Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Nice! :p
Jij ook nog een fijne 2e kerstdag kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen na een avond stappen, veel drank en 3,5 uur slaap LB Power getraind :'). Maar goed dat ik zo goed heb gegeten met de kerst, anders had ik echt geen energie gehad.

LB POWER

LB POWER

Squat
5 x 5
70 kg PR

Deadlift
5 x 5
107,5 kg PR (Dat was echt zwaar..)

Leg press Incline
4 x 10
145 kg PR

Sumo deadlift
4 x 8
87,5 kg PR

Calf raises SS Leg extension
4 x 15 SS 4 x 12
125 kg / 35 kg

Tja. Dat ging wel aardig :P.

Haha...het is inderdaad ongeveer hetzelfde verlopen bij ons! Vreten-->Stappen-->LB training...en wat voor 1! Goed getraind gozer, behoorlijk wat PR's gepakt!:D

Lekker al die pr's! :)

Haha...het is inderdaad ongeveer hetzelfde verlopen bij ons! Vreten-->Stappen-->LB training...en wat voor 1! Goed getraind gozer, behoorlijk wat PR's gepakt!:D

Precies :D! De acohol heeft gelukkig weinig roet in het eten gegooid zullen we maar zeggen :cool:

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Ja, is altijd fijn! Hoe is t nu met jou trouwens? Alweer een beetje aan het trainen of nog met vakantie?

Precies :D! De acohol heeft gelukkig weinig roet in het eten gegooid zullen we maar zeggen :cool:

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Ja, is altijd fijn! Hoe is t nu met jou trouwens? Alweer een beetje aan het trainen of nog met vakantie?

Ben gister teruggekomen, nu beetje thuis aan het kijken wat ik aankan om vervolgens weer rustig op te kunnen gaan bouwen in de gym :)

Lekkere training kerel! Kerstman heeft zeker goed naar je geluisterd :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

UB POWER

Flat Dumbell press
7 7 6 6
28 kg

Overhead press
5x5
40 kg PR BAM!

Lat Pull-down
2 x 8
66 kg
2 x 10
59 kg

Incline bench press
8 7 6 5
26 kg

Dumbell row
3 x 12
28 kg

Incline dumbell flyes SS Chin-ups
3 x 12 x 14 SS 3 x max

Tricep press down SS Dumbell curls
10 x st. 14 SS 8 x 12

Tricep cable push down SS EZ preacher curls
3 x 8 SS 3 x 8
45 kg SS 27 kg

Lying lateral raises
2 x 12 x 8 PR

Ik kon de deadlifts van zaterdag nog behoorlijk voelen in mijn rug, haha. Verder wel een aardige training.

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:12 ----------

Lekkere training kerel! Kerstman heeft zeker goed naar je geluisterd :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Huehue, thanks man! :P

Haha jazeker, altijd lekker die wintersportvakanties :D En lekkere train weer, goeie ohp ook :)
Thanks mane. Hierbij de laatste training van 2014! Vanmorgen stond ik om 9:00 alweer in de gym. :) LB HYPERTROPHY Squat Warm-Up 10 x 20 10 x 40 4 X 12 X 60 kg VPR Deadlift 5 x 65 5 x 85 4 x 8 x 97,5 kg Leg press Incline 5 X 10 145 kg Hyperextensions 3 x 15 15 kg Calf raises SS Hanging leg raises Left/Right SS Abductor 4 x 18 x 125 kg SS 4 x 10 x BW SS 3 x 12 x 59 kg Decline sit-ups + push 4 x 16 x 10 kg plate Lekker! :) Al met al kijk ik met een goed gevoel terug op dit jaar op het gebied van fitness. In het begin had ik moeite met eten en nog veel last van mijn enkel. Echter ben ik vooral de laatste 6 maanden goed vooruit gegaan en een stuk sterker geworden. Oh ja, ik ben al met al 12 kg aangekomen! :D Iedereen een fantastische jaarwisseling toegewenst! :klink:

Netjes kerel! Ik hoop dat we met de kennis van nu een nog beter resultaat kunnen neerzetten volgend jaar (moet toch wel :p). Jij bent er al gelukkig al eerder achter gekomen hoe je moet gaan eten haha

Jij ook een fijne jaarwisseling! :D

Damn pr's gaan lekker man :)

Echter ben ik vooral de laatste 6 maanden goed vooruit gegaan en een stuk sterker geworden. Oh ja, ik ben al met al 12 kg aangekomen! :D Iedereen een fantastische jaarwisseling toegewenst! :klink:
Kijk dat zijn goed berichten!

Jij ook een fantastische jaarwisseling toegewenst!:thumbs:

Bedankt mannen! :D De eerste 8 oliebollen zijn inmiddels soldaat gemaakt. Heerlijk.. <3

Daarnet UB Hypertrophy getraind. De training is echter niet log-waardig, haha. Met Oud&Nieuw aardig gek gedaan en slecht gegeten en dat was te merken. Morgen een rustdagje en vanaf zondag weer serieus aan de bak.

Hnnnng! Oliebollen:D:D Daar moet ik nu van mijzelf weer een jaar op wachten!

Ik ben gestrand op 8 dit jaar...matige score ;)

Geniet van je verdiende rustdag morgen!:thumbs:

Hnnnng! Oliebollen:D:D Daar moet ik nu van mijzelf weer een jaar op wachten!

Ik ben gestrand op 8 dit jaar...matige score ;)

Geniet van je verdiende rustdag morgen!:thumbs:

Heel veel oliebollen ja. :P En daarnaast appelflappen, frikadellen en andere zooi :'). Ach, het was wel een onwijs mooi feestje, dus ik neem de 'schade' voor lief!

LB POWER

Squat
5 x 5
72,5 kg PR

Deadlift
5 x 5
110 kg PR Volgende x weer 110, want de laatste set ging erg moeizaam, haha

Leg press Incline
4 x 10
145 kg

Sumo deadlift

3 x 7
87,5 kg Deze even wat rustiger aan i.v.m. de zware conventionals.

Leg extension SS Hanging leg raises
4 x 12 SS 2 x 12 – 2 x 10
35 kg / BW

Calf raises SS Decline sit-ups + plate push
4 x 15 SS 4 x 15
125 kg / 10 kg

Lekkere training. Vooral bij squats en deads goed op mijn rust gelet. Hierdoor was ik in 85 a 90 minuten klaar.

Terug
Naar boven