Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat hard de laatste tijd met al die pomps en burns. Intensieve supersets ook op je laatste training. Gave manier van trainen, lekker bezig!
Wat is je goal met die blueprint? Ben nu te lui om me in te lezen, zal het later goedmaken :-b

Thanks die mogen idd nog wat centimeters groter, al duurt armen volgens mij best lang om die groot te krijgen hahanice trains, borst goed gevormt vooral de binnekant, rug ook netjes, armen nog wat cm's erbij, denk door de lengte?
thanks brahgoeie fysiek. Mooie masse op schouders en borst. Je oogt wel zwaarder dan 85kg
mirin brah

5x50 - Naast me lag iemand met moeite 40kg te bankdrukken. Grappig dat ik ernaast sta met meer op ohp![]()
Lekkerre training, leuk is dat als je met een moeilijkere oefening meer doet als dat waarmee iemand met moeite bp of sq![]()
Als je langer bent, is het lastig om vol te lijken, omdat je meer skelet hebt om op te vullen. Ben nu zo'n 120kg (en ca. 13% vet), maar zie er niet heel groot uit. Als ik 110 zou wegen, zou er niet veel overblijven.Verschilt per persoon denk ik.
Sommigen zien er aardig groot uit met hun gewicht=(lengte-100) waar dat bij anderen niet zo is.
Denk dat ik rond de 110 a 115kg moet wegen op 10%, cutten naar 6% houd ik rond de 100 over denk ik.
Beste gewoon naar de spiegel kijken![]()
. Anyways, nu loop ik weer met maat 40 rond. Nog steeds voor de benen, maar buik past gemakkelijk in 38 en misschien zelfs 36.Of hij is nog niet zo lang bezig, of van hem hoeft het allemaal niet zo zwaar. Iedereen is ooit begonnen!
---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------
Als je langer bent, is het lastig om vol te lijken, omdat je meer skelet hebt om op te vullen. Ben nu zo'n 120kg (en ca. 13% vet), maar zie er niet heel groot uit. Als ik 110 zou wegen, zou er niet veel overblijven.
Ik wil zelf over een paar maanden weer gaan bulken (nu nog eerst wat vet kwijt) en hoop aan het eind van de winter weer rond 130kg te komen, maar hopelijk niet zo vet als afgelopen winter. Ik moest zelfs maat 42 broeken kopen. Dat was voornamelijk voor de benen, maar mijn buik deed ook aardig mee. Anyways, nu loop ik weer met maat 40 rond. Nog steeds voor de benen, maar buik past gemakkelijk in 38 en misschien zelfs 36.

Haha, ik gelukkig niet. Elke work-out zijn er wel bredere kerels aanwezig die me er makkelijk uitliften (behalve om 7 uur 's ochtends dan). En daar ben ik blij om ook, want dat inspireert me :-)Thanks, is een keer wat anders he
En mn doel is vooral wat massa. 100kg bij 2m is alsnog niet echt amazing maar heeft wel mijn prioriteit boven kracht. Ben al een van de sterkere van mn gym (srs) alleen qua fysiek laat dat wel afweten.
Haha, ik gelukkig niet. Elke work-out zijn er wel bredere kerels aanwezig die me er makkelijk uitliften (behalve om 7 uur 's ochtends dan). En daar ben ik blij om ook, want dat inspireert me :-)
Je krijgt een goeie V door die lats, ziet er prima uit! Also, 85kg is echt weinig met die 2,01 meter van je, dus mooi laag vetpercentage. Ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn aan het eind van de winter.
Ziet er weer uit als een intensieve training. Lekker curlwerk ook. Hoe heb je die rear delt flyes gepakt? Cables, db, machine, bankje?
Dat volk moet het maar zelf uitzoeken. Laat hem maar lekker worstelen met 40kgJa het was zon random gymgoer die een of twee keer per week gaat voor wat borst bicepjes en sixpack. Maar blijft toch leuk omdat ik zelf ook ooit begon met een lege barbell op bench.![]()

Over die squats hoef je niet te klagen, maar what's up dan? De avond ervoor teveel gedronken of gewoon geen flow?