Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aye, je bent wel gegaan en heb ook weer niet niks gedaan

The master of single handed nosegrip deadliftsMoet wel weer wat vaker gaan conv deadliften merk ik
Had al moeite met de 5x120, wat ik paar maanden geleden met 2 vingers in me neus deed![]()

Zeker, volgende keer nog eens alle 72,5 proberen en dan hopen op 75 de training erna. 100 komt er ooit aanFlinke training weer lkkr vpr's, borsten zullen goed vol hebben gezeten

SorryVPR na een andere VPR op dezelfde groep
DOE IS RUSTIG
Veel gevarieerd tussen close grip, wide grip, reverse grip en supersets hiertussen. Biceps flink gesloopt dus is wel welletjes. Bankjes ook bezet dus moest improviseren. Had überhaupt al geen zin in dumbbells. Scapular retraction tijdens de oefening gaf ook een nieuwe dimensie aan het werken van de bi's.
Met rug tegen pulley/muurtje, scapulas retracted en lockout onderin. Goede squeeze en triceps goed vol
Yesss!

Die bench gaat echt lekker de laatste tijd, goeie shit. Sterke T-rows ook!
Duidelijk verhaal over die donkey raises. Ik verwacht ze nu elke training terug te zien, leg day of niet ;-)
.Gewoon een prima fysiek hoor, zeker voor je lengte!
Zullen de vrouwtjes wel geweldig vinden

Jaja begint eindelijk vorm te krijgen allemaal hahamooi bolletje op je arm, verder sta je er goed bij maat.
Thanks bro, ja ik hoor wel eens het een en ander hahaGewoon een prima fysiek hoor, zeker voor je lengte!
Zullen de vrouwtjes wel geweldig vinden

Zo noemen ze mij ook wel eens
Voeg me toe op msn voor daten: ultralorddragonslayer318@msn.liveGoeie PR's en sexy fysiek, daten?
---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------
Wat als hij beta is dan?![]()

Al met al een lekkere training.
Veel vpr's niet zo gek ook met zon hoog volume
Zaterdag wederom geen benen gedaan ivm wederom een feestje, dit weekend gewoon trainen anders komen die 65cm benen ook nooit. Bench gaat ook de goede kant op, ook met de stretch en contractie.
Begin training ook met trui getraint om alle zooi van de vorige weekenden er even uit te zweten, ook vrij weinig gegeten dus mag niet klagen met het resultaat![]()