AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
Dat is mooi! Volg je een vast voedingsschema of nog steeds IIFYM?

Een vast voedingsschema is niets voor mij. Ik eet 3500 kcal met een ekv verhouding van gemiddeld 25-50-25. Ik verdeel de kcal over ongeveer zes maaltijden per dag.

UB POWER

Bench press
5x5
62,5 kg (Spot bij laatste 2 sets) PR

Overhead press
5x5
39 kg PR

Lat Pull-down
3 x 12
59 kg VPR

Incline bench press
8 8 8 7
26 kg VPR

Dips
5x5 BW De eerste keer dippen voor mij. t*ring, dat is zwaar zeg! Deze ga ik lekker opbouwen vanaf nu.

Chin-ups SS CGBP
3 x 10 SS 3 x 8 x 42,5

T-Bar Row/ Dumbell one-arm row
Vergeten. -_-

Barbell curls SS Tricep overhead extension

8 – 10 x 25 kg SS 8 – 10 x st. 14

Dumbbell curls SS Lateral raises

3 x 8 SS 3 x 12
12 kg SS 8 kg

Tricep Rope Push-down
3 x 12 x 25 kg Pompen.. :D

IMAG2185.jpg

Nice man! Ik volg jouw log al een hele tijd en ik blijf het leuk vinden. Ik hoop alleen wel dat je gaat bulken in 2015.

:trollfacex:
Je weet nooit wat het nieuwe jaar gaat brengen..

..al weet ik wel zeker dat er in 2015 weer flink gecut/gekut gaat worden..:o

En dan zegt er iemand tegen mij dat ik moet gaan bulken...you shredded person:mad:

Prima training trouwens!:D PR's everywere:thumb:

Je weet nooit wat het nieuwe jaar gaat brengen..

..al weet ik wel zeker dat er in 2015 weer flink gecut/gekut gaat worden..:o

En dan zegt er iemand tegen mij dat ik moet gaan bulken...you shredded person:mad:

Prima training trouwens!:D PR's everywere:thumb:

Ik zal in 2015 in ieder geval flink doorbulken :banana:

Thanks mane!

Vandaag heb ik een rustdag. Waarschijnlijk even met wat vrienden de stad in en wie weet ergens uit eten. Als dat het geval is gaat het vaak om spareribs o.i.d. :)
Morgen train ik LB hypertrophy en met de kerst is ook mijn gym gesloten..

Nice, fuarking shredded inderdaad. Voel me altijd weer obesitasboy als ik dit soort foto's voorbij zie komen :o

Ach..bulken is IMO makkelijker als cutten..:rolleyes:

Voor mij niet. Ik weet dat het geen excuus is, maar af en toe kom ik gewoon niet aan 3500 kcal als gevolg van werk, vrienden, vakantie etc.
Cutten wordt waarschijnlijk makkelijk voor mij. Ik denk dat ik dan 2 x per week cardio ga doen en mijn kcal-inname rond de 2750 probeer te houden.

Voor mij niet. Ik weet dat het geen excuus is, maar af en toe kom ik gewoon niet aan 3500 kcal als gevolg van werk, vrienden, vakantie etc.
Cutten wordt waarschijnlijk makkelijk voor mij. Ik denk dat ik dan 2 x per week cardio ga doen en mijn kcal-inname rond de 2750 probeer te houden.
Als ik het zo zie hoef je volgens mij alleen maar je eiwitten hoog te houden en kcals terug te schroeven in de cut.

Waarom geen weekly meal prep? Kost je 2 uurtjes op zondag bijvoorbeeld en je hebt weer een week eten..

Of gaan voor 'makkelijke' tussendoortjes als weghtgainers of proteinbars..

In! Aardig vergelijkbaar qua krachtstats. Dus ben benieuwd :)

Jammer. Hoe lang train jij inmiddels en heb je bepaalde doelen?

Op dit moment massa bouwen. Ben nu ongeveer 8 maanden bezig. Maar boek pas sinds 2 maanden echt goede progressie, in de zin van dezelfde progressie in veel kortere tijd. En dat simpel door mijn voeding op orde te stellen. Ben nu aan het bulken en probeer nu zo'n 2 kilo per maand aan te komen. Jammer dat ik dit niet eerder had gedaan want heb daar wel kansen laten liggen.

Maarja, nu nog paar maanden bulken en dan kijken hoe mijn vetpercentage erbij staat voor een eventuele cut richting zomervakantie. Dus ben wel benieuwd hoe ik er dan bij sta nu ik gewoon serieus eet en train. Eerst was het ook nog te vaak van, oh ik train morgen wel. Maar nu train ik consequent 4 keer per week ub/lb. :)

Op dit moment massa bouwen. Ben nu ongeveer 8 maanden bezig. Maar boek pas sinds 2 maanden echt goede progressie, in de zin van dezelfde progressie in veel kortere tijd. En dat simpel door mijn voeding op orde te stellen. Ben nu aan het bulken en probeer nu zo'n 2 kilo per maand aan te komen. Jammer dat ik dit niet eerder had gedaan want heb daar wel kansen laten liggen.

Maarja, nu nog paar maanden bulken en dan kijken hoe mijn vetpercentage erbij staat voor een eventuele cut richting zomervakantie. Dus ben wel benieuwd hoe ik er dan bij sta nu ik gewoon serieus eet en train. Eerst was het ook nog te vaak van, oh ik train morgen wel. Maar nu train ik consequent 4 keer per week ub/lb. :)

Haha, echt een situatie vergelijkbaar met de mijne kerel! Ik zou zeggen: open een log! :D

Haha, echt een situatie vergelijkbaar met de mijne kerel! Ik zou zeggen: open een log! :D

Hehe ja heb nu nog enigszins tijd om fatsoenlijk te trainen en loggen maar straks heb ik stage en echt geen tijd meer. En weet niet of er echt veel animo voor is:p

LB HYPERTROPHY

Vanochtend de beentjes even aangepakt! Het ging lekker ondanks dat ik wat spierpijn had van gisteren. Een maat van mij kwam op het idee om een stuk te gaan hardlopen. We hebben een ronde van ong. 7 km gemaakt. Ik had een half jaar niet hard gelopen, maar het ging me echt super gemakkelijk af! :D

Squat
Warm-Up
10 x 20
10 x 40
5 X 10 X 60 kg VPR

Deadlift
8 x 60
5 x 80
4 x 8 x 95 kg VPR

Leg press Incline
5 X 10
140 kg

Walking lunges
3 x 16 x 20

Leg extensions SS Hanging leg raises Left/Right

3 x 12 x 35 kg SS 3 x 10 x BW

Russian twists SS Hyperextensions
3 x 30 x 16 kg SS 3 x 15 x 15 kg VPR :).

Laatst bewerkt:
Mooie training gozer! Je hebt al het kerst-geschrans dubbel en dwars verdiend!:D:eating:

Plotseling 7 km gaan hardlopen zorgt inderdaad voor spierpijn in spieren waarvan je niet wist dat je die had..bij mij gaat na zo'n grap mijn tibialis compleet verrot, maar dat kan ook met mijn loopschoenen en techniek te maken hebben.

Geniet van de kerst!:D

Mooie training gozer! Je hebt al het kerst-geschrans dubbel en dwars verdiend!:D:eating:

Plotseling 7 km gaan hardlopen zorgt inderdaad voor spierpijn in spieren waarvan je niet wist dat je die had..bij mij gaat na zo'n grap mijn tibialis compleet verrot, maar dat kan ook met mijn loopschoenen en techniek te maken hebben.

Geniet van de kerst!:D

Dankjewel man :).
Ik moet zeggen dat ik die ook enorm voel nu, haha. Dat is de reden dat ik kuiten geskipt heb vandaag.

UB FREESTYLE

Daarnet even wat UB oefeningen gedaan buiten :).

Alle oefeningen +- 3 setjes

Wide-grip pull-ups
Dips
Chin-ups
Push-ups
Klimrek-rows :rolleyes:
Tricep push-ups
CG chin ups

Nu even wat eten en dan naar de familie! Vanavond kerstdiner etc.

Iedereen een hele fijne kerst gewenst. :kerst:!

Terug
Naar boven