijdens het rowen. Voelde een stuk fijner en intensiever dan het oude 10x80kg rowen en dan last van je onderrug krijgen :o

Hanging leg raises
4x20xbw

lekkerre training maat,altijd lekker een goed gevulde borst.

bor is fijner om op de goede manier te doen idd.

lekkerre training maat,altijd lekker een goed gevulde borst.

bor is fijner om op de goede manier te doen idd.

Die zat zeker goed vol man, lekkere oefening die pullover!
Vind bor ook idd fijner, gebruik 0% armen wat ik eerst wel deed, al voel ik me best een beta met 40kg sinds ik dat ook met een db kan lol

Vind bor ook idd fijner, gebruik 0% armen wat ik eerst wel deed, al voel ik me best een beta met 40kg sinds ik dat ook met een db kan lol
mooi, ja vind ik ook doe em steeds vaker.

Klopt veel mensen pakken teveel armen en traps met bor. en die 40kg maakt niet uit als je het maar goed doet en em goed voel.

Opbouwen, dan komt het wel goed :) Ik heb ook regelmatig gehad dat ik weer wat lager in gewicht ging om vervolgens terug te komen met betere vorm. Na een aantal blessures ga je beter je best doen om ze te voorkomen :)

Arnold blueprint phase 1 week 2 shoulders/arms/forearms/abs

Deze trainingsdag was vooral op low reps, meer zin in hogere reps maar goed we houden het schema vast.

Clean and Press
20x20
5x40
5x40
5x50

Strict military press
5x50
5x50
5x50

Geen zin in de C&P dus maar MP gepakt, ondanks deze makkelijk omhoog gingen. Afwisselen per week

Db shoulder press superset Front raises
8x16
6x18
4x20
2x24

8x8
6x8
4x10
2x10

Side raises superset Upright row
8x10
6x10
4x12
2x14

8x30
6x30
4x35
2x35

Barbell curl
8x30
6x30
4x35
4x40

Incline db curls superset Concentration curls
8x12
6x12
4x12
2x12

8x8
6x8
4x8
2x8

Close grip Bench press
1-10 method: 55>20

Voor de mensen die niet weten wat 1-10 is:
Technique 1-10 Method:
After 1-2 warm-up sets, choose a weight that you're only able to lift for 1 rep. After you perform that 1 rep, take just enough weight off to perform 2 reps. From there, do the same for 3 reps and 4 reps, going all the way up to 10 reps. This is brutal because you take no rest between sets. The only rest you get is when you're unloading the weights. I loved this technique, and it's a total shock to the muscle.

French press superset Db btn tricep extension
8x20
6x20
4x20
2x20

8x8
6x8
4x8
2x8

Wrist curls
2x6x30

Blijft pijn aan de polsen doen deze oefening

Opbouwen, dan komt het wel goed :) Ik heb ook regelmatig gehad dat ik weer wat lager in gewicht ging om vervolgens terug te komen met betere vorm. Na een aantal blessures ga je beter je best doen om ze te voorkomen :)

Ja als ik op hypertrofie train geef ik geen ruk op opbouwen of progressie, alleen de pijn en de burn zijn belangrijk IMO. Vind stretch/contractie op 40kg dan belangrijker dan 80kg rowen met elk mogelijke spier die ik heb ;)

lekkere training maar veel supersets zal wel flink pompen, misschien kwa wrist curls de behind back wrist curls proberen?

Veel oefeningen door al die supersets! Je zult wel een megapomp gehad hebben :)

Arnold blueprint phase 1 week 2 legs/abs

Squat
12x50
10x65
8x80
6x95
5x102,5

Romanian deadlift
12x50
10x70
8x80
6x90
6x100

Goodmornings
12x20
10x30
8x35
6x40
6x45

Eerste keer dat ik deze oefening doe, voelt aardig maar moet nog aan gewerkt worden

Smith lunges
12x40
10x45
8x50
6x55
6x60

Leg extension superset Leg curl
12x50
10x60
8x70
6x80
6x90

12x50
10x60
8x70
6x80
6x90

Smith calf raises
10x100
10x100
10x100
10x100
10x100

Dat is alles bij elkaar machtig veel volume! Lekker allround voor de benen ook. Die Arnold blueprint levert zo te zien intensieve work-outs op. Maarreh.. waar zijn die abs dan? :p

Ik heb zelf nog nooit goodmornings gedaan, maar zou ze denk ik eerder op een rug work-out plaatsen dan op leg-day. Voelde je die vooral in je rug of in je benen?

Dat is alles bij elkaar machtig veel volume! Lekker allround voor de benen ook. Die Arnold blueprint levert zo te zien intensieve work-outs op. Maarreh.. waar zijn die abs dan? :p

Ik heb zelf nog nooit goodmornings gedaan, maar zou ze denk ik eerder op een rug work-out plaatsen dan op leg-day. Voelde je die vooral in je rug of in je benen?

Ja zeg dat wel, verschilt ook per week met het aantal repranges etc. Benieuwd wat volgende week brengt.
En abs heb ik niet kunnen doen, heb zon verschrikkelijke DOMS in mn buik van die knee raises (speedreps) twee dagen geleden, dat ademen al pijn doet :o

En voelde ze vooral in de onderrug, alleen ook glutes en hams, dus zijn wel goed geplaats voor een legday.

flinke training, hoelang was je bezig, ben benieuwd hoe je benen voelen morgen :)

Haha tnx, denk zon 50m a 1 uur dat ik wel klaar was. De enige rust die ik had was vooral platen vervangen, omdat 30-45seconden max is.

DOMS zal wel meevallen hoop ik, zaterdag een festival dus dat zou verkeerd uitpakken dan :D

Je kuiten zoudem wel pijn doen nice training

lekker hoog tempo erin gehad dan netjes.

Haha tnx, denk zon 50m a 1 uur dat ik wel klaar was. De enige rust die ik had was vooral platen vervangen, omdat 30-45seconden max is.

DOMS zal wel meevallen hoop ik, zaterdag een festival dus dat zou verkeerd uitpakken dan :D

u wot m8? in 50 minuten doe ik meestal alleen mn 5x5 squat.

das it mane.

lekker volume iedere training. Gaat goed zo te zien

Arnold blueprint phase 1 week 2 chest/back

Top training.

Verder nog een leuk verhaaltje over wat er vandaag gebeurd is:
Le me, workout out like a baws
Rustig db flyes aan het doen, pullover supersetje jeweettoch

Naast mij, de curlmocro in zijn wilde habitat.
Curlmocro heeft eerst 4 setjes gebenched, en je raad het al, niet opgeruimd.

Hij ging daarna naar de db's waar le me bezig is, pakt wat dumbbells van het onderste rijtje en
begint te curlen met een vorm die slechter is dan dat roy donders terecht beroemd is.

Legt de dumbbell terug op het bovenste rijtje, waar anderen horen te liggen.

Een mede sporter pakt curlmocro's dumbbells, legt ze op de goede plek, en legt zijn eigen op die plek
waar curlmocro de zijne eerst legde, gaf hem een bert-stare en liep weg.

Curlmocro pakte de zijne terug, ging weer op een mooie manier bicepjes en rugspiertje kweken met zijn
all around te world curls, en legde ze WEER verkeerd.

Ik loop er naartoe, mieterde zijn db's op de grond, legde de mijne er neer, pakte 2 anderen, gaf hem
een bert-stare, en ging verder.

Tevergeefs, want het feest ging gewoon verder hierna.
Toen hij eenmaal klaar was lag alles door mekaar, en is hij maar de treadmills beneden toegelopen
om vet te verbranden met zn 1,85 60kg

Verder wel beest workout gehad :o

Bench press
30x20
12x40
8x50
6x60
4x70
4x80 vpr
3x85 vpr

Mijn 1 rm was 82,5
Techniek voelde voor het eerst gewoon perfect. Armen goed onder de bar, spanning door hele lichaam, legdrive, scapulas tegen mekaar, traps het bankje in geboord, abs en glutes geflext, deed dit eerst ook wel (soort van) alleen voelde het niet fijn. Nu gewoon perfect! :D

Incline db bench press
8x18
6x20
4x24
4x26 vpr

Dumbbell flyes superset Pullover
8x16
6x16
4x18
2x20

8x18
6x18
4x20 vpr
2x24 vpr

Sternum chin ups
8xBW (85kg)
5xBW
4xBW
2xBW

Normale chinups waren aangegeven, maar voel deze alleen in de biceps dus heb ze tot sternum gedaan, dikke pomp in de lats

Bent over rows superset Seated low row
8x40
6x60
4x60
2x60

8x40
6x45
4x50
2x50

u wot m8? in 50 minuten doe ik meestal alleen mn 5x5 squat.

das it mane.

lekker volume iedere training. Gaat goed zo te zien

Ja maar jij hebt met die gewichten ook meer rust nodig dan ik he :p
En gaat zeker aardig!

Laatst bewerkt:
Arnold blueprint phase 1 week 2 shoulders/arms

Begon met Arnold press 5x5x20
Clean and press 5x5x50

vanaf hier een beetje gedaan waar ik zin in had, 0% zin in de supersets etc dus maar techniek getraind.
Vooral gezocht naar de pijn bij biceps/triceps waar Kai Greene en Rich Piana het altijd over hebben, deze soms gevonden maar kon er nog niet doorheen trainen, hoop dat het volgende keer beter gaat.

Voornamelijk bij de pushdown oefeningen kreeg ik alleen maar pijn in de schouders as usual?
Lats waren ook on fire dus moet nog even techniek bijschaven.

Matige training gehad, hoop volgende keer wel door de 'pijn/burn' te kunnen trainen, en deze sneller weten te vinden.
Vooral 18+ reps zorgen daarvoor, alleen geven schouders/traps dan uit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven