XXL Nutrition

bankdrukker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie dag,

Ik heb met huub getraind.
Het was super leuk en gezellig. Hij leerde me hoe je moest bankdrukken, die techniek die hij doet is zo moeilijk, de meeste mensen bonksen op de borst als iemand 150 kilo doet en hij bonkst doet hij 130 kilo.

Ik heb met 100 kilo al genoeg aan die techniek. Moest 2 seconde op me borst leggen spanning houden. haken op de grond. schouderbladeren tegen elkaar aan.

Dit was een leuke training, In december ga ik naar sneek om de wedstrijd mee tegaan doen.

zullen we zien als jullie er ook zijn. en hoop dat jullie dan nog lachen.

En ik ga nog meer wedstrijden mee doen Powerliften.

Ik heb een leuke leeftijd zei hij, en daar ben ik blij om.

EN hoop dat mensen nu even serieus zijn. of jullie zijn jarloers of jullie kunnen niet tegen dat ik zo goed bezig ben. jullie moeten zich schamen.

Doeg

Epic taalfouten, en dan heb ik het nog niet eens over de tenenkrommend slechte zin formaties die je eruit weet te persen. Nee Huubje, Nederlands is niet je goeiste vak :P

Damn, dit soort topics is toch wel het zout in de DBBpap, hoor.
Elke keer weer ga ik strak hier, t*ring.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Epic taalfouten, en dan heb ik het nog niet eens over de tenenkrommend slechte zin formaties die je eruit weet te persen. Nee Huubje, Nederlands is niet je goeiste vak :P

Jij bent gewoon jarloers jonge...:p

wtf! Wat een epic topic dit!!:roflol:

En wtf?! Heet die gast echt Huub Hetterschijt?:roflol:

de eerste twee pagina's zijn echt geniaal. heb ze nou al een stuk of vijf keer gelezen en lig iedere keer plat.

dit topic na een buikspier training lezen is afzien :roflol:

ik bonks ook altijd kei veel gewicht man, ik haak dan ook altijd op de grond, echt zwaar.

Nu vraag ik me af wat bankdrukker is? Want volgens mij mis ik dit duidelijk in mijn training, zo zal ik altijd klein blijven :sad:

Hahaha, dit topic is nog hoger gestegen qua epic-waarde sinds mijn laatste bezoek hier... :D geweldig dit..

Krijg je van de bankdrukker oefening automatisch spetterpoep ?:angstig:

Ik ga even opnieuw de eerste pagina's teruglezen :D

Hahahah wat een epic topic zeg, net of 115 kg veel is als je 90 weegt hahaha.

Als je in de 75 kg klasse zou willen winnen moet je al meer dan 160 drukken:D.

Niet dat ik veel bench maar ik heb ook geen wedstrijd ambities:o

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

Hij is 1m92, geen 1m75 ofzo..

Of spreek ik nu waanzin als ik zeg dat iemand van 1m75 @ 89kg veel meer kan drukken dan iemand van 1m92 @ 89kg? ;)

Dat is waar maar bij wedstrijden houden ze geen rekening met je lengte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven