XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
Nee het houd me ook niet tegen om te stoppen of minderen met bulken. Maar ik ben nog een beetje zoekende en als het dan lijkt alsof ik een week niks gegained heb vraag ik me af of ik mijn kcals niet moet verhogen. Achja progressie zit er zeker in en vet schuw ik niet. Maar er zit ook wel verschil tussen bulken met hamburgers of rijst ben ik wel achter :p

Goed om te horen :)
Ach, de kunst is om de gulden middenweg te vinden volgens mij :). Ik eet toch minimaal tweemaal per week iets van hamburgers o.i.d. Niet omdat dit noodzakelijk is, maar puur om het een beetje leuk te houden! :D

Goed om te horen :)
Ach, de kunst is om de gulden middenweg te vinden volgens mij :). Ik eet toch minimaal tweemaal per week iets van hamburgers o.i.d. Niet omdat dit noodzakelijk is, maar puur om het een beetje leuk te houden! :D

Jaa klopt doe ik ook, zeker als ecto kan helemaal niet wat makkelijker. Maar had eerst zo'n groot hamburger pakket gekocht dus elke dag hamburgers Haha

Vanmorgen echt enorm zin om te trainen! 2 ontbijtjes naar binnen geschoven en toen naar de gym :)

Full-body 5x5

10:00
Warm –up
Stretches
Glute bridges
BW walking lunges

Squat
10 x 20
10 x 40
10 x 60
5 x 5 x 75 (Max diepte) Voelde super goed aan!

Sumo Deadlift
8 x 60
5 x 80
3 x 5 x 100

Leg press (close stance)
3 x 12 x 150 VPR

Bench press/Dumbell press
10 x 20
10 x 45
5 x 5 x 67,5/ 4 x 4 x 30 kg – 1 x 5 x 28 kg Ik had geen spotter vandaag. Voor het eerst de 30 kg dumbells gepakt. Hopelijk druk ik volgende training gewoon lekker 5x5.

Wide-grip lat pulldown
3 x 8 x 64 zwaar

Overhead press
5 x 5
40 kg Bij de tweede set werd het bijna zwart voor m'n ogen :eek:

Chin ups SS AB-wheel rollout
9 8 7 SS 3 x 12 x BW Super pomp :burn:.

Incline Dumbell press (45 graden)
12 10 8 x 22 kg Door de pomp in triceps kon ik de 24 kg's niet eens meer normaal omhoog krijgen, dus maar wat lichter gegaan :o

EZ-bar curls SS EZ-bar incline CGBP
3 x 8 x 31 SS 3 x 8 x 31

11:45

Super voldaan gevoel nu. Snel m'n bak rijst in de magnetron, want ik heb honger als een paard :rolleyes:

lkkre train Bas, ab wieltje beviel wel denk ik?

cfa570fe1089484892090b1e0eca48f2.jpg

lkkre train Bas, ab wieltje beviel wel denk ik?

cfa570fe1089484892090b1e0eca48f2.jpg

Thanks man! AB wheel is even wennen! De laatste set gebruikte ik een kleine pauze bij volledige stretch en dat voelde erg goed. Ik houd hem zeker in mijn schema. Je kunt de oefening trouwens ook vanuit een staande positie doen, toch?

Lekkere train, doe je ab wheel vanuit staande positie of knieen

Lekkere train, doe je ab wheel vanuit staande positie of knieen

Dank je! Dit was de eerste x, dus deed ik de oefening vanuit mijn knieen. Ik vond hem echter goed te doen, dus ik denk dat ik het de volgende x vanuit een staande positie ga proberen :thumb:

Dank je! Dit was de eerste x, dus deed ik de oefening vanuit mijn knieen. Ik vond hem echter goed te doen, dus ik denk dat ik het de volgende x vanuit een staande positie ga proberen :thumb:

Deed ik in het begin ook, na oefenen zit ik nu op 4x15xbw uit staande positie

Lekkere training kerel, mooi dat het weer beter ging.:thumbs:

Lekker bezig man, 2x ontbijt is altijd goed :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks man! AB wheel is even wennen! De laatste set gebruikte ik een kleine pauze bij volledige stretch en dat voelde erg goed. Ik houd hem zeker in mijn schema. Je kunt de oefening trouwens ook vanuit een staande positie doen, toch?

Lekkere training. Ondanks de naam 5x5 full body zit er veel meer in, supersets en zo.....
Mijn AB-wheel is ook vanmiddag binnengekomen, ben benieuwd....

Lekkere training. Ondanks de naam 5x5 full body zit er veel meer in, supersets en zo.....
Mijn AB-wheel is ook vanmiddag binnengekomen, ben benieuwd....

Tja, het assistance-werk moet leuk blijven he :D

Hierbij de training van gisteren. Eindelijk tijd om even te loggen! De tentamenperiode zit er op en volg. week ben ik vrij, dus dan in ieder geval alle tijd om te eten en te trainen :)

Full-body 4 x 8

Warm –up
Push ups
Stretches

Squat
10 x 20
10 x 45
4 x 8 x 70 kg Squats gaan elke training weer beter! Diepte zit goed nu :)

Deadlifts
4 x 8 x 95 Gezakt in gewicht. Techniek is nu weer on-point :D.

Bench press
4 x 8 x 57,5

Dumbell one-arm row
12 11 10
32 kg volgende keer 3x12

Incline dumbbell press
2 x 8 + 1 x 7
24 kg

Pull-ups SS Decline sit-ups left/right
3 x 8 x bw SS 3 x 30 x +5kg Zweten als een gek..

Hyperextensions SS Ab-wheel rollout
2 x 12 + 20 kg SS 2 x 12 x BW

Arnold press
4 x 8 x 14 kg

Alternating dumbell curls SS Standing Calf raises
3 x 8 x 14 kg SS 3 x +- 16 x 140 kg + dropset

Heerlijk getraind.

Blijf je nu full body trainen?

Blijf je nu full body trainen?

De komende weken probeer ik dit even uit. Ik merkte dat ik met mijn andere schema een beetje op een dood punt kwam. Daarnaast was ik (als gevolg van het hoge volume) eigenlijk continu een beetje duf, haha.
Ik heb er nu een paar full-body trainingen op zitten en ik moet zeggen dat het erg lekker aan voelt! Na de training voel ik mij voldaan en ik heb het idee dat dit volume genoeg is om de spieren goed te prikkelen.
Deze week ga ik weer beginnen met het verhogen van de gewichten en als alles goed vooruit blijft gaan op dit schema zou het zomaar kunnen dat ik hiermee door blijft gaan tot de 5 x 100 kg squat :).

Ben ik ook wel benieuwd naar! En met welke frequenty?

Ik train met dit schema om de dag!

Gisteren even gewogen. Ik dacht dat ik wel rond de 77 kg zou wegen nu, maar ik was afgevallen naar 74 kg?! :eek:. Misschien is dit een resultaat van de tentamenweek, maar de kcal worden weer opgeschroefd, want dit is niet de bedoeling!

De komende weken probeer ik dit even uit. Ik merkte dat ik met mijn andere schema een beetje op een dood punt kwam. Daarnaast was ik (als gevolg van het hoge volume) eigenlijk continu een beetje duf, haha.
Ik heb er nu een paar full-body trainingen op zitten en ik moet zeggen dat het erg lekker aan voelt! Na de training voel ik mij voldaan en ik heb het idee dat dit volume genoeg is om de spieren goed te prikkelen.
Deze week ga ik weer beginnen met het verhogen van de gewichten en als alles goed vooruit blijft gaan op dit schema zou het zomaar kunnen dat ik hiermee door blijft gaan tot de 5 x 100 kg squat :).

Ik train met dit schema om de dag!

Gisteren even gewogen. Ik dacht dat ik wel rond de 77 kg zou wegen nu, maar ik was afgevallen naar 74 kg?! :eek:. Misschien is dit een resultaat van de tentamenweek, maar de kcal worden weer opgeschroefd, want dit is niet de bedoeling!

Marvin en ik zouden denk ik weleens ecto willen zijn haha. Wat je in 4000kcals wel niet kan inpassen wauw haha. Snap dat het voor sommige mensen lastig is om veel te eten en aan te komen.

Terug
Naar boven