Fitness Seller

Back to shred, the healthy way - Fit 365/24/7 – Physiqueandnutrition’s log

Leuk om te horen dat je zulke progressie maakt man, keep it up.

Join the club Physique! Succes met de mini-cut!:thumbs:

Nee eten is meer bijzaak, hoop dat het goed komt. Hoe denken jullie over spierverlies m.b.t. een mini-cut?

Ik denk dat dat je daar niet zo bang voor moet zijn. We hebben het over mini cut he? Je eiwit inname niet verminderen en ook vetten blijven eten.

Niks meer gelogd? Ik was al bang dat ik je abbo kwijt was :)

• Topic Starter Topic Starter
Niks meer gelogd? Ik was al bang dat ik je abbo kwijt was :)

Mini-cut verliep goed! Bij weegschaal vriendin 70,4 en na 4 weken 63,5. Toen ingeplande refeed maar die werd gewijzigd door onverwachts ribs eten. En dat ging een beetje verkeerd, dus hoop dat ik morgen/donderdag weer op dat gewicht zit

Oei bijna 7 kg eraf? Je hebt niet veel vet, ben je niet bang dat je ook spieren kwijt bent?

Oei bijna 7 kg eraf? Je hebt niet veel vet, ben je niet bang dat je ook spieren kwijt bent?

Die 70,4 was bij vriendin waar de weegschaal wat meer aangeeft en het na een avondje veel eten gewogen was voor ontlasting. Voor de rest ging het rustig per week en oog ik wat voller juist nu. Denk dat in de eerste week vooral veel vocht was

OK. En ook voldoende kracht en nog steeds zin in je trainingen?

OK. En ook voldoende kracht en nog steeds zin in je trainingen?

Ja alleen mn squat 1rm (130kg) haal ik nu niet, dumbell press zit nog op de 40kg per dumbell. In principe gaat het allemaal wel lekker, kan wel concluderen dat lichaam enorme bergen zout snel opslaat toen ik elke avond veel woksaus, pindasaus etc gebruikte

Ja alleen mn squat 1rm (130kg) haal ik nu niet, dumbell press zit nog op de 40kg per dumbell. In principe gaat het allemaal wel lekker, kan wel concluderen dat lichaam enorme bergen zout snel opslaat toen ik elke avond veel woksaus, pindasaus etc gebruikte
Lekker volle shape nadien! Had ik ook na de spareribs!

Nogmaals sorry voor het 'idee' die dingen te gaan eten ;)

Dat is meer dan voldoende die kracht ;) SQ 130 haal ik ook niet, en ik ben 10 kg zwaarder!
Klinkt allemaal goed. Ja en als je dat zout weer uitplast ben je snel een aardig gewichtje kwijt (en het komt snel weer terug na een berg spareribs ;) ).

Jazeker Neet, nou endocrinoloog weer niets uitgehaald. Test nog laag, ze wil niet toedienen en ze kan me niet helpen..

Hypofyse is goed (geconstateerd door MRI)

Gelukkig kwam er niets raars uit hypofyse, maar wel een beetje teleurstellend van die test.
Aan de andere kant alles gaat verder lekker zeg je, kracht gaat vooruit en zo. Dus gewoon door blijven gaan zo als het nu gaat!

Ik ga een nieuwe log aanmaken, heb weer zin wat actiever te zijn. Zal jullie wel een link sturen hier. Nog tips of tops?

Gewoon doen!
Er komen vast weer mensen op bezoek met al dan niet nuttige opmerkingen ;)

Ik zou weer gaan loggen zoals gezegd, ik ben mijn schema nu aan het knutselen. ik ben van plan om na zes dagen een rustdag in te plannen en elke dag één spiergroep aan te pakken. De arm- en schouderdagen zullen hetzelfde blijven qua oefeningen/sets/reps en voor borst-, rug- en benen zal ik een training 1 en training 2 gaan hanteren waarbij ik de borst training begin met dumbell press (bench press krijg ik altijd last van), rug deadlift, benen squat en bij schouders de overhead press).

Ik ben nu bezig met het schema maar borst gaat er als volgt uit zien:

borst 1
Dumbell press 4x8
SS1: incline dumbell press 4x8
SS1: incline dumbell flyes 4x8
SS1: incline roely flyes 4x8
Decline bench press 4x8
SS2: lower cable chest flyes 4x8
SS2: cable cross over 4x8
Peck deck 4x8

Borst 2
Dumbell press 4x15