Fitness Seller

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Meestal is onderrug dan wel vermoeid ja, alleen ik deed de DL hier puur voor warmup (120 zijn ook niet echt werksetjes IMO), dus vandaar dat de bor makkelijker ging. En die doe ik zonder riem :)

Je gaat hard de laatste tijd met al die pomps en burns. Intensieve supersets ook op je laatste training. Gave manier van trainen, lekker bezig!

Wat is je goal met die blueprint? Ben nu te lui om me in te lezen, zal het later goedmaken :-b

Je gaat hard de laatste tijd met al die pomps en burns. Intensieve supersets ook op je laatste training. Gave manier van trainen, lekker bezig!

Wat is je goal met die blueprint? Ben nu te lui om me in te lezen, zal het later goedmaken :-b

Thanks, is een keer wat anders he :p
En mn doel is vooral wat massa. 100kg bij 2m is alsnog niet echt amazing maar heeft wel mijn prioriteit boven kracht. Ben al een van de sterkere van mn gym (srs) alleen qua fysiek laat dat wel afweten.

100kg met 5% vet... is nog best fink.
Hoeveel kg zou je wegen op 8 a 10% vet? en dan zal je ook wel een stuk massiever ogen + alsnog droog staan.

Verschilt per persoon denk ik.
Sommigen zien er aardig groot uit met hun gewicht=(lengte-100) waar dat bij anderen niet zo is.
Denk dat ik rond de 110 a 115kg moet wegen op 10%, cutten naar 6% houd ik rond de 100 over denk ik.

Beste gewoon naar de spiegel kijken :D

Arnold blueprint phase 1 week 1 legs/abs

Gister echt geen zin gehad om te loggen, dus dan nu maar.

Squat
20x20
15x35
10x50
8x70
5x90
3x105
1x110
1x115
1x120

Sldl
5x8x70

Barbell lunges
3x10x50

Leg extension superset leg curl
12x60 - 12x60
10x75 - 10x75
8x90 - 8x90
6x100 - 6x100

Calf raises
4x10x100

Cable crunch
4x25x35

Vanmiddag chest back abs B

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Weer een heerlijke workout gehad. Bijzonder veel gelet op de stretch en contractie in elke oefening, wat de intensiteit toch vrij hoog maakte op een of andere manier. Ook meer gelet op de rust tijden die ik voorheen veelste lang nam. Nu is het max 30 a 40 seconden, wat voorheen 1 a 2 minuten bleek te zijn :o

Bench press
30x20
12x45
10x50
8x55
6x60

Incline bench press
30x20
12x30
10x35
8x40
6x45
4x50

Dumbbell flyes superset Pullover
12x12
10x12
8x12
6x16

12x18
10x18
8x18
6x18

Bent over row superset Bent over 2 dumbbell row Killende combo dit. Aanrader!
30x20
12x40
10x40
8x50
6x50

0x18
12x12
10x12
8x12
6x14

Chin up grip lat pulldown
12x50
10x55 al helemaal op hier
8x60
6x60

Nog 2 fotos voor de whiteknigths onder ons :p

2,01 meter, 85,3kg op een half volle maag.
Sinds vorige week weer begonnen met bulken. Hoop eind van de winter de 100 a 110kg te halen.

p1zIMVAl.jpg

SltEu4kl.jpg

nice trains, borst goed gevormt vooral de binnekant, rug ook netjes, armen nog wat cm's erbij, denk door de lengte?

goeie fysiek. Mooie masse op schouders en borst. Je oogt wel zwaarder dan 85kg

mirin brah

Lijkt op mijn bouw, nice

nice trains, borst goed gevormt vooral de binnekant, rug ook netjes, armen nog wat cm's erbij, denk door de lengte?
Thanks die mogen idd nog wat centimeters groter, al duurt armen volgens mij best lang om die groot te krijgen haha
goeie fysiek. Mooie masse op schouders en borst. Je oogt wel zwaarder dan 85kg

mirin brah
thanks brah :D

Thanks, alleen nog lang niet jouw fysiek qua massa haha, mirin

Arnold blueprint phase 1 week 1 shoulders/arms/forearms/abs 2

Onderarmen weer vergeten :o
Evenals abs, daar was het te druk voor bij de pulleys.

Arnold Press
5x14
5x16
5x20
5x20
5x20

Clean and press superset Front raises
5x50
5x50
5x50
5x50 - Naast me lag iemand met moeite 40kg te bankdrukken. Grappig dat ik ernaast sta met meer op ohp :o

12x8
10x8
8x8
6x8

Rear delt flyes superset Upright row
12x6
10x6
8x8
6x8

12x30
10x30
8x30
6x30

Barbell curls
12x20
10x25
8x27,5
6x30 goede stretch onderin, flexen bovenin

Incline curls superset concentration curl
12x12 beide armen tegelijk
10x12 alternate
8x12 beide armen tegelijk
6x12 alternate

4x8x6

French press superset Btn db tricep extension
12x20
10x20
8x25
6x25

3x8x6 last van schouders bij deze oefeningen

V bar pushdown
12x25
10x25
8x30
6x35/6x25/6x15/6x10 dropset

Lekkerre training, leuk is dat als je met een moeilijkere oefening meer doet als dat waarmee iemand met moeite bp of sq:)

5x50 - Naast me lag iemand met moeite 40kg te bankdrukken. Grappig dat ik ernaast sta met meer op ohp :o

Lekkerre training, leuk is dat als je met een moeilijkere oefening meer doet als dat waarmee iemand met moeite bp of sq:)

Of hij is nog niet zo lang bezig, of van hem hoeft het allemaal niet zo zwaar. Iedereen is ooit begonnen!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Verschilt per persoon denk ik.
Sommigen zien er aardig groot uit met hun gewicht=(lengte-100) waar dat bij anderen niet zo is.
Denk dat ik rond de 110 a 115kg moet wegen op 10%, cutten naar 6% houd ik rond de 100 over denk ik.

Beste gewoon naar de spiegel kijken :D
Als je langer bent, is het lastig om vol te lijken, omdat je meer skelet hebt om op te vullen. Ben nu zo'n 120kg (en ca. 13% vet), maar zie er niet heel groot uit. Als ik 110 zou wegen, zou er niet veel overblijven.

Ik wil zelf over een paar maanden weer gaan bulken (nu nog eerst wat vet kwijt) en hoop aan het eind van de winter weer rond 130kg te komen, maar hopelijk niet zo vet als afgelopen winter. Ik moest zelfs maat 42 broeken kopen. Dat was voornamelijk voor de benen, maar mijn buik deed ook aardig mee :o. Anyways, nu loop ik weer met maat 40 rond. Nog steeds voor de benen, maar buik past gemakkelijk in 38 en misschien zelfs 36.

Of hij is nog niet zo lang bezig, of van hem hoeft het allemaal niet zo zwaar. Iedereen is ooit begonnen!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Als je langer bent, is het lastig om vol te lijken, omdat je meer skelet hebt om op te vullen. Ben nu zo'n 120kg (en ca. 13% vet), maar zie er niet heel groot uit. Als ik 110 zou wegen, zou er niet veel overblijven.

Ik wil zelf over een paar maanden weer gaan bulken (nu nog eerst wat vet kwijt) en hoop aan het eind van de winter weer rond 130kg te komen, maar hopelijk niet zo vet als afgelopen winter. Ik moest zelfs maat 42 broeken kopen. Dat was voornamelijk voor de benen, maar mijn buik deed ook aardig mee :o. Anyways, nu loop ik weer met maat 40 rond. Nog steeds voor de benen, maar buik past gemakkelijk in 38 en misschien zelfs 36.

Ja het was zon random gymgoer die een of twee keer per week gaat voor wat borst bicepjes en sixpack. Maar blijft toch leuk omdat ik zelf ook ooit begon met een lege barbell op bench. :p

En dat is idd een nadeel, sommigen zien er al groot uit met hun lengte is gewicht en anderen moeten nog zeker 20kg erbij. Al kijken anderen toch anders naar je fysiek dan dat je dat zelf doet.

Thanks, is een keer wat anders he :p
En mn doel is vooral wat massa. 100kg bij 2m is alsnog niet echt amazing maar heeft wel mijn prioriteit boven kracht. Ben al een van de sterkere van mn gym (srs) alleen qua fysiek laat dat wel afweten.
Haha, ik gelukkig niet. Elke work-out zijn er wel bredere kerels aanwezig die me er makkelijk uitliften (behalve om 7 uur 's ochtends dan). En daar ben ik blij om ook, want dat inspireert me :-)

Je krijgt een goeie V door die lats, ziet er prima uit! Also, 85kg is echt weinig met die 2,01 meter van je, dus mooi laag vetpercentage. Ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn aan het eind van de winter.

Ziet er weer uit als een intensieve training. Lekker curlwerk ook. Hoe heb je die rear delt flyes gepakt? Cables, db, machine, bankje?

Arnold blueprint phase 1 week 1 legs/abs

Bagger training. Geen andere woorden voor.

Squat
5x5x 90 a 100kg

Stiff legged / Sumo deadlift
5x5x100

Leg extension superset legcurl
5x10x70kg tot fullstack

Rotary calf (bankjes en smith bezet)
4x8xnogwat

Haha, ik gelukkig niet. Elke work-out zijn er wel bredere kerels aanwezig die me er makkelijk uitliften (behalve om 7 uur 's ochtends dan). En daar ben ik blij om ook, want dat inspireert me :-)

Je krijgt een goeie V door die lats, ziet er prima uit! Also, 85kg is echt weinig met die 2,01 meter van je, dus mooi laag vetpercentage. Ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn aan het eind van de winter.

Ziet er weer uit als een intensieve training. Lekker curlwerk ook. Hoe heb je die rear delt flyes gepakt? Cables, db, machine, bankje?

Is ook maar een klein filiaal van de basic fit, andere filiaal waar ik altijd heen ga om te kunnen squatten lopen wel alleen maar beren rond.

En ben zelf ook benieuwd hoe ik rond december januari erbij sta. Hoop toch wel een centimeter of 2 aan mn armen te kunnen toevoegen, en quads helemaal. En rear delt heb ik gedaan met db bent over side raises.

Lekkerre superset

In, ben zelf ook 2 meter dus dit wekt wel mijn interesse :)

Ja het was zon random gymgoer die een of twee keer per week gaat voor wat borst bicepjes en sixpack. Maar blijft toch leuk omdat ik zelf ook ooit begon met een lege barbell op bench. :p
Dat volk moet het maar zelf uitzoeken. Laat hem maar lekker worstelen met 40kg :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven