Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk om te horen dat je zulke progressie maakt man, keep it up.
Nee eten is meer bijzaak, hoop dat het goed komt. Hoe denken jullie over spierverlies m.b.t. een mini-cut?
En carbs naar <50gIk denk dat dat je daar niet zo bang voor moet zijn. We hebben het over mini cut he? Je eiwit inname niet verminderen en ook vetten blijven eten.

Niks meer gelogd? Ik was al bang dat ik je abbo kwijt was![]()
Oei bijna 7 kg eraf? Je hebt niet veel vet, ben je niet bang dat je ook spieren kwijt bent?
OK. En ook voldoende kracht en nog steeds zin in je trainingen?
Lekker volle shape nadien! Had ik ook na de spareribs!Ja alleen mn squat 1rm (130kg) haal ik nu niet, dumbell press zit nog op de 40kg per dumbell. In principe gaat het allemaal wel lekker, kan wel concluderen dat lichaam enorme bergen zout snel opslaat toen ik elke avond veel woksaus, pindasaus etc gebruikte

Ja alleen mn squat 1rm (130kg) haal ik nu niet, dumbell press zit nog op de 40kg per dumbell. In principe gaat het allemaal wel lekker, kan wel concluderen dat lichaam enorme bergen zout snel opslaat toen ik elke avond veel woksaus, pindasaus etc gebruikte
SQ 130 haal ik ook niet, en ik ben 10 kg zwaarder!
).In!Ik ga een nieuwe log aanmaken, heb weer zin wat actiever te zijn. Zal jullie wel een link sturen hier. Nog tips of tops?